Shit fuck shit die kanalen haal ik altijd door elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Mirjam het volgende:
Doomsday preppers is van National Geographic Channel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Doodloper het volgende:
spreek je 22 december wel weer
ONEE wacht dan ben je dood omdat je geen voorbereidingen hebt getroffen!!![]()
![]()
Ga jij je maar voorbereiden op een tsunami van 2 km hoog of een megaaardbevingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Doodloper het volgende:
spreek je 22 december wel weer
ONEE wacht dan ben je dood omdat je geen voorbereidingen hebt getroffen!!![]()
![]()
Je gaat toch doodquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef pussycatdoll het volgende:
je geld niet opmaken voor 21 december![]()
geen blikvoer inkopen![]()
geen schuilkelder hebben![]()
ik ben voorbereid ts want het gaat echt gebeuren hoor
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
nee want ik heb een schuilkelder en blikvoer voor 5 jaar
ja da zei die ouwe gast van de film 'the divide' ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
nee want ik heb een schuilkelder en blikvoer voor 5 jaar
keldertje is waterdicht en hier loopt geen breuklijn ik ben geen limboquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
HOe ga jij een mega tsunami of aardbeving in je schuilkeldertje overleven dan?
Je kan ook doorslaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef Piye het volgende:
Ik heb het programma niet gezien, maar eigenlijk vind ik het wel wat hebben om je voor te bereiden voor als alles niet meer zo vanzelfsprekend is als nu.
Ach het geeft je ook weer wat te doen.quote:
Noach.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Mozes sloeg een tsunami doormidden! Dan ben je pas een baas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, Mozes noemden ze ook gek toen hij aan het bootje begon te bouwen maar toen de wereld onderliep lachte hij het laatst.
Inderdaad, op SBS6 hebben we al die onzin nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Naar die pauperzenders kijken en dan gaan klagen, tja...
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:02 schreef BasEnAad het volgende:
Naar die pauperzenders kijken en dan gaan klagen, tja...
Wanneer heb jij voor het laatst gekeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef skymaster10 het volgende:
[..]
Nat geo en discovery zijn mooie zenders hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |