abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:13:47 #26
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_118342745
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

nou ja, je kan er meer mee dan alleen browsen. Honderden, zo niet duizenden apps :)
Die apps zullen vooral games zijn, en ik speel alleen games als ik geen internet heb. Maar ja, zonder internet zijn de apps niet toegankelijk (toch?) :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_118343810
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Faux. het volgende:

[..]

Die apps zullen vooral games zijn, en ik speel alleen games als ik geen internet heb. Maar ja, zonder internet zijn de apps niet toegankelijk (toch?) :)
even ter verdediging, mijn internet ligt er echt bijna nooit meer uit..
en ze willen wel echt een normale laptop kunnen vervangen, dus qua apps heb je echt alles wat je maar kan bedenken, zeker niet alleen games.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:55:55 #28
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118344775
Heeft ie eigenlijk genoeg rekenkracht om een beetje lekker 720p of zelfs 1080p te kunnen draaien?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_118363766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef wonderer het volgende:
Heeft ie eigenlijk genoeg rekenkracht om een beetje lekker 720p of zelfs 1080p te kunnen draaien?
Jep, 1080p doet hij.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 10:09:29 #30
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118364941
Mmmm. Toch maar even in de gaten houden wat ie in Nederland gaat doen dan. Ik heb nu een netbook en dat ding is zo verrekte traag dat ik graag iets nieuws wil, maar wel zo portable en lange batterij. Maar die ultrabooks zijn een stuk duurder. Uiteindelijk ben ik ook weer niet zo heel vaak onderweg en gebruik ik die netbook ook alleen als er internet beschikbaar is, een paar uitzonderingen daargelaten.

Zou er een mogelijkheid zijn om google docs ook lokaal op te slaan en die later weer te syncen naar de cloud?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_118367137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:09 schreef wonderer het volgende:
Mmmm. Toch maar even in de gaten houden wat ie in Nederland gaat doen dan. Ik heb nu een netbook en dat ding is zo verrekte traag dat ik graag iets nieuws wil, maar wel zo portable en lange batterij. Maar die ultrabooks zijn een stuk duurder. Uiteindelijk ben ik ook weer niet zo heel vaak onderweg en gebruik ik die netbook ook alleen als er internet beschikbaar is, een paar uitzonderingen daargelaten.

Zou er een mogelijkheid zijn om google docs ook lokaal op te slaan en die later weer te syncen naar de cloud?
Je kan er een SD kaart inprikken, wat de mogelijkheden ermee zijn weet ik helaas niet.

Google zegt zelf:
quote:
Apps like Google Docs and Offline Gmail help you can stay productive during the rare times you are disconnected from the web.
pi_118369865
Kijken hoelang het zal duren voordat ze een Linux-distro erop gepoord hebben <3.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:13:25 #33
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118371185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je kan er een SD kaart inprikken, wat de mogelijkheden ermee zijn weet ik helaas niet.

Google zegt zelf:

[..]

Not bad at all... toch maar eens overwegen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:27:55 #34
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_118454856
Ik heb een zooi reviews zitten lezen en het wordt steeds aantrekkelijker... weet iemand al iets over verkrijgbaarheid in Nederland? Ik zit in Duitsland maar ik wil niet zo'n stom toetsenbord.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_118525926
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een zooi reviews zitten lezen en het wordt steeds aantrekkelijker... weet iemand al iets over verkrijgbaarheid in Nederland? Ik zit in Duitsland maar ik wil niet zo'n stom toetsenbord.
Nee nog niks bekend. In de VS zou hij deze week uitkomen maar bij geen enkele shop is hij nog binnen. Vind het maar vreemd.
pi_119316960
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:42 schreef Faux. het volgende:
Geen fan van. Toegegeven, de meeste tijd verdoe ik in mijn browser maar alsnog voelt een laptop met alleen een internetbrowser niet als een complete laptop. En zoals hierboven ook al gezegd wordt: je zal maar net dat ene belangrijke bestand nodig hebben op het moment dat je internet eruit ligt :P
Je kan bestanden gewoon offline gebruiken hoor. Wat in je Google Drive zit kan je selecteren als 'offline beschikbaar', dus dat doe ik met een aantal belangrijke mappen sowieso. Tekstbewerken etc kan gewoon zonder internet uiteraard.
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:32:49 #37
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_119322947
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:33 schreef picodealion het volgende:

[..]

Je kan bestanden gewoon offline gebruiken hoor. Wat in je Google Drive zit kan je selecteren als 'offline beschikbaar', dus dat doe ik met een aantal belangrijke mappen sowieso. Tekstbewerken etc kan gewoon zonder internet uiteraard.
Oh, dan leef ik nog in het verleden. Bij de allereerste beta van Chrome OS moest je inloggen met je Google-account (wat uiteraard alleen kan met internetverbinding) en ik wist niet dat dat al veranderd was :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_119327014
Inloggen kan (na de eerste keer) gewoon offline heb ik gemerkt, en anders kan je altijd nog als Guest (met bijv een usb stick of lokale bestanden).

Het helpt ook wel dat de mijne een 350gb hdd heeft, dan kan je meer op offline beschikbaar zetten.
  maandag 1 april 2013 @ 23:01:43 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_124775595
Schopje... blijkbaar is ie eindelijk beschikbaar in Nederland (en Duitsland), o.a. bij Saturn en MediaMarkt. Ik sta nog steeds in dubio: het is aantrekkelijk, en ik moet een vervanging hebben voor mijn netbookje, maar ik twijfel of ik toch niet beter af ben met een tablet plus toetsenbord...

