abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:41:40 #101
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117635675
quote:
Mistaken for a terrorist: Homeland star only plays one on TV

It's hard to say that looking like a terrorist would be a good thing, but it hasn't gone so badly for Navid Negahban.

The Iranian-born actor, who has played a range of bad guys during his career, currently plays terrorist Abu Nazir on the Showtime hit series "Homeland," and the success of the series has made him one of the world's best-known non-terrorists.

That may be a good thing for his acting career. Turns out it's not so good at airports.

"What happens is that I'm playing all of these different characters and my facial hair changes and I have different looks," said Negahban on a recent cell phone call from Los Angeles. "When I'm at the airport, the agents look at my passport and they look at me and there is something in their eyes, and you can see them thinking, 'I know this guy. Where have I seen him before?'"

That's usually when the questions begin, said Negahban, who now almost relishes the experience as he travels the world to promote and work on the show.

"I went to shoot a project in Toronto last year and I still had a full beard and my hair was a little bit longer, and I was scruffy - I mean, I was afraid of getting on a plane with myself," joked Negahban, who had to go through a customs line in New York's LaGuardia Airport. "I was going through the line and the agent locked eyes with me and I thought 'Oh, here we go again.'"

"Where are you coming from?"

"Where are you going?"

"What do you do for a living?"

"I was so tired and I said, 'Well, lately I've been playing a most-wanted terrorist on TV' - and the minute the word 'terrorist' came out of my mouth, even the other people standing in line began looking," Negahban said.

It was only then, he said, that the Customs and Border Protection officer realized who he really was.

"He looks at me and he says, 'Oh, my God! I just saw the season finale and I love the show." Then he turns around and tells the other agents, "Look, Abu Nazir is here!"

Negahban has also played roles on Fox's pulse-pounding television series "24" as well as USA Network's spy thriller "Covert Affairs." But this time, he knows that his audience reaches a little higher up the official lines of power, with President Barack Obama reportedly a fan of the show.

"The president is watching," Negahban said. "It is fantastic that he is a big fan. If you know who is watching, you are obviously trying to be your best. But at the same time I think I will be nervous when he sends me an invitation to the White House."

Let's just hope the Marine guard who has to clear him is also a fan of the show.

Bron
Ik vond het wel een leuk stukje.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_117646539
Ik ook :) thnx for posting
pi_117653817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Inderdaad een leuk stukje! :D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_117658504
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

"He looks at me and he says, 'Oh, my God! I just saw the season finale and I love the show." Then he turns around and tells the other agents, "Look, Abu Nazir is here!"

:D
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:04:56 #105
19242 yavanna
Results may vary.
pi_117659822
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

:D
Erg grappig, je ziet het voor je. :)

Goed begin van het season. Ik vind enkel dat gedoe met de belofte aan Isa steeds meer ongeloofwaardig overkomen. Na zoveel jaar en weer terug in het ''normale'' leven en aldaar o.a. geconfronteerd met zijn eigen kinderen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:42:57 #106
13148 Shogo
Psycho...
pi_117686903
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef yavanna het volgende:

[..]

Erg grappig, je ziet het voor je. :)

Goed begin van het season. Ik vind enkel dat gedoe met de belofte aan Isa steeds meer ongeloofwaardig overkomen. Na zoveel jaar en weer terug in het ''normale'' leven en aldaar o.a. geconfronteerd met zijn eigen kinderen.
Ik heb de serie vorige week voor het eerst bekeken en ben nu helemaal bij. Goede serie maar ik volg die motivatie ook niet echt. Het zal best dat Brody echt om Issa is gaan geven maar als je bloedeigen kinderen na jaren voor je neus staan dan zou je toch niet echt jezelf nog willen opblazen voor een kind van een ander, lijkt me.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:04:51 #107
256829 Sokz
Livin' the life
pi_117699455
Issa is meer de verbeelding van het ideaal. Het gaat niet om Issa maar meer om het feit dat de Amerikaanse overheid de wereld voorliegt over wat er werkelijk gebeurd is.
pi_117704614
Goede eerste ep ^O^

En die vrouwen in al die series tegenwoordig, moeten ze echt allemaal zo ongelooflijk irritant en kut zijn? in Dexter, in Breaking Bad, en in Homeland...mis ik er nog een paar? :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117712066
Na seizoen 1 gezien te hebben was ik niet helemaal om dacht ik. Maar na de eerste aflevering van seizoen 2 zit ik er toch weer helemaal in.
pi_117723308
Subliem seizoen tot nu toe nu.
We kunnen nog wel spannends verwachten gezien het einde van de tweede aflevering.
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:07:54 #111
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_117724861
Geinige ep. Wel beetje ongeloofwaardig dat ie een sms'je stuurt vanuit zo'n war room.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_117726433
Fucking gave ep _O_
pi_117726455
dubbel
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:48:17 #114
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_117727981
Poh, sterke aflevering!
pi_117728580
Wanneer wordt de 1e aflevering van het 2e seizoen op de NL tv uitgezonden? Ik ben niet zo thuis in het downloaden etc via internet.
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:25:03 #116
79966 dekilo
Stam is ok
pi_117729101
Zo te zien ben je ook niet zo thuis in google.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_117729995
Geweldig stukje! thanks.
Ook een geweldige aflevering
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:24:12 #118
356891 Abed
hooggeleid
pi_117731025
Goede aflevering weer, sterk begin na het eerste seizoen, hopelijk blijft het tempo aanwezig.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_117731725
Dat einde! :D
pi_117733168
Ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken, je zou kunnen verwachten dat hij gelijk opgepakt wordt, en dat dit hele seizoen een draai krijgt, maar Homeland kennende zullen ze wel weer een missie opzetten achter Brody zijn rug om. om op die manier meer info te kunnen inwinnen :P

Carrie zal wel blij worden als ze te horen krijgt (over een x-aantal afleveringen natuurljk) dat ze het toch goed had :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_117734074
Hmzz.. voorjaar 2013 dus pas op de NL tv, mij stond echt bij dat ze een week nadat de ep in de US uitgezonden was op de NL tv bij BNN zouden komen. Jammer, nog even geduld hebben dan!
pi_117736968
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Sunglasses het volgende:
Hmzz.. voorjaar 2013 dus pas op de NL tv, mij stond echt bij dat ze een week nadat de ep in de US uitgezonden was op de NL tv bij BNN zouden komen. Jammer, nog even geduld hebben dan!
Homeland Season 1 is hier ook al op tv geweest dacht ik. Wel meer dan een week verschil btw.

edit: je hoeft niet perse te downloaden. Genoeg sites waar ze streams hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door stijn_ op 08-10-2012 17:07:30 ]
pi_117742906
De ontwikkelingen gaan nu wel heel snel, had verwacht dat het nog wel wat langer zou duren voordat ze hem door zoude hebben.

Overigens vind ik die laatste scene wel bijzonder ongeloofwaardig. Het is natuurlijk maar een serie, maar het sloeg nergens op. Sowieso was dat geheugenkaartje wel bizar slecht verstopt. En dan heeft die andere agent dat blijkbaar toch nog over het hoofd gezien. :') En dan is dat filmpje niet eens versleuteld. :') Ik vond de laatste scene de voor de rest goede aflevering een beetje verpesten eerlijk gezegd. ;(
pi_117745218
Wow, het einde was echt geweldig. Dat ze dat nu al te weten komen over Brody..
Ik had verwacht dat dat nog wel een tijdje zou duren. Ook die operatie om Abu Nazir te vermoorden was erg mooi in beeld gebracht en daardoor zeer spannend.

Dit was echt een van de betere afleveringen. Mooi dat het niveau van Homeland zo hoog blijft. Na het sterke seizoen 1 is het toch altijd afwachten hoe ze het in het tweede seizoen gaan doen, maar de eerste en tweede episode waren van zeer hoge kwaliteit. Ik kan niet wachten op de rest *O*
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:57:30 #125
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117745325
Heel vet einde. Eindelijk is er bewijs over Brody's intenties! Wel jammer dat dat nu bekend is want dit kat en muis spel tussen Brody en Carrie (en de CIA) was toch wel een erg spannende verhaallijn. Heel benieuwd hoe het nu verder gaat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')