abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:02:32 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118457672
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef OMG het volgende:
Mooi. Dan probeer ik alles voor de Captain Scarlett DLC in PT1 te doen, ook voor de game zelf, en de rest van de DLC, dat zie ik dan wel. Mogelijk doe ik die in playthrough 2, vanwege XP en zo.

Overigens is m'n active story mission "Data Mining" en heb ik 2 open side missions, dus ik hoop dat ik ergens in de buurt van het einde van de game zit.
Yes Data Mining is ver op het einde :) Eén na laatste storymission zelfs dacht ik
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:17:07 #227
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118492026
PC SHiFT Code: WTKJJ-CW55J-JCKK3-Z3CB3-KWZ36
Xbox 360 SHiFT Code: 5TWT3-3RWHC-XHRJR-CFB3J-9KRRS
PlayStation 3 SHiFT Code: K3CJJ-BJ9BK-WRT3B-B3BB3-BX9RC

Van 12.00 tot 15.00 uur.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118497460
Grrr. Get to Know Jack quest is glitched. Gisteravond eens wat co-op gehost. Dit was 1 van de missies die we speelden.

Echo #5 gevonden, bovenop een molen, iemand zette dat ding aan, valt die echo bovenop die molen. :(. Toen maar naar bed gegaan. Denk ik nu vanochtend even die quest af te maken, doet die switch het niet meer. :'(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_118499148
...en ik join een game, is die missie nog active en heb nu alle echoes. Straks eens afmaken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:13:07 #230
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118507389
PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B

Tot 2100 uur volgens mij.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118507961
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:13 schreef Bart het volgende:
PC SHiFT Code: 535TB-FK5K3-3W5KJ-SBK3B-R6RRX
Xbox 360 SHiFT Code: 5BKBT-WF5H5-XSFJF-KX3B3-F5SJS
PlayStation 3 SHiFT Code: 5BKBT-5BHTC-WXJJ3-JBBBT-KZX3B

Tot 2100 uur volgens mij.
Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennen
pi_118508074
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Waar/hoe kan dat ingegeven worden? Als ik dat erin plak krijg ik te zien dat steam de code niet weet te herkennen
:') Moet ook niet via Steam slimpie ;)

Dat moet je in-game doen en dan via opties/extras in je Shift Account invoeren. :P
pi_118512927
Op pc heb ik de eerste cheaters alweer gevonden :') Ik joinde een game en ineens kon ik 10tallen meters omhoog springen. :o Dat vind ik altijd wel een minpunt op de pc qua gamen. Al die kutcheaters :r
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:39:15 #234
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118523407
Heb 'm nu pas uit, level 31 met gunzerker (PS3). Heerlijke game en ik ga ook gelijk verder spelen. Ik heb ook de mechrodinges dlc gekocht en even mee gespeeld. Volgens mij is die z'n (haar) geld wel waard. Iemand de game al uitgespeeld met mechro? Borderlands is wat mij betreft de beste rpg shooter op de markt, like als je het ermee eensch bent :')
  zondag 28 oktober 2012 @ 02:41:25 #235
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_118523452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:32 schreef FerryNL het volgende:
Op pc heb ik de eerste cheaters alweer gevonden :') Ik joinde een game en ineens kon ik 10tallen meters omhoog springen. :o Dat vind ik altijd wel een minpunt op de pc qua gamen. Al die kutcheaters :r
Cheaters moeten gewoon keihard in de (vul in naar gelieve) worden
pi_118532649
Die keys zijn wel borderline imba, zojuist op mijn level 24 gunzerker twee stuks 3x780 (+ elemental) shotguns en twee snipers van 860 en 950 damage (+ elemental) gekregen.

Dat is meer dan het dubbele van wat ik had (en daar zat geen elemental op)
pi_118572764
Zo zit inmiddels op 11 keys :D

Maar ff 1tje gebruikt voor the warrior.
pi_118574381
Heb er nu nog 6, geloof ik. Ergens rond level 30 - 31 heb ik er voor de grap eens 1 gebruikt. Kreeg toen een best toffe en goede sniper rifle, maar ik ben helemaal geen goede sniper. :P.

Overigens eindelijk de game uitgespeeld op level 35. The Warrior was dan best makkelijk. De enige dingen die ik nog moet doen in m'n eerste playthrough (naast de challenges afmaken, wat wel even een grind wordt), zijn Terramorphous, Hyperious, en wat na Hyperious komt. En nog 4 rondes in Ore Chasm.
Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough starten, doorlevelen naar 50, en dan proberen in co-op die Invincibles te verslaan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_118575118
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef OMG het volgende:
Heb er nu nog 6, geloof ik. Ergens rond level 30 - 31 heb ik er voor de grap eens 1 gebruikt. Kreeg toen een best toffe en goede sniper rifle, maar ik ben helemaal geen goede sniper. :P.

Overigens eindelijk de game uitgespeeld op level 35. The Warrior was dan best makkelijk. De enige dingen die ik nog moet doen in m'n eerste playthrough (naast de challenges afmaken, wat wel even een grind wordt), zijn Terramorphous, Hyperious, en wat na Hyperious komt. En nog 4 rondes in Ore Chasm.
Binnenkort maar eens een nieuwe playthrough starten, doorlevelen naar 50, en dan proberen in co-op die Invincibles te verslaan.
Niet te lang wachten hoor met die key's. Ik heb tot level 50 gewacht maar ik had allang veel sterkere wapens dan dat er uit die kist kwam. Die 2e invincible kun je het beste alleen doen.

