abonnement Unibet Coolblue
pi_118486637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:50 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Maar dan nog. :') 660 euro voor een faaltelefoon vragen en je hebt niet eens een fatsoenlijke kaartenmap. :')
Lees wat er staat.
pi_118487442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:50 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Maar dan nog. :') 660 euro voor een faaltelefoon vragen en je hebt niet eens een fatsoenlijke kaartenmap. :')
Wat had Apple dan moeten doen? Weer een licentie overeenkomst aangaan met Google voor maps? En ook waarschijnlijk zonder veranderingen in de maps zelf? Niemand geeft Apple maps een kans, het zou ook erg knap zijn geweest als ze alle fouten er voor de release uit zouden hebben. Er zijn nu al heel veel problemen opgelost en zo'n nieuwe map app moet je gewoon even de tijd geven, over een half jaar werkt het waarschijnlijk al een stuk beter. In amerika zijn al veel mensen die totaal geen problemen hebben met de maps app.
Wat een kuttopic :')
pi_118487840
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Wat had Apple dan moeten doen? Weer een licentie overeenkomst aangaan met Google voor maps? En ook waarschijnlijk zonder veranderingen in de maps zelf? Niemand geeft Apple maps een kans, het zou ook erg knap zijn geweest als ze alle fouten er voor de release uit zouden hebben. Er zijn nu al heel veel problemen opgelost en zo'n nieuwe map app moet je gewoon even de tijd geven, over een half jaar werkt het waarschijnlijk al een stuk beter. In amerika zijn al veel mensen die totaal geen problemen hebben met de maps app.
Net zoals Bing maps? Dat is zo ver ik weet nog steeds om te huilen, ik kan er iig nooit iets op vinden.
pi_118488027
Grappig, ik heb momenteel een 4s maar heb al een tijdje zitten kijken naar een s3 of een iPhone 5.

Ik hoor eigenlijk niemand over het aanbod van apps, want hier loopt de Android market soms toch wel een tikje achter. (geen Super Hexagon? boo!)
Het scherm van de s3 is wel erg nice, maar niet zo scherp als mijn 4s, dat merkte ik vooral tijdens het webbrowsen (tekst).

Aan de andere kant valt er ontzettend veel te "tweaken" aan een s3, vooral het blocken van tel-nrs vind ik een optie die bij iedere smartphone tegenwoordig standaard bij zou moeten zitten. (zonder em te hoeven jailbreaken)

Zijn er nog meer mensen die van een iPhone zijn overgestapt of andersom? Waar liep je zoal tegenaan?
pi_118490401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 04:46 schreef knater het volgende:
Grappig, ik heb momenteel een 4s maar heb al een tijdje zitten kijken naar een s3 of een iPhone 5.

Ik hoor eigenlijk niemand over het aanbod van apps, want hier loopt de Android market soms toch wel een tikje achter. (geen Super Hexagon? boo!)
Het scherm van de s3 is wel erg nice, maar niet zo scherp als mijn 4s, dat merkte ik vooral tijdens het webbrowsen (tekst).

Aan de andere kant valt er ontzettend veel te "tweaken" aan een s3, vooral het blocken van tel-nrs vind ik een optie die bij iedere smartphone tegenwoordig standaard bij zou moeten zitten. (zonder em te hoeven jailbreaken)

Zijn er nog meer mensen die van een iPhone zijn overgestapt of andersom? Waar liep je zoal tegenaan?
Als je weer een iphone neemt heb je iig de apps al.
Because you know i'm all about that ass
pi_118493369
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Wat had Apple dan moeten doen? Weer een licentie overeenkomst aangaan met Google voor maps? En ook waarschijnlijk zonder veranderingen in de maps zelf? Niemand geeft Apple maps een kans, het zou ook erg knap zijn geweest als ze alle fouten er voor de release uit zouden hebben. Er zijn nu al heel veel problemen opgelost en zo'n nieuwe map app moet je gewoon even de tijd geven, over een half jaar werkt het waarschijnlijk al een stuk beter. In amerika zijn al veel mensen die totaal geen problemen hebben met de maps app.
Als je je klanten serieus neemt, dan ja! Prima dat je een eigen map wil introduceren, maar doe het dan wel volledig en niet half half. Apple heeft letterlijk miljarden op de bank staan en dan kunnen ze niet eens een fatsoenlijke volledige kaartenmap tevoorschijn toveren voor de klanten? En al die massa mensen die dit zomaar pikken. :')
pi_118495539
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:02 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Als je je klanten serieus neemt, dan ja! Prima dat je een eigen map wil introduceren, maar doe het dan wel volledig en niet half half. Apple heeft letterlijk miljarden op de bank staan en dan kunnen ze niet eens een fatsoenlijke volledige kaartenmap tevoorschijn toveren voor de klanten? En al die massa mensen die dit zomaar pikken. :')
Iedereen weet dat het nog wel opgelost wordt.
Because you know i'm all about that ass
pi_118515992
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef blow... het volgende:

[..]

Iedereen weet dat het nog wel opgelost wordt.
Wanneer? Als de iPhone 6 uitkomt? Je koopt toch een product om NU te gebruiken, niet over enkele weken, maanden?
pi_118535839
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Wanneer? Als de iPhone 6 uitkomt? Je koopt toch een product om NU te gebruiken, niet over enkele weken, maanden?
Je kan het ook gewoon gebruiken. Het is echt niet zo dat Maps nu onbruikbaar is. Je bent echt flink aan het overdrijven.
pi_118536506
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:25 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon gebruiken. Het is echt niet zo dat Maps nu onbruikbaar is. Je bent echt flink aan het overdrijven.
Aldus een Apple-fan. Ik snap niet hoe je het kromme gedrag van Apple recht kan praten. Steek maar lekker je kop in het zand, oh wait, you already did.
pi_118537671
quote:
16s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef GioStyle het volgende:
aan het overdrijven.
Aldus een Apple-fan. Ik snap niet hoe je het kromme gedrag van Apple recht kan praten. Steek maar lekker je kop in het zand, oh wait, you already did.
Aldus een Apple-hater want het enige wat jij in dit topic doet, is haten op Apple. Daarnaast geldt nog steeds dat al veel problemen opgelost zijn en het helemaal niet zo erg meer is.
pi_118537779
quote:
16s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Aldus een Apple-fan. Ik snap niet hoe je het kromme gedrag van Apple recht kan praten. Steek maar lekker je kop in het zand, oh wait, you already did.
Heeft niks met je kop in het zand steken te maken. Je moet gewoon redelijk en reëel naar de zaken kijken. Men verwacht perfectie van Apple, dus elke keer dat ze niet aan die perfectie voldoen wordt het gelijk door iedereen breed uitgemeten en worden de dingen erger gemaakt dan ze zijn.

iPhone 4 antenne, iPhone 4S batterij, en nu iOS 6 Maps: stuk voor stuk zaken die in het begin enorm door de media werden opgeblazen, en waar je na een paar weken niks meer van hoorde. Omdat het elke keer eigenlijk niet zoveel voorstelde, en alleen zo 'hot' was omdat het om Apple ging en dat trekt nu eenmaal kijkers/lezers.

Het is niet reëel om alleen vanwege Maps de iPhone nu links te laten liggen of af te zeiken. Ja, Apple heeft wat steken laten vallen met Maps, maar gekeken naar het totaalplaatje is de iPhone een enorm goed toestel en zullen de meeste gebruikers geen problemen ondervinden met Maps.
pi_118538017
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het is niet reëel om alleen vanwege Maps de iPhone nu links te laten liggen of af te zeiken. Ja, Apple heeft wat steken laten vallen met Maps, maar gekeken naar het totaalplaatje is de iPhone een enorm goed toestel en zullen de meeste gebruikers geen problemen ondervinden met Maps.
Desondanks kun je je dan toch nog afvragen waarom bij Apple dit keer bedrijfbelang boven consumentenbelang ging. Google Maps is uit concurrentieoverwegingen verwijderd terwijl Apple wel degelijk wist dat ze hun eigen klanten een veel slechter product voor ging schotelen.
Uiteindelijk konden ze niet anders dan een excuus uitvaardigen en andere alternatieven aandragen. Dan heb je het toch echt niet goed gedaan. Hopelijk voor Apple-users wordt dit geen trend.
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:58:18 #54
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_118539900
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Google Maps is uit concurrentieoverwegingen verwijderd terwijl Apple wel degelijk wist dat ze hun eigen klanten een veel slechter product voor ging schotelen.
Ik vraag me af of ze van te voren doorhadden dat er zoveel problemen met Maps zouden zijn als er waren.
pi_118541389
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Desondanks kun je je dan toch nog afvragen waarom bij Apple dit keer bedrijfbelang boven consumentenbelang ging. Google Maps is uit concurrentieoverwegingen verwijderd terwijl Apple wel degelijk wist dat ze hun eigen klanten een veel slechter product voor ging schotelen.
Uiteindelijk konden ze niet anders dan een excuus uitvaardigen en andere alternatieven aandragen. Dan heb je het toch echt niet goed gedaan. Hopelijk voor Apple-users wordt dit geen trend.
Haha goeie man, de licentieovereenkomst om Google maps in iOS te gebruiken loopt volgend jaar af. Dus wat doe je dan? Een nieuwe licentie afsluiten? veel te duur. Een ander bedrijf benaderen? Te duur (ja ze hebben miljoenen op de bank, maar dat willen ze waarschijnlijk houden en niet allemaal besteden aan een maps app op een van haar producten). Wat doe je dan? Je eigen maps app maken van open-source map data. Wanneer release je die? Ze hadden ervoor kunnen kiezen om die maps app pas over een jaar te releasen, maar dan had de iPhone 5 nou nog steeds gezeten met non-vector based maps. Dus hebben ze het nu gereleased, miljoenen gebruikers kunnen immers beter problemen oplossen dan een team van Apple, wat zich in de praktijk ook bewijst heeft. Trouwens ook wel leuk dat alleen niet-iPhone gebruikers moeilijk doen over de maps app.

Fanboy out
Wat een kuttopic :')
pi_118543350
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Aldus een Apple-hater want het enige wat jij in dit topic doet, is haten op Apple. Daarnaast geldt nog steeds dat al veel problemen opgelost zijn en het helemaal niet zo erg meer is.
Ik haat niets, dat kost me teveel moeite. :') Ik denk dat ik meer Apple-devices gebruik dan jullie bij elkaar. :') Ik vind het alleen te debiel voor woorden dat mensen hier echt met open ogen in trappen. Klantvriendelijkheid en Apple gaan zeker niet in 1 zin samen. 't Enige doel van Apple is een zo hoog mogelijk winstmarge per device. Dat is leuk en aardig, maar als de concurrent met een telefoon komt die 2/3e van een iPhone kost die wel alle functies in orde heeft, dan vraag ik me af waarom idioten dan nog voor een iPhone gaan.

Ik houd het zeker voor gezien met Apple.
pi_118559496
IPhone 5. Tenzij jij met een volkstelefoon als de Samsung gezien wilt worden waar al meer dan de helft van alle Nederlanders mee rondloopt.

Apple is cult, Samsung is goedkoop massavoer.
pi_118559560
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:20 schreef lukaon het volgende:
IPhone 5. Tenzij jij met een volkstelefoon als de Samsung gezien wilt worden waar al meer dan de helft van alle Nederlanders mee rondloopt.

Apple is cult, Samsung is goedkoop massavoer.
slechte troll :')
0/10
pi_118559981
Geen van beide. Apple zou ik te duur vinden - zelfs met abonnement. Wel vind ik het design erg mooi.

Samsung vind ik overrated. Helemaal die S3met een kinderlijk plastic design.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118564832
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 22:30 schreef Apotheose het volgende:
Geen van beide. Apple zou ik te duur vinden - zelfs met abonnement. Wel vind ik het design erg mooi.

