En, ik denk dat je 't kunt vergeten om 7" plaatjes te vinden van nu, ze worden simpelweg niet meer gemaakt.
quote:Afhankelijk van wat voor soort jukebox.
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik kan beter een jukebox kopen..
hoeveel single's passen erin? lijkt me reuze vet zo'n ding.
Jukebox is iig een stuk duurder dan een simpele platenspeler
quote:Ik vind 't zelf redelijk banaal.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe wat is er nou genialer als een jukebox vol met metal en punk en hardcore.
quote:Wurlitzers zien er gelikt uit, maar hebben echt een baggergeluid. Voor echt mooi geluid moet je voor een Seeburg gaan. AMI klinkt ook mooi, maar net iets minder.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:08 schreef qltel het volgende:
Misschien is dit http://www.wurlitzer-jukebox.com/showroom-omt.html een oplossing voor je? Kosten een 6000 euro.
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe wat is er nou genialer als een jukebox vol met metal en punk en hardcore.
quote:Zelfs duurder dan een goede platenspeler..
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:08 schreef Enemy het volgende:[..]
Jukebox is iig een stuk duurder dan een simpele platenspeler
![]()
quote:Dat bedoel ik
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:11 schreef qltel het volgende:[..]
Zelfs duurder dan een goede platenspeler..
quote:Ik heb niet voor niks een Seeburg gekocht..
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:10 schreef Enemy het volgende:[..]
Wurlitzers zien er gelikt uit, maar hebben echt een baggergeluid. Voor echt mooi geluid moet je voor een Seeburg gaan. AMI klinkt ook mooi, maar net iets minder.
Iig niet voor Wurlitzer gaan.
Oh ja, voordat er opmerkingen komen, ik ben een van de weinige mensen die 60'er jaren jukeboxen niet zo mooi vind, en 70'er jaren jukeboxen juist wel..
quote:banaal is dat half nederland op pim fortuyn stemt, dat is banaal.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:08 schreef qltel het volgende:[..]
Ik vind 't zelf redelijk banaal.
quote:Maar de vraag is of die erin passen... en of ze uberhaupt wel bestaan
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:24 schreef Pinky het volgende:
Ik moet zeggen dat het best wel Vet is om metal en/of punk in je jukebox te hebben
Cafe "Den Bliek" Rdaal
quote:damn...ikheb hier meer dan 250 single staan alleen maar punk en hardcore. en ik heb niet veel... dus het bestaat wel. tenminste als je geen extreem vreemde maten moet hebben.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:26 schreef Enemy het volgende:[..]
Maar de vraag is of die erin passen... en of ze uberhaupt wel bestaan
quote:Ik weet dat er van die 7" singles bestaan maar wat het punt is is dat het gat in het midden te klein is op in de jukebox te kunnen doen, snap je?
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:28 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
damn...ikheb hier meer dan 250 single staan alleen maar punk en hardcore. en ik heb niet veel... dus het bestaat wel. tenminste als je geen extreem vreemde maten moet hebben.
quote:zoals ik in m'n post hierboven al aangaf, 't is te vinden. Ik koop zelf m'n meeste vinyl bij de Waaghals in Arnhem. Daar hebben ze nog massa's nieuwe 7" singles, juist in de meer alternatieve genres. Dat komt omdat onder de liefhebbers van deze muziek ook een behoorlijke trouwe schare verzamelaars zit. Ze hebben trouwens ook nog filialen in Nijmegen en Enschede, en anders zijn er zoals al gezegd nog genoeg andere speciaalzaken in den lande te vinden.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:31 schreef Enemy het volgende:[..]
Ik weet dat er van die 7" singles bestaan maar wat het punt is is dat het gat in het midden te klein is op in de jukebox te kunnen doen, snap je?
Een andere optie is: over anderhalve week is er in de Rijnhal te Arnhem een jukebox/platenbeurs. Op zaterdag en zondag 31 augustus & 1 september. Als je daar nix kunt vinden van je gading, ga dan over op postzegels.
Oja, en kwartjes sparen natuurlijk
quote:T gaat erom dat ik ook 'mijn muziek' (muziek van nu) in de jukebox kan stoppen, gewoon een paar. Want dat ding zit nu alleen maar vol met muziek van mijn ouders...
Op dinsdag 20 augustus 2002 23:10 schreef ranja het volgende:
De meeste recente singles hebben een klein gat... om 1 of andere reden. Ik zie op platenbeurzen wel eens recente singles, voor de amerikaanse markt. Geen idee wat voor gat daar in zitMaar die zijn wel erg duur (5 euro ofzo), voor dat je daar een jukebox van vol hebt
Mijn advies is: ga de 2e hands zaken langs en probeer het kaf van het koren te scheiden, oftewel, probeer oude, jaren 70/80, punk/wave/rock singles te vinden. Veel goedkoper en net zo leuk...Oja, en kwartjes sparen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |