quote:
Nou zijn die hooligans heel sociaal bezig: Ze vallen niemand lastig, ze verpesten het voetbal niet, vernielen niks. En toch worden ze gepakt.quote:Voetbalsupporters van PSV en Roda JC hebben voor een afgesproken gevecht op zaterdagavond 14 april in Roermond heel precieze afspraken gemaakt. Supporters van PSV kwamen in zwart gekleed, supporters van Roda JC in wit en beide partijen bestonden uit maximaal 25 personen. Wapens werden niet gebruikt en individuen werden niet met meer personen belaagd. De locatie moest een plek zijn waar niemand last heeft van het georganiseerde gevecht en beide partijen filmden de vechtpartij.
Niemand die het merktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
Ergens zeg ik laat doen, laat doen.
Maar het is en blijft openlijk geweld.
Wijsneusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders was het nu geen nieuws.
Dus zijn ze nog te dom om te poepen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wijsneus
Als dit niet via internet was gegaan,
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus zijn ze nog te dom om te poepen....
Bier zuipen, dope gebruiken en wijven neuken.quote:
quote:VVV - Helmond Sport
In de avond voorafgaand aan de wedstrijd heeft een confrontatie plaatsgevonden in Blerick tussen circa twintig VVV-supporters en circa twintig Helmond Sport-supporters. Deze confrontatie is van te voren afgesproken. Men spreekt af om met gelijke aantallen te vechten, geen wapens mee te nemen en van mensen af te blijven als ze op de grond komen te liggen. Toen de politie ter plaatse kwam, waren er geen supporters meer te zien. Er hingen ook geen camera’s in de buurt voor eventuele beelden. Na de vechtpartij zijn beide supportersgroepen met elkaar een biertje gaan drinken in een kroeg, zo is later vernomen.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef YazooW het volgende:
Misschien wat voor SBS6, "Hooligans slaan elkaars hoofd in op vrijdagavond!" Het programma waar heel Nederland het over heeft!!!111!!!11!11!
Ach, alsof het daarom gaat. Het grote punt is dat de gemeente waar het plaats vindt gemiste inkomsten heeft voor het niet verstrekken van een vergunning voor een "vechtsportgala".quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
Geef nou maar toe dat je te pussy bent om zelf mee te doen knaapjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:24 schreef HardMetal het volgende:
De zorgtoeslag is al hoog genoeg zonder idioten die zich vrijwillig het ziekenhuis laten slaan.
Volgende keer moeten ze dus gewoon bij één van die idioten in de achtertuin afspreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
True, een kussengevecht lijkt mij dan ook meer dan afdoende.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:24 schreef HardMetal het volgende:
De zorgtoeslag is al hoog genoeg zonder idioten die zich vrijwillig het ziekenhuis laten slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |