Maar waarom zo lelijk? Hebben die ontwerpers allemaal een blindengeleidehond ofzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 00:43 schreef Rodawa het volgende:
Gewoon een degelijke auto voor een scherpe prijs. Dat het niet in jouw straatje past is jouw probleem, maar niet klachtwaardig.
Pff.. oneens met de klacht. Hij is inderdaad lelijk, maar niet zo erg als een multipla.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Tregte klagg jonge
[ afbeelding ]
Valt toch best mee? De achterkant vind ik niet geweldig, maar overall vind ik het geen lelijke wagen om te zien.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarom zo lelijk? Hebben die ontwerpers allemaal een blindengeleidehond ofzo?
Degelijk voor een scherpe prijs hoeft niet perse lelijk te zijn.
Hij lijkt wel ''uit één stuk metaal gesneden''quote:Op woensdag 19 september 2012 00:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Tregte klagg jonge
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Valt toch best mee? De achterkant vind ik niet geweldig, maar overall vind ik het geen lelijke wagen om te zien.
Voor 80-jarige oma's en voor mensen die de hele dag alleen maar dammen en wortels eten is ie misschien mooi.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Valt toch best mee? De achterkant vind ik niet geweldig, maar overall vind ik het geen lelijke wagen om te zien.
Na nader inzien valt ie eigenlijk inderdaad op zich best wel mee.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Voor 80-jarige oma's en voor mensen die de hele dag alleen maar dammen en wortels eten is ie misschien mooi.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Multipla blijft de koning der lelijke auto's.
Deze valt trouwens best mee. Normale auto.
Hmm ja ik geef toe, dat ziet er ook wel een beetje vreemd uit.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wieltjes... Maar ja, daar valt dan nog wat aan te doen.
Hij is er al vanaf ¤15.290,-quote:Op woensdag 19 september 2012 00:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Na nader inzien valt ie eigenlijk inderdaad op zich best wel mee.
quote:Op woensdag 19 september 2012 00:52 schreef Tropanzia het volgende:
Aanschouw de meest zielige cabrio ooit:
[ afbeelding ]
De Daihatsu Cuore.
Ach... design is wel redelijk. Leuk vrouwen auto'tje. Zou er zelf niet in gaan rijden, dat iig niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:52 schreef Tropanzia het volgende:
[ afbeelding ]
De Daihatsu Cuore.
Die is best cutequote:Op woensdag 19 september 2012 00:52 schreef Tropanzia het volgende:
[ afbeelding ]
De Daihatsu Cuore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |