abonnement Unibet Coolblue
pi_118376338
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja maar dan gaan we weer een hele andere kant op :P Ik zei al, als de deurwaarder langskomt kun je gewoon zijn nek omdraaien of compellen _O-

Moeten vampiers trouwens naar de wc? Ik zie Damon altijd zoveel alcohol naar binnen werken, als je niet hoeft te plassen, dan ontploft je blaas toch op een gegeven moment? _O-
In de hele serie, wordt de wc gebruikt om je op te maken, of te kotsen... Nee plassen doen ze niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118405078
Ok dames, ik heb hieronder het verlossende antwoord, helemaal zelf bedacht :')

Nee gekkigheid, ik ben opnieuw beginnen gisteren vanaf seizoen 1. Daarin zegt Vicki over Jeremy 'rich boy with the big house', dus kennelijk hebben Jeremy en Elena een dikke erfenis van hun overleden ouders geërfd.

Dat plasverhaal; in geen enkele serie gaan de producers de moeite nemen om mensen te laten plassen tijdens een aflevering. Dat is gewoon bullshit. Kijk naar LOST, The Walking Dead of elke andere serie. Plassen is gewoon een basisbehoefte en dus logisch dat dit gebeurt. Dit gaat ze echt niet continu benadrukken, elke retard begrijpt dat dit echt wel gebeurt. En ja, ik denk ook wel dat vampieren moeten plassen. Vicki zegt bijvoorbeeld ook weer in seizoen 1: 'I have to pee. Wait, why do I have to pee. Wasn't I dead?'. Loopt weg en komt vervolgens terug met de woorden: 'Fals alarm'.
Dus ja, ik denk wel dat vampieren moeten plassen. Alleen dit gaan ze echt niet benadrukken.

En, Elena werd 18 in de eerste aflevering van seizoen 3. Dus als het goed is, is ze nu schoolvrij, in seizoen 4. S3 was haar senior year.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118405967
Hahaha, ja over dit soort vragen heb ik ook wel eens nagedacht, maar dat kun je beter niet doen....
De erfenis is toch ook ooit een keer op of niet?
Damon en Stefan zullen wel iedereen compellen denk ik.
pi_118409330
Maar technisch gezien is het raar omdat ze dood zijn, waarom zouden ze dan moeten plassen :P En ja, een erfenis is ooit op ja, maargoed er zijn genoeg van dit soort vragen waar we nooit een antwoord op zullen weten :P

Idd gewoon compellen en je bent van alle problemen af. Ik moet straks nog naar de AH, kan het proberen maar ik denk dat ik gewoon moet betalen _O-

Vanavond nieuwe aflevering! O+
pi_118409867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 07:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok dames, ik heb hieronder het verlossende antwoord, helemaal zelf bedacht :')

Nee gekkigheid, ik ben opnieuw beginnen gisteren vanaf seizoen 1. Daarin zegt Vicki over Jeremy 'rich boy with the big house', dus kennelijk hebben Jeremy en Elena een dikke erfenis van hun overleden ouders geërfd.

Dat plasverhaal; in geen enkele serie gaan de producers de moeite nemen om mensen te laten plassen tijdens een aflevering. Dat is gewoon bullshit. Kijk naar LOST, The Walking Dead of elke andere serie. Plassen is gewoon een basisbehoefte en dus logisch dat dit gebeurt. Dit gaat ze echt niet continu benadrukken, elke retard begrijpt dat dit echt wel gebeurt. En ja, ik denk ook wel dat vampieren moeten plassen. Vicki zegt bijvoorbeeld ook weer in seizoen 1: 'I have to pee. Wait, why do I have to pee. Wasn't I dead?'. Loopt weg en komt vervolgens terug met de woorden: 'Fals alarm'.
Dus ja, ik denk wel dat vampieren moeten plassen. Alleen dit gaan ze echt niet benadrukken.

En, Elena werd 18 in de eerste aflevering van seizoen 3. Dus als het goed is, is ze nu schoolvrij, in seizoen 4. S3 was haar senior year.
Ik heb die aflevering gisteren ook gezien (ben ook opnieuw begonnen), en ik denk juist dat ze niet moeten plassen, juist om die zin. Volgens mij had Vicki het gevoel dat ze moest plassen, maar moest/kon ze niet, vandaar dus dat false alarm...

Verder denk ik dat Elena/Jermey rijk zijn, ze stammen wel af van de founding family's. En volgens mij waren die in die tijd erg rijk..

In ep 10 of 11 van seizoen 1, rijdt Elena haar auto in de prak tegen die vampier, vervolgens gaat ze naar Georgia met Damon en de dag erna of 2 dagen erna heeft ze al een nieuwe auto.

Ik vraag me eerder af hoe Matt rondkomt.. Die heeft niemand meer, EN was arm..
pi_118410014
Nou, ik denk dat ze wel moeten plassen, aangezien ze ook gewoon eten en slapen. Wat denk je dan, dat eten en drinken gewoon oplost in hun lichaam? Het moet er toch uit denk ik. Dat Vicki dacht dat ze moest plassen is gewoon omdat alles verhoogd is in haar lichaam, dus ook het gevoel van haar blaas.

Matt werkt bij de Grill al een aantal jaartjes.
Gewoon normaal doen ja.
pi_118410269
Ja daarom juist. Als ze niet moeten plassen dan ontploft hun blaas. Damon drinkt veel bourbon, waar blijft dat allemaal dan, dat moet er uit :P

Matt werkt bij de Grill, dat is natuurlijk nooit genoeg om rond te komen maar hij werkt tenminste. Kun je van de rest niet zeggen _O-
pi_118410442
jermey werkte daar toch ook.. nou ja een tijdje terug dan. Hoe zou het met die tattoo zitten van die man.
pi_118410564
Die man moet op een of andere manier met de andere wereld in contact staan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118410738
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:42 schreef Ticootje het volgende:
Die man moet op een of andere manier met de andere wereld in contact staan...
idd ja...
pi_118410789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef BrookeDavis het volgende:

[..]

idd ja...
Zou het ook een heks kunnen zijn? Heks en vampieren jager? Of dat hij contacten heeft met een heks in de andere wereld? Misschien Ester?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118410834
Wat betreft de nieuwe auto van Elena na 2 dagen; is van Jenna. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_118410881
Elena bezit toch ook het huis van de salvators? Maar in de VS heb je zeker geen overdrachtsbelasting ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118410898
zou goed kunnen die door bonnies black magic weer naar de wereld is werder gekeerd. Denk dat het best wel eens een heks kan zijn
pi_118410924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Elena bezit toch ook het huis van de salvators? Maar in de VS heb je zeker geen overdrachtsbelasting ofzo?
_O- inderdaad als je zo gaat kijken klopt er geen drol van...
pi_118410970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef BrookeDavis het volgende:
zou goed kunnen die door bonnies black magic weer naar de wereld is werder gekeerd. Denk dat het best wel eens een heks kan zijn
Of is het een hunter gecreeerd door een heks?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118411062
net als alaric..
pi_118411083
hoop dat ie een beetje een eigen verhaal lijn heeft en niet weer via esther
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:55:01 #219
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118411108
Of is hij gecreeerd omdat Bonnie te veel met de dark magic gedaan heeft! :7

Dat speculeren is toch zo leuk! _O-
pi_118411193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef BrookeDavis het volgende:
hoop dat ie een beetje een eigen verhaal lijn heeft en niet weer via esther
Uiteindelijk moet je wel steeds in dezelfde lijn blijven denk ik... Hij zal vast ook iets met de originals te maken hebben... Het hele ras willen vernietigen enzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118411266
ja dat wel...maar kan toch iemand anders dan Esther zijn, tenminste dat hoop ik. Maar idd hij wil geen vriendjes worden :D
pi_118411376
waar is elijsha eigenlijk?
pi_118411402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:00 schreef BrookeDavis het volgende:
waar is elijsha eigenlijk?
Klaus is in de volgende ep...

Dus dat zal niet lang duren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118411635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef BrookeDavis het volgende:

[..]

_O- inderdaad als je zo gaat kijken klopt er geen drol van...

Klopt gewoon hoor, in de VS heb je dat idd niet en ook al was het er wel, denk je nou echt dat ze dat in een aflevering gaan laten zien?

Die wenkbrauwen van Caroline zijn trouwens heel lelijk in seizoen 1.

En wel echt een super gave school waar zij naartoe gaan, er is maandelijks een feestje. Ik had twee keer per jaar een schoolfeest wat niets voorstelde xD.

Ohja en ik verbaas me altijd over die gave kapsels die de chicks altijd maken bij zichzelf. Allemaal kapsters stiekem :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_118411747
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Klopt gewoon hoor, in de VS heb je dat idd niet en ook al was het er wel, denk je nou echt dat ze dat in een aflevering gaan laten zien?

Die wenkbrauwen van Caroline zijn trouwens heel lelijk in seizoen 1.

En wel echt een super gave school waar zij naartoe gaan, er is maandelijks een feestje. Ik had twee keer per jaar een schoolfeest wat niets voorstelde xD.

Ohja en ik verbaas me altijd over die gave kapsels die de chicks altijd maken bij zichzelf. Allemaal kapsters stiekem :D
Ja, ze hebben in elk geval nooit last van pluishaar, ook als ze net wakker zijn of na ruige sex niet...

Over ruige sex gesproken...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')