Zijn er inmiddels meer mensen die hem hebben, en wat zijn hun ervaringen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_124776375
Ik heb mijn m ening hierover inmiddels wat bijgespijkerd:
Leuk, smooth, snel, simpel
maar
het niet kunnen installeren van software is wel écht een nadeel, want ik kon bv niet op skypen dus maar weer windows xp op me laptopje gezet
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:08:25 #41
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_128586673
*schopje*
Zijn er inmiddels al meer mensen met een Chromebook? Zelf sinds een week of 4 de eigenaar van een Samsung Chromebook. Werd een beetje moe van de accu van mijn laptop, die ging nog maar ca. 2,5 uur mee. En alles wat ik met mijn laptop deed daar had ik internet voor nodig. Dus voor mij was een Chromebook daarin geen beperking. Toen hij ook nog eens in de aanbieding was bij de MM voor 279 heb ik hem meteen aangeschaft.

Ik ben er erg blij mee. Start lekker snel op, lekker licht en gaat echt lang mee op de accu. Maar ik ben nog op zoek naar een sleeve/hoes voor m'n Chromebook. Iemand die er al 1 voor heeft gekocht en kan aanbevelen?
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:39:53 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_128588160
Heb hem ook gekocht. Samsung in mijn geval en na een enthousiast begin ben ik er nu wat minder blij mee.Mis wat simpele dingen. Dat je een YouTube video kunt bekijken en dat ie dan gaat stotteren als je een andere site gaat laden. Moet eigenlijk beter kunnen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:41:27 #43
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128590016
Ik baal een beetje dat ie moeite heeft met grote tekstbestanden in docs. Ik heb hem gekocht om onderweg aan mijn boek(en) te werken en als ie op een derde al begint te miepen (trage reactie), schiet het niet echt op.

Verder ben ik er wel blij mee, stuk sneller dan mijn oude (Samsung) netbook, toetsenbord is prima, lekker licht, goede resolutie etc.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128598515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef dutchdevil het volgende:
*schopje*
Zijn er inmiddels al meer mensen met een Chromebook? Zelf sinds een week of 4 de eigenaar van een Samsung Chromebook. Werd een beetje moe van de accu van mijn laptop, die ging nog maar ca. 2,5 uur mee. En alles wat ik met mijn laptop deed daar had ik internet voor nodig. Dus voor mij was een Chromebook daarin geen beperking. Toen hij ook nog eens in de aanbieding was bij de MM voor 279 heb ik hem meteen aangeschaft.

Ik ben er erg blij mee. Start lekker snel op, lekker licht en gaat echt lang mee op de accu. Maar ik ben nog op zoek naar een sleeve/hoes voor m'n Chromebook. Iemand die er al 1 voor heeft gekocht en kan aanbevelen?
Ik heb een hoes/sleeve, zal thuis kijken welke dat is.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:11:04 #45
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128598992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ik baal een beetje dat ie moeite heeft met grote tekstbestanden in docs. Ik heb hem gekocht om onderweg aan mijn boek(en) te werken en als ie op een derde al begint te miepen (trage reactie), schiet het niet echt op.

Verder ben ik er wel blij mee, stuk sneller dan mijn oude (Samsung) netbook, toetsenbord is prima, lekker licht, goede resolutie etc.
Een boek schrijven zonder LaTeX? Noob.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:37:22 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128604060
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Een boek schrijven zonder LaTeX? Noob.
:')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_128694856
Het hele idee is verouderd. Google werkte hard aan Chromium/ChromeOS, daarna begonnen ze met Android, en nu weet iedereen dat het best wel handig is om een hele reeks apps te installeren en alleen de data over te halen als je bijv. het nieuws volgt met een nieuwsapp ipv zoals op een PC webpagina's te laden die meer dan 50% van het scherm vullen met menu's, plaatjes en ads boven, links en rechts.

In principe is het een laptop die Chrome opstart en daarna alles in de browser runt, je hebt geen apps, je kan alleen runnen wat Google je aanbied, ik weet niet eens of er een harddisk in zit of flash geheugen maar dat is alleen om te booten, je kan er zelf niet op saven, alles gaat naar de cloud. Het beste geschikt voor iemand die alleen maar zit te browsen achter de PC en nog niet heeft gemerkt hoe handig een tablet is om te hebben.

Ik denk dat binnen een paar jaar dat ding stilletjes zal verdwijnen, gebruikers merken alleen achteraf dat Google gestopt is om ervoor te ontwikkelen.
  zondag 7 juli 2013 @ 22:12:00 #48
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_128701431
@pikinhand ik heb hier een tablet liggen die alleen maar stof ligt te happen. Die gebruik ik nooit meer. En dat is 'gewoon' een nexus 7. Duizend keer liever de chromebook. Ga echt geen excel, word etc gebruiker op een tablet
  maandag 8 juli 2013 @ 09:49:45 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_128712253
Tablet heeft geen (fijn) keyboard. Ik snap het punt wel, maar voor mij was dit de beste oplossing en ik ben er nog steeds erg blij mee. Sinds ik hem heb, heb ik er zo'n 35000 woorden op geschreven en ik geloof niet dat ik dat op een tablet had kunnen doen.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat er niet zo'n heel grote doelgroep is voor de chromebook, dus ik zou ook niet verbaasd zijn als de huidige lijn de laatste is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 8 juli 2013 @ 17:06:06 #50
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_128725930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:10 schreef A-mineur het volgende:
Wat mij zorgen baart is dit hele idee van "de cloud". Ik zou het nl. niet fijn vinden als mijn data fysiek op servers in Amerika staat vanwege de wetgeving en het recht op inzage/afname van data.
Want andere landen hebben die wetgeving niet?
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')