Samsung vind ik overrated. Helemaal die S3met een kinderlijk plastic design.
En wat dan wel, wijze spreker?
pi_118565549
S3
Als het goed is ben je motorisch niet gestoord dus dat 'gebruiksvriendelijke' van Apple is sowieso al onzin.

Of neem een HTC One X.

Laat ik het zo zeggen:

Bij Apple pas jij je aan tot het toestel. Bij Android pas je het toestel aan tot jezelf.
pi_118566154
Wel apart dat het hier weer vooral gaat waarom je de iPhone niet moet halen en daarom maar een andere telefoon moet hebben.
pi_118566189
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:06 schreef Dimens het volgende:
Wel apart dat het hier weer vooral gaat waarom je de iPhone niet moet halen en daarom maar een andere telefoon moet hebben.
Dat zijn de mensen die in iedere flamewar tegen apple zijn. Vervolgens wordt het topic gekaapt en gaan ze in een ander topic hun zin doordrijven. De kijken gewoon naar of het android of ios is, niet wat beter is voor de ts.

Er wordt hier wel gezegd dat je bij de s3 een externe accu kunt kopen, maar wie de neuk wil er nou een extra accu in zijn broekzak. De maps worden nog wel gefixt, dus eigenlijk vind ik het, van beide kanten argumenten van 0.0

http://www.androidauthori(...)ne-is-better-117284/

Kies maar. :')
Because you know i'm all about that ass
pi_118566260
quote:
16s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Aldus een Apple-fan. Ik snap niet hoe je het kromme gedrag van Apple recht kan praten. Steek maar lekker je kop in het zand, oh wait, you already did.
Wat moet ie eraan doen dan nerd? Met een spandoek voor de Apple store gaan staan? :')
pi_118566359
Het houdt ook nooit op he... TS, ga naar een retailer en probeer ze daar allebei even uit, kun je meteen vragen stellen enzulks. Weet je ook zeker welke het beste bij je past.
Wat een kuttopic :')
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:32:50 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118566371
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:57 schreef Xetran het volgende:
Kocht eergister de s3, een euro of 340(?) goedkooper dan de iPhone en ik ben er erg tevreden mee. Erg groot mooi scherm en fijn in gebruik. vooral het scherm was voor mij een hele grote plus.
Dan ben ik toch benieuwd waar jij je S3 koopt (of een iPhone). De goedkoopste S3 die ik kan vinden is namelijk ¤468. De iPhone 5 is ¤670. Nog steeds een groot verschil, maar als het prijsverschil op Fok als argument aangedragen wordt komt er altijd nog ¤100 of ¤200 extra bovenop de iPhone :') .
2000 light years from home
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:35:57 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118566398
quote:
16s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Aldus een Apple-fan. Ik snap niet hoe je het kromme gedrag van Apple recht kan praten. Steek maar lekker je kop in het zand, oh wait, you already did.
Zo erg is het allemaal niet. Ik gebruik Maps bijna dagelijks (vroeger Google Maps dus), en ik heb er geen problemen mee. Navigatie werkt ook gewoon prima. Je bent flink aan het overdrijven.
2000 light years from home
pi_118566416
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 01:12 schreef Xetran het volgende:

[..]

