Tja niet dat ik hem wil annuleren hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het met CC zit
[..]
ikzelf wou hem graag voor november begint in huis hebben maar denk niet dat dat gaat lukken. Denk zelf dat het rond 15 november word voordat de postbode hem is komt brengen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tja niet dat ik hem wil annuleren hoorIk heb wel geduld. Denk dat hij deze maand nog wel verzonden wordt
Had er wel op gerekend, als je geen geduld hebt moet je sowieso niet pre-orderen uit China.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat iedereen het allemaal wat beter had voorgesteld, jezus wat n gedoe
Idd, zelfde lijstje hier. Dual SIM staat bij mij bovenaan, als het geen dual SIM is ben ik al niet meer geinteresseerd. Dus JiaYu G3 is op dit moment nog steeds de beste keuze.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef shiznuts het volgende:
Mijn voornaamste eisen gesorteerd op belang:
› dualSIM
› grote accucapaciteit
› dualcore of beter
› minimaal 1GB RAM
› minimaal qHD (960540) scherm
› prijs +/- 200 usd
› nog voor 5 december in huis
Helaas zijn alle toffe high-end phones niet dualSIM, anders had ik wel een Huawei Ascend D1 Quad XL gehaald ofzo. Ik kom helaas niet bij iets anders uit dan de Jiayu JY-G3, die toch nog altijd het meest biedt voor hetgeen ik naar opzoek ben. De lousy beschikbaarheid/productie alleen.
Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optiequote:Op zondag 14 oktober 2012 22:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
DualSIM is voor mij geen vereiste, totaal niet zelfs :-)
Dat zou zomaar kunnen. Maar dan nog is het een prima toestel volgens mij :-)quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optie
Ik ga ook experimenteren, door met de ene sim de andere te bellenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:57 schreef Melkunie het volgende:
Nope, voor mij is het ook absoluut geen eis. Maar nu het toch de mogelijkheid bied wil ik wel gaan experimenteren met twee simkaarten, n voor telefoon en sms en eentje voor internet
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik ga ook experimenteren, door met de ene sim de andere te bellen
Ik heb er ook geen belang bij, maar zal het in de toekomst vast wel een keer gebruiken (bijv. op vakantie met buitenlandse sim ofzo)quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:50 schreef Xu het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat alleen wij in dit topic geen gebruik gaan maken van de Dual-sim optie
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen belang bij, maar zal het in de toekomst vast wel een keer gebruiken (bijv. op vakantie met buitenlandse sim ofzo)
heeft g3 ook niet iircquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:05 schreef Spacetraveler het volgende:
De Star B92M lijkt me ook wel een goed alternatief voor de G3, alleen het nadeel is dat ie geen ips scherm heeft.
Volgens mij stort Paypal dat ook gewoon weer automatisch terug naar je CC.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb m'n refund gekregen.
Had met CC betaald (via Paypal) dus ben benieuwd hoe ik dat nou terugkrijg op m'n creditcard.
Wij annuleren hem niet! Priceangels zit er actief achteraan dat ze niet kunnen leveren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom annuleert iedereen hem toch... Komt wel goed hoor...
En welk toestel gaan jullie dan halen?
Hij wordt geannuleerd dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook een mailtje van PriceAngels. Daar maar annuleren denk ik
[..]
Wij annuleren hem niet! Priceangels zit er actief achteraan dat ze niet kunnen leveren.
Idd we annuleren hem niet dat doet PA zelf.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom annuleert iedereen hem toch... Komt wel goed hoor...
En welk toestel gaan jullie dan halen?
Dus Priceangels is aan het afhaken? Er beginnen toch steeds meer van dit soort negatieve berichten. Vooral nu PA dit nieuws de wereld in brengt, ze hadden toch met Lightake een poging gedaan om samen een groot order bij JiaYu neer te leggen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef gomez2010 het volgende:
Net mail van Priceangels:
We regret that your order has not been delivered due to item JiaYu-G3 is out of stock now.I am afraid it cannot get restocked anymore.
Paypal stort het op je Paypal account terug, daarna kun je het evt zelf weer overboeken naar een rekeningnummer (of andere aankopen mee betalen).quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb m'n refund gekregen.
Had met CC betaald (via Paypal) dus ben benieuwd hoe ik dat nou terugkrijg op m'n creditcard.
Grote kans dat dat, net als de G3, nog meerdere keren wordt uitgesteldquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:03 schreef shiznuts het volgende:
Ik hoop dat ik 'em nog heb voor de aarde ondergaat...
iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Grote kans dat dat, net als de G3, nog meerdere keren wordt uitgesteld![]()
Sommige hebben niet geannuleerd, dit is door PA gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Goed zo jongens, allemaal annuleren zodat ik omhoog schuif op de wachtlijst
via tmallbox.com heeft hij hem besteld..quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef henkieve het volgende:
Hoe heeft die lompe duitser dan zijn toestel besteld ?
Of heeft hij hem via jiayu zelf geritseld ?
Hier ook geen sjaakafhaak, ik wacht maar ben wel ongeduldig.
Dan zou het me niets verbazen als de prijs het punt is waarom de een het toestel wel krijgt en de ander niet. Hij heeft het toestel voor $50 meer gekocht, de prijs is tenminste nu $215. Zou Lightake en andere winkels het toestel voor een te lage prijs hebben aangeboden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
via tmallbox.com heeft hij hem besteld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |