abonnement Unibet Coolblue
pi_122712941
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik ben afgekickt. Bij mij was AC op en ik kocht een fles yes to carrots conditioner. En nu met de 2e fles bezig :o Zulk lekker spul O+ En bij YTC helemaal geen last meer van mn hoofdhuid, eindelijk.
Heerlijk spul is dat, ik gebruik de cucumber shampoo afgewisseld met reincarnate van Lush :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 11 februari 2013 @ 13:02:49 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122747406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef Miam het volgende:

[..]

Ja, belachelijk. het assortiment lijkt in de Engelse webshop ook groter te zijn dan in de Nederlandse shop, blij mee ;) dat dan weer wel! :P
Het enige wat ze meer hebben, zijn retro's :)

En qua NL verzendkosten; klopt. Maar rij eens naar een Lush stad + ga daar parkeren... Dan is ¤6,75 vaak goedkoper, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122751028
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het enige wat ze meer hebben, zijn retro's :)

En qua NL verzendkosten; klopt. Maar rij eens naar een Lush stad + ga daar parkeren... Dan is ¤6,75 vaak goedkoper, haha.
En laat ik nou net voor de retro's gaan :)

En dat zal wel ongeveer kloppen ja, ik ben in Nederland nog nooit in een Lush winkel geweest,
ik moet er ook een tering end voor rijden dus online bestellen is voor mij zelf een
mooi en goed alternatief.

Alle aankopen van Lush die ik tot nu toe heb gedaan heb ik allemaal in de sale gekocht, op die
paar retro's na :P

*O*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 11 februari 2013 @ 14:51:29 #229
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122751103
Dan kan / moet je zeker in de UK bestellen :Y

Ik heb ook wel een aantal retro's, maar ik merk dat mijn "Lush verslaving" ook aan het afnemen is, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122751231
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef automatic_ het volgende:
Dan kan / moet je zeker in de UK bestellen :Y

Ik heb ook wel een aantal retro's, maar ik merk dat mijn "Lush verslaving" ook aan het afnemen is, haha.
Die retro's zijn echt heerlijk :)

How come? al is het herkenbaar wat je zegt hoor ;) :P
Ik heb heel wat jaren geen Lush producten gebruikt totdat ik vorig jaar in London was en er
weer mee in aanraking kwam, hallo verslaving! :D

Ik heb me overigens de laatste 2 dagen gedoucht met een hartvormig zeepje waarvan ik de naam niet meer weet, hij geeft E.N.O.R.M. veel glitters af! het zeepje is licht van kleur. iemand die een naam heeft? :D

echt ALLES zit onder de glitters .. kleren, schoenen, alles.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122751403
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 14:55 schreef Miam het volgende:

[..]

Die retro's zijn echt heerlijk :)

How come? al is het herkenbaar wat je zegt hoor ;) :P
Ik heb heel wat jaren geen Lush producten gebruikt totdat ik vorig jaar in London was en er
weer mee in aanraking kwam, hallo verslaving! :D

Ik heb me overigens de laatste 2 dagen gedoucht met een hartvormig zeepje waarvan ik de naam niet meer weet, hij geeft E.N.O.R.M. veel glitters af! het zeepje is licht van kleur. iemand die een naam heeft? :D

echt ALLES zit onder de glitters .. kleren, schoenen, alles.
Is dat niet de shimmy shimmy massage bar oid? :D
pi_122751430
  maandag 11 februari 2013 @ 15:01:55 #233
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_122751473
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Is dat niet de shimmy shimmy massage bar oid? :D
Volgens mij wel ja.
De zeepjes die Lush heeft, hebben over het algemeen geen vormpje OF het zijn de zeepjes die weleens met kerst in een vormpje worden gegoten. Dat zijn dan Angels Delight, Rockstar of Godmother, maar dat zijn harde / felle kleuren :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_122751495
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.
De zeepjes die Lush heeft, hebben over het algemeen geen vormpje OF het zijn de zeepjes die weleens met kerst in een vormpje worden gegoten. Dat zijn dan Angels Delight, Rockstar of Godmother, maar dat zijn harde / felle kleuren :D
Ja en de glitters van angels delight vind je niet overal terug :D
pi_122751549
quote:
Ja die is het, oh my.. echt een shitload aan glitters komt daar vanaf zeg!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122751630
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Miam het volgende:

[..]

Ja die is het, oh my.. echt een shitload aan glitters komt daar vanaf zeg!
Dat is een massage bar :P
pi_122751676
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:04 schreef Miam het volgende:

[..]

Ja die is het, oh my.. echt een shitload aan glitters komt daar vanaf zeg!
Vast niet erger dan de fairy jasmin.
pi_122751987
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat is een massage bar :P
Ja i know, ik noem het een zeepje vanwege het formaat en de vorm,
Misschien de verkeerde benaming :)
Ik gebruik`m als massagebar en hij bevalt echt heel goed, het wordt nadien
heerlijk zacht en dat is wel precies wat ik zoek. Maar die glitters! :P
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122751992
quote:
17s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vast niet erger dan de fairy jasmin.
Geen idee, geen ervaring mee.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122833177
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Miam het volgende:

[..]

Geen idee, geen ervaring mee.
D'r is zelfs een cabaret-stuk over Fairy Jasmin... en de glitters... dat zegt genoeg denk ik? :P

Ik ben al een jaar of 6 of misschien wel langer gek van Lush. Maar geen grote dozen of hele volle laden. Gewoon wat heerlijke producten die ik vaak gebruik.
pi_122833640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef kahlie het volgende:

[..]

D'r is zelfs een cabaret-stuk over Fairy Jasmin... en de glitters... dat zegt genoeg denk ik? :P

Ik ben al een jaar of 6 of misschien wel langer gek van Lush. Maar geen grote dozen of hele volle laden. Gewoon wat heerlijke producten die ik vaak gebruik.
Whaaaa! ja, dat zegt wel genoeg inderdaad. :D

Toen Lush zo ongeveer net bekendheid kreeg in NL heb ik wel eens wat besteld in de
Nederlandse webshop, volgens mij was alles toen ook een stuk goedkoper dan nu :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122833761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef Miam het volgende:

[..]

Whaaaa! ja, dat zegt wel genoeg inderdaad. :D

Toen Lush zo ongeveer net bekendheid kreeg in NL heb ik wel eens wat besteld in de
Nederlandse webshop, volgens mij was alles toen ook een stuk goedkoper dan nu :{
Lush heb ik eerst in de UK leren kennen, dus toen was het best redelijk (al stond de pond toen hoog). Ik was blij toen het naar NL kwam, omdat ik het leuk vind om eerst te snuffelen en te ruiken en daarna pas te kopen. Helaas zijn de prijzen er inderdaad heel erg omhoog gegaan. Ik koop er dus ook nauwelijks iets, ookal kan ik dus wel voor een euro of 2 al bij een Lush NL winkel terecht.

Ik vertelde mijn partner hoe extreem het prijsverschil was, maar hij geloofde me niet. Totdat hij dus inderdaad een grote fles Snowfairy wilde. Hij mocht van me niet afrekenen in de winkel, want dat vond ik echt te gortig. Hij vond het ook verbazingwekkend toen hij het prijsverschil uiteindelijk zag. De tweede grote fles is met 50% korting gekocht. 500ml voor ¤6. Kerstsale is wel altijd erg leuk :P
pi_122833991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef kahlie het volgende:

[..]

Lush heb ik eerst in de UK leren kennen, dus toen was het best redelijk (al stond de pond toen hoog). Ik was blij toen het naar NL kwam, omdat ik het leuk vind om eerst te snuffelen en te ruiken en daarna pas te kopen. Helaas zijn de prijzen er inderdaad heel erg omhoog gegaan. Ik koop er dus ook nauwelijks iets, ookal kan ik dus wel voor een euro of 2 al bij een Lush NL winkel terecht.

Ik vertelde mijn partner hoe extreem het prijsverschil was, maar hij geloofde me niet. Totdat hij dus inderdaad een grote fles Snowfairy wilde. Hij mocht van me niet afrekenen in de winkel, want dat vond ik echt te gortig. Hij vond het ook verbazingwekkend toen hij het prijsverschil uiteindelijk zag. De tweede grote fles is met 50% korting gekocht. 500ml voor ¤6. Kerstsale is wel altijd erg leuk :P
:) Ja, al scheelt het wel of je een Lush vestiging in de buurt hebt ook ..
Ik zit er ruim anderhalf uur voor in de auto, dus tel de benzine er eens bij op :P

Het is prijsverschil is zoals je zegt echt wel heel extreem..

Ik heb ook vrijwel alles in de Sale gekocht :P
In Engeland een paar items gekocht in de Lush op Covent Garden O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_122835730
Ik heb Lush Regent Street gedaan O+
Covent Garden is ook mooi, van wat ik me van een paar jaar geleden kon herinneren. We zijn er wel langs gelopen, maar niet binnen geweest. Wel bij Laduree *yum yum* Macarons.

Nu heb ik dus Lovely Jubblies bij me staan, voor omgerekend iets van ¤17,50 ipv de ¤29,45.
Die is echt lekker. :9
pi_122837758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:06 schreef kahlie het volgende:

[..]

D'r is zelfs een cabaret-stuk over Fairy Jasmin... en de glitters... dat zegt genoeg denk ik? :P

Ik ben al een jaar of 6 of misschien wel langer gek van Lush. Maar geen grote dozen of hele volle laden. Gewoon wat heerlijke producten die ik vaak gebruik.

Vanaf daar. Vervolg in deel 6/12 :Y

Ik heb een keer ingeslagen aan lush in Ierland. Kun je met euro's betalen, maar wel de naar euro's omgerekende UK-prijzen O+
pi_123201292
Net mijn kleine bestelling binnengekregen van Lush Duitsland. Daar hadden ze nog Let the good times roll O+ Ik baalde dat die er ineens uit ging, dus nog 2 potjes ingeslagen voor in de diepvries :P
En dan maar hopen dat ie met kerst terugkomt...
The Brightside bbs ruikt lekker naar mandarijn, straks testen in bad
Ik kreeg een proefje Easter Egg Hunt zeep, lekker fruitig zeepje :)
pi_123211895
Huh! Ltgtr bleef toch juist in het assortiment zitten? :?
pi_123212906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef altootje86 het volgende:
Huh! Ltgtr bleef toch juist in het assortiment zitten? :?
Dat is wat ik ook gehoord heb, maar ineens was ie in NL en UK weg.
Toen las ik op het Lush Forum dat het niet in het vaste assortiment komt :{
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:08:17 #249
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123368070
M'n pa heeft mijn 'sweet japanese girl' opgemaakt, en niet met het weghalen van make-up
maar door zich ermee te wassen. ik zal maar niet zeggen hoe het er nadien uitzag. ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')