En wat dan wel, wijze spreker?
ikzelf zweer bij Sony. :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118566432
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo erg is het allemaal niet. Ik gebruik Maps bijna dagelijks (vroeger Google Maps dus), en ik heb er geen problemen mee. Navigatie werkt ook gewoon prima. Je bent flink aan het overdrijven.
Doen alle apple haters. Fans ook wel een beetje maar veel minder.
Because you know i'm all about that ass
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:41:01 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118566438
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:38 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ikzelf zweer bij Sony. :@
Altijd net-niet. Nooit de meest recente software of meest recente hardware, nooit hoogwaardige materialen. Lopen altijd een beetje achter. HTC heeft bijv. stevige unibody-behuizingen, Sony heeft nog altijd van die standaard plastic-behuizingen uit 2004. Sony lanceert toestellen op Android 2.3 terwijl 4.0 al uit is.
2000 light years from home
pi_118566467
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Altijd net-niet. Nooit de meest recente software of meest recente hardware, nooit hoogwaardige materialen. Lopen altijd een beetje achter. HTC heeft bijv. stevige unibody-behuizingen, Sony heeft nog altijd van die standaard plastic-behuizingen uit 2004. Sony lanceert toestellen op Android 2.3 terwijl 4.0 al uit is.
Htc in ook nog wel goed. De one x is een leuk dingetje.
Because you know i'm all about that ass
pi_118567486
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo erg is het allemaal niet. Ik gebruik Maps bijna dagelijks (vroeger Google Maps dus), en ik heb er geen problemen mee. Navigatie werkt ook gewoon prima. Je bent flink aan het overdrijven.
Nou, ik gebruik em in principe ook dagelijks en vind t echt drama. Kan bij lange na niet tippen aan het heersende android maps dat ik op mn Desire en Sensation had.
pi_118567627
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Altijd net-niet. Nooit de meest recente software of meest recente hardware, nooit hoogwaardige materialen. Lopen altijd een beetje achter. HTC heeft bijv. stevige unibody-behuizingen, Sony heeft nog altijd van die standaard plastic-behuizingen uit 2004. Sony lanceert toestellen op Android 2.3 terwijl 4.0 al uit is.
als een update snel volgt - prima. Sony Xperia P is trouwens van aluminium. Maar smaken verschillen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118569004
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Altijd net-niet. Nooit de meest recente software of meest recente hardware, nooit hoogwaardige materialen. Lopen altijd een beetje achter. HTC heeft bijv. stevige unibody-behuizingen, Sony heeft nog altijd van die standaard plastic-behuizingen uit 2004. Sony lanceert toestellen op Android 2.3 terwijl 4.0 al uit is.
De behuizing van de one x is dan weer van hetzelfde materiaal als de s3
pi_118573993
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan ben ik toch benieuwd waar jij je S3 koopt (of een iPhone). De goedkoopste S3 die ik kan vinden is namelijk ¤468. De iPhone 5 is ¤670. Nog steeds een groot verschil, maar als het prijsverschil op Fok als argument aangedragen wordt komt er altijd nog ¤100 of ¤200 extra bovenop de iPhone :') .
Oh, ik had dan gewoon slechts verkeerd gekeken. Maar 200 euro vind ik nog niet weinig hoor :')

quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:38 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ikzelf zweer bij Sony. :@
Ik vond die modellen vaak juist troep. Nu hadden ze wel mooie modellen die wel stevig zijn etc maar helaas een kleiner scherm dan de s3. Sony loopt vaak ook nog eens achter met software.
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:17:41 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_118574526
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:38 schreef Xetran het volgende:

[..]

De behuizing van de one x is dan weer van hetzelfde materiaal als de s3
Alsnog is de One X is veel beter gebouwd.
2000 light years from home
pi_118574810
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan ben ik toch benieuwd waar jij je S3 koopt (of een iPhone). De goedkoopste S3 die ik kan vinden is namelijk ¤468. De iPhone 5 is ¤670. Nog steeds een groot verschil, maar als het prijsverschil op Fok als argument aangedragen wordt komt er altijd nog ¤100 of ¤200 extra bovenop de iPhone :') .
Dit, al kunnen de Android gebruikers altijd nog het argument geven dat je voor 480 euro een S3 hebt met 32GB geheugen en het dan wel 300 euro scheelt.
pi_118574899
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Alsnog is de One X is veel beter gebouwd.
Maar de One X heeft dan weer een camera die een stuk minder is dan die van de S3, om over de iPhone 5 nog maar te zwijgen.

Jammer eigenlijk, want persoonlijk vind ik de One X nog steeds het mooiste scherm hebben. En het design en de bouwkwaliteit vind ik ook veel beter dan de S3 inderdaad.
pi_118575769
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat moet ie eraan doen dan nerd? Met een spandoek voor de Apple store gaan staan? :')
Geen Apple-devices kopen uit principe. :)
pi_118580577
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:53 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Geen Apple-devices kopen uit principe. :)
Daar liggen ze echt niet wakker van.
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')