Ja dat vind ik dan eigenlijk wel weer stoer, of zo. Dat ze ze daar lak aan heeft. Ik bedoel: ze weet natuurlijk zelf ook wel dat ze een hoofd heeft waar make up heel veel goeds mee kan doen, zeg maar gerust 4 punten op een schaal van 1 tot 10.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Revanches het volgende:
Ik blijf me verbazen over fatimas grafkop zonder make up. Ze lijkt direct 10 jaar ouder.
Ze is toch ook een "gezicht" voor Zinzi.. Samen met Kim Feenstra.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan eigenlijk wel weer stoer, of zo. Dat ze ze daar lak aan heeft. Ik bedoel: ze weet natuurlijk zelf ook wel dat ze een hoofd heeft waar make up heel veel goeds mee kan doen, zeg maar gerust 4 punten op een schaal van 1 tot 10.
Ja geen idee? Ik heb ook niet gehoord dat het wel mag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen? Ik heb niet gehoord dat die munten persoonsgebonden zijn, er staat geen naam op.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ze is toch ook een "gezicht" voor Zinzi.. Samen met Kim Feenstra.
Begrijp het van beide niet..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probleem is gewoon BNers, als ze eindelijk inzien dat het niet werkt dan pas wordt het weer beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef muzas het volgende:
Net teruggekeken. Wát een kutseizoen. Ik erger me helemaal de tering aan al die complothoeren. Vaak mensen die geen kut kunnen en overal in falen. Echt fatima, kop een rots, alsjeblieft.
Jij snapt de bedoeling van het spel nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef muzas het volgende:
Net teruggekeken. Wát een kutseizoen. Ik erger me helemaal de tering aan al die complothoeren. Vaak mensen die geen kut kunnen en overal in falen. Echt fatima, kop een rots, alsjeblieft.
Ok.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Jij snapt de bedoeling van het spel niet
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.quote:
Oh toch serieus...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.
Net of Survivor de maatstaf is. Laat alleen zien hoe geniepig en vals Amerikanen wel niet zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Heb je wel eens survivor gezien? Daar maken ze uitsluitend complotten, Lodewijk is gewoon blindsided.
Volgens mij is er in ieder seizoen (in ieder geval sinds ik Expeditie Robinson kijk) wel een groep mensen die complotten op zetten omdat ze waarschijnlijk denken " Wie niet sterk is moet slim wezen". Maar ik snap je ergernissen wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh toch serieus...
Ik snap het spel dondersgoed. Ik erger me alleen aan het feit dat juist de mensen die 'het' 't minst verdienen, omdat ze niets toevoegen of falen in de proeven, zo ver komen dmv complotten smeden met andere 'minderen'.
Nja dit is wel een heel erg groot verschil. Tess ziet er bijvoorbeeld nog steeds mooi uit zonder make-upquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen wat make-up en Photoshop kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |