Tja,bij mij gaat het gelukkig nog allemaal goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel nodig als je telefoon het niet lang volhoudt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetje
Perfect.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn One X is een beest en werkt als een zonnetje
Wehabbede apple joes, the orange joes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals mijn neger Samurai Apocalypse ooit zei: just peacockin' baby.
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegtquote:
Toevallig langslopen,de rij zien,erin willen staan en het perfect vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegt
Als die interviewer nog aan het praten is en hij zegt: 'Volgens mij loopt u toevallig langs', zegt hij heel droog 'Ja, toevallig ja'
Godverquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ], [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Tipje voor mensen met een iPhoney: Vandaag kun je gratis Carmageddon downloaden! Vanaf morgen moet je er voor dokken
Nu pas ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter wat hij in het begin zegt
Als die interviewer nog aan het praten is en hij zegt: 'Volgens mij loopt u toevallig langs', zegt hij heel droog 'Ja, toevallig ja'
Life = completequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Rossdale het volgende:
FOKken via de xbox.... nerdlevel ultimate
ik had hem net al gezien op een andere site, wat een dwaasquote:
Gotta catch em allquote:AMSTERDAM - Een overvaller van de Intertoys aan het Bijlmerplein in Amsterdam Zuidoost had een wel heel bijzondere buit op het oog. Naast geld eist hij ook pokémon-plaatjes. Van de man zijn beelden.
De overval vond plaats op donderdag 4 oktober. Omstreeks 18.45 uur kwam de overvaller de Intertoys aan het Bijlmerplein binnen. De man liep wat rond in de winkel en ging toen naar een van de kassa's. Daar pakte hij uit het rekje een armbandje en gaf dit aan de caissière. Toen de caissière het product wilde scannen, bedreigde de man haar met een mesje.
Naast de inhoud van de kassa wilde hij ook pakken met pokemonplaatjes. Hij vroeg zelfs nog om een tasje en nadat hij het geld en de pokemonplaatjes in het tasje had gedaan verliet hij de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |