abonnement Unibet Coolblue
pi_117096597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Holy mother, dat was nog een flinke klus om

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt m'n eerste wtf-momentje met die mechs _O_
Snap je. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117097124
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Snap je. _O-
Ik had er graag een sidekick bij gehad op dat moment :') Maar de aanhouder wint en de voldoening was groot toen ik 'm eindelijk down had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens ook geen ervaringspunten voor verschillende wapentypes meer. Ene kant jammer, aan de andere kant switch ik nu veel makkelijker van wapen omdat ik nu geen extra stats misloop. Gebruik eigenlijk alles behalve sniper-rifles.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117097409
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117097959
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:00 schreef FredVleespet het volgende:
Voor het eten bij een savepoint gestopt, nu als nog heel stuk opnieuw doen :{
Extra XP, zo kan je het ook bekijken :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_117101014
HAAT AAN DE SAVE OPTIE VAN DIT GRAFSPEL.... kan gvd niet eens normaal verdergaan of ik moet weer 3 bases opnieuw clearen. kkzooi
pi_117101870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
HAAT AAN DE SAVE OPTIE VAN DIT GRAFSPEL.... kan gvd niet eens normaal verdergaan of ik moet weer 3 bases opnieuw clearen. kkzooi
Ik snap dit niet helemaal? Er zijn genoeg savepunten.... ieder 'levelgedeelte' is er wel een. En als je gelijk doorspeelt hebben de vijanden bij lange na niet genoeg tijd gehad om te respawnen?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_117102986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

Trouwens ook geen ervaringspunten voor verschillende wapentypes meer. Ene kant jammer, aan de andere kant switch ik nu veel makkelijker van wapen omdat ik nu geen extra stats misloop. Gebruik eigenlijk alles behalve sniper-rifles.
Gewoon jammer imho, ik vond het wel iets hebben
pi_117103065
Ik heb nog nergens moeite mee gehad tot dusver

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
pi_117108237
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 00:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
HAAT AAN DE SAVE OPTIE VAN DIT GRAFSPEL.... kan gvd niet eens normaal verdergaan of ik moet weer 3 bases opnieuw clearen. kkzooi
Dat had ik hier dus ook. Savepoint, icoontje in beeld dat hij gaat saven. Druk je op quit zegt hij nog eens dat hij gaat saven en vervolgens als ik de volgende dag verder ga ben ik alsnog 3 bases terug gezet :'). Klopt gewoon geen zak van.
pi_117109716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb nog nergens moeite mee gehad tot dusver

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je de

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je niet op level 16 proberen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117110759
Nevermind.

[ Bericht 96% gewijzigd door Dr.Pringles op 22-09-2012 12:44:09 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117111639
Wel een erg fijne game, heb alleen nog maar SP gedaan zelfs.
Geen referral hier.
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:31:45 #63
321876 Cherna
Fuck the System
pi_117112536
Ik heb de game ook maar aangeschaft en gepeeld. Ik heb de sprong gewaagd en ik moet zeggen dat ik de game schitterend vind. Ik was sceptisch omdat mij de GFX niet aanstonden. Die cartoon gemaakte GFX hadden mij altijd weerhouden deze serie uit te proberen.Daarom ook dat ik nooit deel 1 gespeeld heb. Misschien heb ik iets gemist. Daarom mijn vraag. Is het ook nog interessant om deel 1 aan te schaffen en te spelen?

Heb altijd al Fall-Out en S.T.A.L.K.E.R de beste game series ooit gevonden. Maar daar komt deze game serie zeker bij. Alleen de besturing van de voertuigen gaat me niet zo makkelijk af. Maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:34:54 #64
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_117112651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik had er graag een sidekick bij gehad op dat moment :') Maar de aanhouder wint en de voldoening was groot toen ik 'm eindelijk down had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens ook geen ervaringspunten voor verschillende wapentypes meer. Ene kant jammer, aan de andere kant switch ik nu veel makkelijker van wapen omdat ik nu geen extra stats misloop. Gebruik eigenlijk alles behalve sniper-rifles.
Ik gebruik juist nagenoeg alleen maar mijn sniper rifle _O_. Critical hits FTW *O*.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_117112656
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:31 schreef Cherna het volgende:
Ik heb de game ook maar aangeschaft en gepeeld. Ik heb de sprong gewaagd en ik moet zeggen dat ik de game schitterend vind. Ik was sceptisch omdat mij de GFX niet aanstonden. Die cartoon gemaakte GFX hadden mij altijd weerhouden deze serie uit te proberen.Daarom ook dat ik nooit deel 1 gespeeld heb. Misschien heb ik iets gemist. Daarom mijn vraag. Is het ook nog interessant om deel 1 aan te schaffen en te spelen?

Heb altijd al Fall-Out en S.T.A.L.K.E.R de beste game series ooit gevonden. Maar daar komt deze game serie zeker bij. Alleen de besturing van de voertuigen gaat me niet zo makkelijk af. Maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
Wat mij betreft zou ik niet meer aan Borderlands1 beginnen als je deel2 al hebt. Deel2 is op elk vlak verbeterd en als je op de console speelt is deel1 helemaal een stuk minder.
pi_117113393
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik gebruik juist nagenoeg alleen maar mijn sniper rifle _O_. Critical hits FTW *O*.
Precies. ik ook _O_
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_117114752
Tof spel hoor,misschien een keer met wat fokkers spelen?
pi_117117298
Vandaag de coop opgegeven, ben het beu.. Zelfs met vrienden is het niet leuk meer, iedereen rent als kip zonder kop rond, loot alles wat ie vindt en verkoop dat zonder te checken of teammembers nog iets kunnen gebruiken. Ze hadden de loot beter class-specific kunnen maken, het is nu net zo kansloos als dat het in deel 1 was.

Misschien straks als SP verder spelen, maar de zin is ver over...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_117117771
Ahhhhhhh... Je lijkt wel een wijf

Spel is echt wel prima te doen. Verder wordt er in de co op goed samen gewerkt.
pi_117118155
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef stoeltafel het volgende:
Ahhhhhhh... Je lijkt wel een wijf

Spel is echt wel prima te doen. Verder wordt er in de co op goed samen gewerkt.
Wat een kansloze reactie weer, omdat ik klaag over een waardeloos lootsysteem (wat zelfs in de review van tweakers wordt genoemd) ben ik een wijf? Daarnaast zat jij dus blijkbaar bij mij in de coop aangezien je zo goed weet wat er allemaal speelt, of is nuance iets wat je niet kent?

Zolderkamer held :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 22 september 2012 @ 16:34:32 #71
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_117118443
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
Vandaag de coop opgegeven, ben het beu.. Zelfs met vrienden is het niet leuk meer, iedereen rent als kip zonder kop rond, loot alles wat ie vindt en verkoop dat zonder te checken of teammembers nog iets kunnen gebruiken. Ze hadden de loot beter class-specific kunnen maken, het is nu net zo kansloos als dat het in deel 1 was.

Misschien straks als SP verder spelen, maar de zin is ver over...
Dat ligt dan aan je vrienden, niet aan het spel.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_117118493
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 16:34 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je vrienden, niet aan het spel.
Als ik het een vreselijk spel vond dan zou ik de SP ook niet meer spelen, maar het lootsysteem is zeker een minpunt te noemen. Voor de rest vind ik de game een hele verbetering op deel 1 op bijna elk vlak, maar ik blijf het jammer vinden dat het lootsysteem werkt zoals het werkt.

Overigens zijn het niet alleen mijn vrienden, ik heb ook enkele publieke games gespeeld waar het precies hetzelfde was..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_117118517
Nergens last van hier.

Ligt toch echt aan je vrienden
pi_117118614
:')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_117118709
quote:
haha precies, gisteren nog gespeeld met 2 andere. allemaal andere classes. Snipers, pistols voor zer0, SMG, repeaters voor de Siren, launchers en machineguns voor gunzerker en rifles en machineguns voor de soldier...

Dit alles gewoon afspreken en gewoon droppen/traden... niks aan de hand, zelfs leuk om elkaar aan betere shit te helpen vind ik...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')