Ondertussen heb ik alle achievements alweer. Als ik een spel echt tof vind heb ik hem ook echt zo uit. Kom maar op met die nieuwe dlc. Ik ben nu bezig om een gunzeker naar level 50 te krijgen zodat ik die 1e invincible een paar keer kan pakken om te looten :D Die 2 pak ik wel met de assasin.

PS die warrior heb ik gisteren ook gedaan met een level 28. Dat was echt bikkelen en al helemaal dat stuk ervoor. Maar ik heb het wel gehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 13:33:53 ]
pi_118575156
Gunzerk vind/t ik dus echt geen leuke class om te spelen, vooral omdat ik wapens gebruik waar je niet kunt blijven schieten (pistool en rocketlauncher).
pi_118575361
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gunzerk vind/t ik dus echt geen leuke class om te spelen, vooral omdat ik wapens gebruik waar je niet kunt blijven schieten (pistool en rocketlauncher).
Ik loop met 2 precies dezelfde shotguns naast 2 bijna dezelfde Tediore SMG's. Dat gaat echt heel hard dan. Maar pistols doen het ook goed hoor alleen daar heb ik nog geen goede van gevonden omdat ik eigenlijk hier een beetje door heen rush puur om te levelen.
Een launcher gebruik ik over het algemeen alleen als ik down ben zodat je snel weer opstaat. Verder zo goed als nooit.

PS. Als iemand op de Xbox ergens hulp bij nodig heeft hoor ik het graag :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 13:43:20 ]
pi_118579095
Ben een beetje burned out met borderlands op het moment, ben maar tijdelijk gestopt en zal wel weer beginnen als de volgende DLC uit is.

Grootste probleem is Salvador lvlen, dat is een grind voor die stomme trophy en jenkins, want ik wil toch eindelijk wel eens een game 100% halen met trophies...

Salvador en zer0 zijn dus totaal mijn classes niet, maya heb ik nog te weinig gespeeld maar voelde leuk aan, axton met z'n turret was mijn eerste class en blijf ik fijn vinden, spelen met zo'n afleidende turret en Gaige is ook leuk, al wil ik 2 maal met Gaige doorspelen uiteindelijk, omdat ik een Ordered Chaos Gaige en een shock trooper wil maken O+
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118582204
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef meowingtons het volgende:
Ben een beetje burned out met borderlands op het moment, ben maar tijdelijk gestopt en zal wel weer beginnen als de volgende DLC uit is.

Grootste probleem is Salvador lvlen, dat is een grind voor die stomme trophy en jenkins, want ik wil toch eindelijk wel eens een game 100% halen met trophies...

Salvador en zer0 zijn dus totaal mijn classes niet, maya heb ik nog te weinig gespeeld maar voelde leuk aan, axton met z'n turret was mijn eerste class en blijf ik fijn vinden, spelen met zo'n afleidende turret en Gaige is ook leuk, al wil ik 2 maal met Gaige doorspelen uiteindelijk, omdat ik een Ordered Chaos Gaige en een shock trooper wil maken O+
Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2012 16:31:27 ]
pi_118585509
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:30 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Level 22 heb je ongeveer nodig met salvador. Zer0 weet ik niet want daar ben ik mee begonnen en die haalde ik pas toen ik al level 50 was toen ik die skill tree anders instelden. Ik had in ieder geval die commando en die siren binnen een paar uur. Ook is het handig om met een level 1 even een level 50 te joinen zodat je erg snel omhoog ranked.
Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...
Daarbij wil ik salvador ook nog nuttig gebruiken om Jenkins makkelijker te vinden met mijn axton :)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118585663
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Ik heb zer0 al gehaald, weer verwijdert na het powerlevelen though...
Daarbij wil ik salvador ook nog nuttig gebruiken om Jenkins makkelijker te vinden met mijn axton :)
Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van worden :D
pi_118585884
Ik wil met Salvador het volgende gaan doen waardoor ik hem als level 50 wil hebben. Ik speel met Zer0 met het schild The bee al een hele tijd icm deze shotgun die echt niet normaal meer is qua sterkte.



Nu wil ik Salvador gaan bewapen met The bee en 2 van die shotguns :D Volgens mij ben je dan echt niet meer te stoppen.
pi_118587469
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hoe vind je die Jenkins eigenlijk want ik had die blijkbaar al 2 keer afgemaakt, terwijl veel van mijn buddy's er moedeloos van worden :D
Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijn :P
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118626333
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:16 schreef meowingtons het volgende:

[..]

Random uit doosjes en ammo crates, maar er is een manier om op een bepaalde plek bij 4 kartonnen doosjes een 100% spawn rate te krijgen voor loot midgets, dan moet de lood midget alleen toevallig Jenkins zijn :P
Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.
Maar moet wel voor een bepaalde quest.
pi_118644674
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef aeque het volgende:

[..]

Wildlife Preservation bedoel je? Is net voordat je bij de holdingcell van bloodwing komt.
Maar moet wel voor een bepaalde quest.
Jep Docter's Orders, en dan niets voor die quest oppakken
Jaaa, dansen! dansen!
pi_118645482
Misschien een rare vraag hoor. Maar wat is er zo speciaal aan die jenkins :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')