abonnement Unibet Coolblue
pi_118462981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ken niet iedereen. Ik had je alleen nog niet voorbij zien komen hier :P
Hmm oke, uitkijken, ze voorspellen -1 graad.
Ah, gelukkig. Anders voel ik me zo alleen :P
Maar oki. Ik hou 't goed in de gaten en moet zonodig m'n plan d'r op aanpassen.. Tnx.
pi_118463710
Als het inderdaad vriest die nacht, dan gaan ze vast ook pekel strooien.. In dat geval ga ik ook niet die kant op, mijn fiets komt niet in de pekel :X
pi_118470210
In dat geval haak ik ook af. Als het zo koud is heb ik er geen problemen mee, maar ik wil geen pekel op de Bandit.


Ik denk dat het wel mee zal vallen met dat strooien hoor. Het blijft toch een beetje achtergesteld gebied daar in het oosten des lands. Even in de gaten houden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118472609
Ken vriezen ken dooien. Zolang het droog blijft zal het met strooien wel meevallen
pi_118474059
Voor het noorden en dan vooral het noordoosten, waar ik dus woon, verwachten ze vannacht en morgen neerslag. Mogelijk sneeuw :')
pi_118474364
Nou, ik sla hem toch ook even over zondag, sorry..
Heb inmiddels andere plannen voor zondagmiddag.. :D
pi_118474553
Ik heb helaas ook minder goed nieuws, ik ga zondag niet mee.

Privé-omstandigheden hebben me gedwongen af te zeggen. Volgende keer beter :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_118474715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef Salatrel het volgende:
Qua route is het niet gundtig though.. ik wil zoveel mogelijk slaap pakken aangezien ik tot 2 uur moet werken dus ik knal de a15 op en alsmaar rechtdoor.. volgens mij is dat nogal om voor hem
Nee, dat gaan we niet doen. Ik dacht misschien pak je de A12, dan wil ik nog wel 10 minuten omrijden. Maar de A15 is te ver inderdaad.

Rijden er nog meer mensen vanuit de Randstad, omgeving Leiden?


Wordt wel een stille bedoening zo zeg. Kunnen anders de mensen die niet mee gaan zichzelf even uit dat kalender ding in de OP halen? Is net wat overzichtelijker..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118475351
Daar zat ik al naar te kijken, maar ik kan hem niet meer aanpassen? :?
pi_118475898
Hmm, da's balen. Dan zul je dus toch mee moeten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118476150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, da's balen. Dan zul je dus toch mee moeten.
dit
pi_118476323
Degenen die niet meegaan; stuur Whitejoker een dm, die gooit jullie er wel uit.
pi_118476592
Het heet niet voor niets een snertrit in eind oktober hoor. We er voor spellingen veranderen elke dag....
pi_118476685
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, da's balen. Dan zul je dus toch mee moeten.
Kudt! :(

Heb morgen al een rit in de buurt van Apeldoorn en omstreken.
Es kijken hoe dat gaat met zomerhandschoenen :')
pi_118476804
Ohja, morgen nog even naar Motoport voor winterhandschoenen, volgend mij hadden die een aanbieding deze maand :) En wellicht nog een nieuwe helm.

Ik was ze kwijt en te gierig om nieuwe te kopen, maar na dat drama van 160 km snelweg afgelopen nacht ben ik van mening veranderd :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118477011
Ja, ik had allang andere moeten kopen, maar ik denk er steeds niet aan. Tot ik een rit heb..
Ik had mooie van Rev'it, maar die vond ik achteraf toch niet echt geweldig. Weinig gevoel in het stuur vooral..

't Is gewoon klote, want op zich kun je met deze temperatuur prima rijden, als je maar een beetje fatsoenlijke kleding hebt. Broek jas is geen probleem, alleen de handschoenen. En ik heb geen col :P
pi_118477702
Vaak kun je koude handen en voeten trouwens ook prima verhelpen door met name je romp warmer te kleden. Zo koud zijn ze namelijk niet, ze worden koud door een reactie van het lichaam die de bloedtoevoer grotendeels afsluit om zodoende de romp weer wat warmer te krijgen. Beetje symptoombestrijding is het dus wel.

Ik rijd de laatste tijd rond met een vest met capuchon onder mijn ras. Die doe ik op onder de helm. Voordelen, geen wapperend haar in de wind en veel minder koud aan de nek, en daar verdwijnt doorgaans veel warmte.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118482611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef BlackLining het volgende:
Vaak kun je koude handen en voeten trouwens ook prima verhelpen door met name je romp warmer te kleden. Zo koud zijn ze namelijk niet, ze worden koud door een reactie van het lichaam die de bloedtoevoer grotendeels afsluit om zodoende de romp weer wat warmer te krijgen. Beetje symptoombestrijding is het dus wel.

Ik rijd de laatste tijd rond met een vest met capuchon onder mijn ras. Die doe ik op onder de helm. Voordelen, geen wapperend haar in de wind en veel minder koud aan de nek, en daar verdwijnt doorgaans veel warmte.
past dat onder je helm?? Lijkt mij echt kut rijden, ik vervang dat door col+bivakmuts en nog eens een extra sjaal
pi_118482892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Salatrel het volgende:
Het heet niet voor niets een snertrit in eind oktober hoor. We er voor spellingen veranderen elke dag....
Deze baas snapt het.

Sorry voor de mensen die niet komen, privéredenen en pekel is een geldige reden... maar kou :') Dat had je van te voren ook kunnen verwachten. Niet zo piepen dus.
pi_118483243
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Deze baas snapt het.

Sorry voor de mensen die niet komen, privéredenen en pekel is een geldige reden... maar kou :') Dat had je van te voren ook kunnen verwachten. Niet zo piepen dus.
wd40 doet wonderen tegen piepen
pi_118483980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:57 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

past dat onder je helm?? Lijkt mij echt kut rijden, ik vervang dat door col+bivakmuts en nog eens een extra sjaal
Dat past ja. Maar mijn helm is al redelijk oud, dus hij is steeds ruimer gaan zitten. Ook meteen wat extra veiligheid als hij strakker zit. Daarom ga ik morgen als ik toch bij Motoport ben maar weer eens voor een nieuwe helm kijken.

Godver, net even op de motor gezeten. Het is hier nu volgens het KNMI zo'n 2 graden. Belachelijk koud _O- Voordeel aan een naked bike is dan wel weer dat je bij stoplichten etc nog best makkelijk je handen even kunt warmen aan het motorblok :+

Tevens zie ik dat het in het oosten van het land al tegen de -1 loopt. :r Hopen dat het nu droog blijft anders gaat er gestrooid worden vrees ik. Maar voor zondag staat in ieder geval 0mm regen. Als nou de luchtvochtigheid laag wil blijven ben ik ook al lang blij, anders gaat de fiets we weer heel de tijd inhouden door het carb icen. -O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_118484217
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat past ja. Maar mijn helm is al redelijk oud, dus hij is steeds ruimer gaan zitten. Ook meteen wat extra veiligheid als hij strakker zit. Daarom ga ik morgen als ik toch bij Motoport ben maar weer eens voor een nieuwe helm kijken.

Godver, net even op de motor gezeten. Het is hier nu volgens het KNMI zo'n 2 graden. Belachelijk koud _O- Voordeel aan een naked bike is dan wel weer dat je bij stoplichten etc nog best makkelijk je handen even kunt warmen aan het motorblok :+

Tevens zie ik dat het in het oosten van het land al tegen de -1 loopt. :r Hopen dat het nu droog blijft anders gaat er gestrooid worden vrees ik. Maar voor zondag staat in ieder geval 0mm regen. Als nou de luchtvochtigheid laag wil blijven ben ik ook al lang blij, anders gaat de fiets we weer heel de tijd inhouden door het carb icen. -O-
nou rond arnhem is het nu ook 2graden dus valt reuzen mee
pi_118485363
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat past ja. Maar mijn helm is al redelijk oud, dus hij is steeds ruimer gaan zitten. Ook meteen wat extra veiligheid als hij strakker zit. Daarom ga ik morgen als ik toch bij Motoport ben maar weer eens voor een nieuwe helm kijken.

Godver, net even op de motor gezeten. Het is hier nu volgens het KNMI zo'n 2 graden. Belachelijk koud _O- Voordeel aan een naked bike is dan wel weer dat je bij stoplichten etc nog best makkelijk je handen even kunt warmen aan het motorblok :+

Tevens zie ik dat het in het oosten van het land al tegen de -1 loopt. :r Hopen dat het nu droog blijft anders gaat er gestrooid worden vrees ik. Maar voor zondag staat in ieder geval 0mm regen. Als nou de luchtvochtigheid laag wil blijven ben ik ook al lang blij, anders gaat de fiets we weer heel de tijd inhouden door het carb icen. -O-
Hier gaf de thermometer om 9 uur al aan dat het onder 0 was, zonet viel er wat natte sneeuw :')
pi_118488473
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:36 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nou rond arnhem is het nu ook 2graden dus valt reuzen mee
Ik weet, ik zat de hele avond zo'n beetje in 't Huys.
pi_118488788
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 08:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik weet, ik zat de hele avond zo'n beetje in 't Huys.
ik bij de pub :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')