quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef remenic het volgende:
Gaat 'm niet worden. Zonder toestenbord/muis en scherm wordt spelen onmogelijk. Maar als BF Server, waarom niet?
systeem wat ik boven je vorige post heb gedaan is nog steeds sneller dan die alienware.quote:Op zondag 16 september 2012 13:37 schreef martijnde3de het volgende:
Dus de Alienware X51 i7 is veel beter?
Hoe kom je erbij dat die veel duurder is als je die laat bouwen?quote:Op zondag 16 september 2012 20:52 schreef martijnde3de het volgende:
Kabouter die pc van jouw wordt veel duurder als je laat bouwen, helaas.
Ik laat altijd maken bij informatique.
*goedkope ipv goedkopen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:10 schreef martijnde3de het volgende:
Wil je trouwens nog wel bedanken voor je inzet en je geduld
Niet iedereen heeft dat op sommige forums.
Weet jij een goedkopen winkel?
quote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef AppleOcean het volgende:
Alle componenten invoeren op tweakers en je prijskaartje rolt r zo uit.
Genoeg tuts op internet. Trouwens, zelf bouwen is de tijd echt waard.quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef martijnde3de het volgende:
Oke bedankt voor je advies.
IK heb al wat dingen gemaakt en gekregen via tweakers alleen waren de mensen op dat forum niet altijd aardig.
IK bouw nooit zelf omdat ik dat niet kan en er geen tijd voor heb.
IK laat altidj bouwen via informatique of koop kant en klaar.
Helaas is het bij die zaak iets duurder.
Je moet niet bijna elke zin met 'ik' beginnen en dat dan ook nog in hoofdletters schrijven.quote:Op maandag 17 september 2012 16:47 schreef martijnde3de het volgende:
Oke bedankt voor je advies.
Ik heb al wat dingen gemaakt en gekregen via tweakers alleen waren de mensen op dat forum niet altijd aardig.
Ik bouw nooit zelf omdat ik dat niet kan en er geen tijd voor heb.
Ik laat altijd bouwen via informatique of koop kant en klaar.
Helaas is het bij die zaak iets duurder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |