abonnement Unibet Coolblue
pi_116772086
leuk.. gisteravond beetje rondlopen om een 15-25 gebied door te spelen om dan ergens in een obscure kloof een ander [FOK] guildie tegen te komen *)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_116772248
hehe - ik heb ooit een poging tot WoW gedaan (toen ik nog GW1 speelde...)

toen vond ik de GW graphics al mooier dan de WoW graphics maar ik heb dan ook helemaal niks met die cartoon look in fantasy-games... het "realistische" van het GW vind ik helemaal toppie..

gw, gw, gw.. fanboy.. gw, gw...

ieder zijn smaak, staat vrij om het niet mooi te vinden - maar inderdaad... houterige animaties en slechte graphics dan zou ik zeker even de settings checken!
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_116774128
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:04 schreef mipr het volgende:
leuk.. gisteravond beetje rondlopen om een 15-25 gebied door te spelen om dan ergens in een obscure kloof een ander [FOK] guildie tegen te komen *)
Dat klinkt wel spannend zoals je het nu omschrijft ;)

*Gaat ook maar eens een aanvraag indienen (ingame even whisperen dus) tot de Fok! Guild* (Althans, als Lamabal mijn foto heeft goedgekeurd? :P )

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef mipr het volgende:
hehe - ik heb ooit een poging tot WoW gedaan (toen ik nog GW1 speelde...)

toen vond ik de GW graphics al mooier dan de WoW graphics maar ik heb dan ook helemaal niks met die cartoon look in fantasy-games... het "realistische" van het GW vind ik helemaal toppie..

gw, gw, gw.. fanboy.. gw, gw...

ieder zijn smaak, staat vrij om het niet mooi te vinden - maar inderdaad... houterige animaties en slechte graphics dan zou ik zeker even de settings checken!
Eens. WoW heeft een cartoon stijl waar de een meer van houdt dan de ander. (Ik heb vrienden die het echt leuker vinden...ik vind het zelf juist verschrikkelijk. Ieder z'n ding.) Maar qua kwaliteit is het nu echt wel aan de gedateerde kant. (Dus dan heb ik het niet over de stijl an sich)

Ook qua animaties heeft GW het echt niet slecht gedaan: goed, je moet geen Pixar verwachten in de cinematics. (Als ze dat hadden willen doen, waren we weer 4 jaar verder geweest. En dan hadden ze 50> man op het animeren moeten zetten......enze hebben er al best flink wat tijd en moeite in gestopt hoor, vergis je niet) maar de lipsync loopt best redelijk, en de characters bewegen ook best lekker. :)

En de animatie ingame, is imho gewoon heel tof gedaan. (Zeker voor een mmo!) De bewegingen kloppen al veel meer dan bij GW1 (ooit gelet op de ruggengraat van je character daar? :D ), er zit lekker veel afwisseling in, alle characters hebben hun eigen manier van lopen/bewegen die echt bij hun past ^O^ etc.
Er staat op Arenanet nog een leuk stuk over de animaties en de omgeving van de Asura; want hoe zorg je er als animator nou voor dat een Asura tegen over dezelfde obstakels kan springen als een Char, zonder dat het er erg vreemd uitziet? En hoe zorg je dat de animatie bij het type character past? http://www.arena.net/blog/heron-prior-on-animating-the-asura
Daar is echt wel over nagedacht en tijd ingestopt, en dat is imho goed te zien :Y
pi_116774232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat klinkt wel spannend zoals je het nu omschrijft ;)

*Gaat ook maar eens een aanvraag indienen (ingame even whisperen dus) tot de Fok! Guild* (Althans, als Lamabal mijn foto heeft goedgekeurd? :P )

Mehhh, had meer verwacht. Maar oke
pi_116774858
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef DjinN het volgende:

[..]

Als je cartoony en gedateerde graphics mooi vindt, zou ik ook voor WoW gaan ja. Ik neem even aan dat die kerel zijn settings van GW2 op lowest heeft staan ofzo. Want anders zou ik niet weten waarom je deze game lelijk moet vinden :') Dat je de gameplay niets vindt is tot daar aan toe, maar als je zegt dat Guild Wars 2 er niet mooi uit ziet, dan klets je uit je nek IMHO
Mijn settings staan op high. Maar ja... als ik al deze reacties lees, lijk ik hier de enige te zijn. Maar vinden jullie het dan niet ontzettend veel lijken op Aion of Lotro?
pi_116774979
Ik ben het wel met hem eens dat de animaties erg houterig overkomen vergeleken met WoW, als iemand die de cartoon stijl van WoW erg mooi vond, en het ook erg lang heb gespeeld, viel me dat ook op toen ik net begon.

Maar als je je daaroverheen zet dan is GW2 gewoon een prima spel, het went erg snel.

Het enige echte nadeel wat ik heb ondervonden (Zeker vergeleken met WoW) is juist het ontbreken van questtext. Het verhaal achter een zone (Als het er al is) komt niet altijd goed over. Alles wordt overal maar aangevallen door verschillende factions zonder dat het echt duidelijk is waarom.
pi_116775013
Maar hebben jullie het dan over de animaties in de cinematics of ingame?
pi_116775054
Gewoon de ingame animaties. Als je bijv van een heuvel afglijdt, dat ziet er echt enorm houterig uit.

Daarnaast zijn de animaties van WoW natuurlijk wel veel veranderd door de jaren heen. Ik vergelijk het nu natuurlijk met een product dat al iets van 8 jaar is door onwikkeld, niet helemaal eerlijk natuurlijk.
pi_116775074
Ingame idd.
pi_116775092
Oh, daar heb ik zelf eigenlijk geen last van?
Misschien dat het ook wel een beetje van het ras afhangt, qua bewegingen?
(Ik speel voornamelijk Char, en dat loopt bij mij gewoon vloeiend.)
pi_116775127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:35 schreef Candaasje het volgende:
Oh, daar heb ik zelf eigenlijk geen last van?
Misschien dat het ook wel een beetje van het ras afhangt, qua bewegingen?
(Ik speel voornamelijk Char, en dat loopt bij mij gewoon vloeiend.)
Ja dat zou ook kunnen. Ik had in WoW een human, en speel hier ook human. Dan is het misschien te aanlokkelijk om een vergelijking te trekken.
pi_116775147
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Gewoon de ingame animaties. Als je bijv van een heuvel afglijdt, dat ziet er echt enorm houterig uit.

Daarnaast zijn de animaties van WoW natuurlijk wel veel veranderd door de jaren heen. Ik vergelijk het nu natuurlijk met een product dat al iets van 8 jaar is door onwikkeld, niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Dat laatste is wel een punt, evenals het budget van Blizzard en het aantal werknemers. :Y
Ik zal eens even gaan zoeken op internet naar filmpjes ingame van beide spellen, ben nu wel benieuwd eigenlijk. (Ik heb WoW lang geleden voor het laatst gespeeld, en toen viel het me juist zo tegen qua graphics. Maar dat is misschien wel verbeterd inmiddels)
pi_116775301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een punt, evenals het budget van Blizzard en het aantal werknemers. :Y
Ik zal eens even gaan zoeken op internet naar filmpjes ingame van beide spellen, ben nu wel benieuwd eigenlijk. (Ik heb WoW lang geleden voor het laatst gespeeld, en toen viel het me juist zo tegen qua graphics. Maar dat is misschien wel verbeterd inmiddels)
Dit zijn bijv de nieuwste animaties WoW (Die kunnen de andere rassen niet eens omdat ze daar te outdated voor zijn - zie mijn eerdere punt.)


Maar zoals ik al zei, zodra je je daaroverheen zet is het gewoon een erg leuk spel :P
pi_116775368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben het wel met hem eens dat de animaties erg houterig overkomen vergeleken met WoW, als iemand die de cartoon stijl van WoW erg mooi vond, en het ook erg lang heb gespeeld, viel me dat ook op toen ik net begon.

Maar als je je daaroverheen zet dan is GW2 gewoon een prima spel, het went erg snel.

Het enige echte nadeel wat ik heb ondervonden (Zeker vergeleken met WoW) is juist het ontbreken van questtext. Het verhaal achter een zone (Als het er al is) komt niet altijd goed over. Alles wordt overal maar aangevallen door verschillende factions zonder dat het echt duidelijk is waarom.
Geen idee of je gw1 hebt lopen spelen. Maar daar begint het verhaal eigenlijk al. Ik zelf heb gw1 niet gespeeld. Dus ik volg het verhaal ook niet zo heel super. Maar het meeste snap ik nog wel.
pi_116775735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Geen idee of je gw1 hebt lopen spelen. Maar daar begint het verhaal eigenlijk al. Ik zelf heb gw1 niet gespeeld. Dus ik volg het verhaal ook niet zo heel super. Maar het meeste snap ik nog wel.
Nee, heb gw1 nooit gespeeld. Het overkoepelende verhaal dat komt nog wel redelijk over. Daar heb je personal story voor ofc O+ Maar de echte subzone stories die zijn vrij zwak.

Neem bijvoorbeeld de Sylvari, die zijn dan vlak voor gw2 ontstaan uit een boom die er in gw1 ook was. So far so good. Blijkbaar is daar dan ook de Nightmare Court uit ontstaan, op de wiki staat daar wel info op, zoals wie ze zijn en waarom ze doen wat ze doen etc. Maar ingame komt dat totaal niet over, ik weet alleen dat ik ze moet doden. Dat is net het kleine beetje dat ik mis om echt helemaal de wereld in te worden gezogen.
pi_116775761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dit zijn bijv de nieuwste animaties WoW (Die kunnen de andere rassen niet eens omdat ze daar te outdated voor zijn - zie mijn eerdere punt.)


Maar zoals ik al zei, zodra je je daaroverheen zet is het gewoon een erg leuk spel :P
Ah, ik snap wat je bedoelt. het animeert zeker lekker vloeiend (ik weet alleen niet of het aan youtube ligt of dat ze echt zoveel motion blurs gebruiken, als dat laatste het geval is, moeten ze zich, imho alsnog schamen, haha :D )
Maa ja, inderdaad, daar zit al heel wat jaren (software)ontwikkeling achter, en vooral ook echt budget en personeel.
Mocht GW zich verder door gaan ontwikkelen en meer ruimte krijgen qua financiëen en meer ervaring, dan moet dit ook voor hen wel haalbaar zijn. (Nu maken ze al gebruik van een fantastisch artwork team, en dat kan zich met meer buget enkel gaan uitbreiden :) )
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:59:13 #142
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116775898
WoW is na pandaria over, GW2 heeft nog heel veel ruimte om te verbeteren
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116775919
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef leeell het volgende:
WoW is na pandaria over, GW2 heeft nog heel veel ruimte om te verbeteren
Komt wel een Wow 2. Of hoe ze het ook gaan noemen, blizzard gaat dat echt niet opgeven.
pi_116776064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Komt wel een Wow 2. Of hoe ze het ook gaan noemen, blizzard gaat dat echt niet opgeven.
Zolang ze blijven betalen zal WoW wel gewoon blijven bestaan, daarnaast zijn ze inderdaad al jaren bezig aan een tweede MMO (Project Titan) maar dat zou geen WoW2 zijn. Neem het ze niet kwalijk, vond het ook een leuk spel alleen was het geen 15 euro per maand meer waard.

Dan is gw2 met zijn gratis spelen toch echt een heerlijke verademing :9~
pi_116776166
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zolang ze blijven betalen zal WoW wel gewoon blijven bestaan, daarnaast zijn ze inderdaad al jaren bezig aan een tweede MMO (Project Titan) maar dat zou geen WoW2 zijn. Neem het ze niet kwalijk, vond het ook een leuk spel alleen was het geen 15 euro per maand meer waard.

Dan is gw2 met zijn gratis spelen toch echt een heerlijke verademing :9~
Oh no doubt about that. Ik verdiep me niet zo heel veel in blizzard. Ik vind het hele concept van per maand dokken dikke onzin. Maar dat is mijn mening.
pi_116776363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Oh no doubt about that. Ik verdiep me niet zo heel veel in blizzard. Ik vind het hele concept van per maand dokken dikke onzin. Maar dat is mijn mening.
Ja dat kan ik wel begrijpen. Een vriend van me kon dat altijd heel goed uitleggen. Op het toppunt van mijn verslaving deed ik met mijn guild 5 raids per week (elk 4 uur), dus 20 raids per maand. 15 euro, 80 uur spelen (Tijd buiten raids niet eens meegenomen) is 0,1875 cent per uur spelen. Dat vond hij niet duur voor een hobby.
pi_116776527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja dat kan ik wel begrijpen. Een vriend van me kon dat altijd heel goed uitleggen. Op het toppunt van mijn verslaving deed ik met mijn guild 5 raids per week (elk 4 uur), dus 20 raids per maand. 15 euro, 80 uur spelen (Tijd buiten raids niet eens meegenomen) is 0,1875 cent per uur spelen. Dat vond hij niet duur voor een hobby.
Dit dus. Ik wou het net eerst typen maar dacht laat maar.

Als je niet zo heel veel tijd besteed is het aardig duur. Maar wat jij zegt, als je veel speelt is het het geld wel waard. Alleen op een gegeven moment ben je het zat en ga je wat anders doen. Dan zet je je abonnement wel stil. Maar wil je weer terug komen moet je abbo betalen.
pi_116776596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 13:17 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Dit dus. Ik wou het net eerst typen maar dacht laat maar.

Als je niet zo heel veel tijd besteed is het aardig duur. Maar wat jij zegt, als je veel speelt is het het geld wel waard. Alleen op een gegeven moment ben je het zat en ga je wat anders doen. Dan zet je je abonnement wel stil. Maar wil je weer terug komen moet je abbo betalen.
Ja, dat punt had ik dus ook bereikt. Komt binnenkort weer zo'n expansion uit dan leveren ze vaak gratis tijd. Maak ik altijd wel graag gebruik van om eventjes de pre-events te doen, altijd leuk. Maar de volle mep vind ik het gewoon niet meer waard.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:21:07 #149
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_116776663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

grappig, ik speel ook mesmer en ik heb alle wapensets geprobeerd (en veel!) en uiteindelijk toch voor staff + greatsword gekozen net als jij. Chaos en damage heb ik vooral geleveld zelf :D
Chaos is gewoon fijn voor AoE en GS helpt ook enorm inderdaad ^^ Ik heb meeste in Chaos, en ook dps volgens mij, en wat in Vitality en condi damage ( ilusions volgens mij)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_116778318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:28 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Mijn settings staan op high. Maar ja... als ik al deze reacties lees, lijk ik hier de enige te zijn. Maar vinden jullie het dan niet ontzettend veel lijken op Aion of Lotro?
Toen ik de eerste GW2 beelden zag viel het me (op youtube filmpjes etc.) erg tegen... is dat het nou? het lijkt maar weinig verbeterd tov GW1... Sinds laatste beta weeked (waarin begin) en de release heb ik gemerkt dat het echt heel erg veel beter is en dat dat vooral voor mij duidelijk werd door te spelen... shaduwen, details, animaties... geweldig :)

(ik vind die groene rand om een geselecteerd persoon nog steeds niks.. dat haalt die persoon meteen zo enorm uit het plaatje dat het hele "realistische" effect meteen weg is...)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')