Ja. Ik zou even informeren bij het stripmuseum of naar een stripbeurs gaan. Dan ben je echt de man met deze tekening. Deze tekening is namelijk een van de laatste van zijn hand. Daarna is hij gestopt. Vamwege zijn ziekte...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef RAM_ het volgende:
Wtf ! Serieus...wow...heb je enig waar ik dit kwijt kan..
Kudo's voor je eerlijkheid ipv meteen af te rekenen. Tenzij troll, dan alsnog kudo's eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef Amplifier het volgende:
Deze pagina is van Nebot Fornes geweest! Dit is zeer zeldzaam! Die 50 euro is natuurlijk een spelfout he, moet 5000 zijn.
Inderdaad bedankt voor je info en eerlijkheid Ik had nog alle albums van sjors&sjommie willennverkopen daar kreeg ik 50 cent voor dit is wat beter:)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ja. Ik zou even informeren bij het stripmuseum of naar een stripbeurs gaan. Dan ben je echt de man met deze tekening. Deze tekening is namelijk een van de laatste van zijn hand. Daarna is hij gestopt. Vamwege zijn ziekte...
wie is Nebot Fornes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef Amplifier het volgende:
Deze pagina is van Nebot Fornes geweest! Dit is zeer zeldzaam! Die 50 euro is natuurlijk een spelfout he, moet 5000 zijn.
Die tekent ook Pol, Bobo en Jan Jans en de Kinderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |