Been there, done that. Maar mijn leven is nu zoals ik het wilde terwijl het daarvoor altijd een compromis was. & getrouwd en aanstaande papa. It gets better. Veel zuipen met vrienden is het devies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:44 schreef Blue_note het volgende:
Zal zeker wel goedkomen. Maar tis nu gewoon K-U-T
Een dommer advies kan je niet geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 03:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar mijn leven is nu zoals ik het wilde terwijl het daarvoor altijd een compromis was. & getrouwd en aanstaande papa. It gets better. Veel zuipen met vrienden is het devies.
Werkte bij mij ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:51 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Een dommer advies kan je niet geven.
Waarom kruipen jullie in de slachtofferrol en waarom zou je gaan zuipen. Ga door met je leven, het slijt evengoed wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkte bij mij ook.
Heb je geen vrienden? Want in je eentje zuipen is inderdaad een wat minder goed advies.
Je hebt meer aan vrienden dan aan dikke spieren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb me juist ingeschreven bij de sportschool en heb op die manier een uitlaatklep gevonden voor alles. Vond ik een stuk fijner dan zuipen met vrienden.
Nou, geweldig die vrienden die problemen oplossen met drank.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt meer aan vrienden dan aan dikke spieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |