zielig hequote:
Doe je dit als bijbaan want ik kon mij herinneren dat je heel iets anders deedquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan ben je naar een klote veld gegaan met kutpersoneel. Als het bij ons geburt wordt je het veld uitgestuurd door het personeel en mag je je omkleden
was ook een klote veld en kutpersoneel, ze hadden als regel dat als je van te dichtbij schoot dat je in een konijnenpak het veld op moest lopenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan ben je naar een klote veld gegaan met kutpersoneel. Als het bij ons geburt wordt je het veld uitgestuurd door het personeel en mag je je omkleden
Ik bedoelde eigenlijk als je dat doet op het veld waar wij standaard spelen wordt je eruit gegooid door het personeelquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je dit als bijbaan want ik kon mij herinneren dat je heel iets anders deed
ahaaquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk als je dat doet op het veld waar wij standaard spelen wordt je eruit gegooid door het personeelIk doe aan paintball maar werk er niet
dit was in Belgiëquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahaa
vrienden van mij deden het ook
1 keer mee gegaan en de regels werden ook echt strikt opgevolgd daar
Wij spelen in Belgiequote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
dit was in België![]()
daar zijn ze niet zo strikt heb ik het idee
triester kan nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga bij 't leger, huilen dat je geen replica van een echt wapen magquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wij spelen in Belgieivm wapens die we daar wel mogen gebruiken
Waarom verbaast me dat weer niksquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:10 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
dit was in België![]()
daar zijn ze niet zo strikt heb ik het idee
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:00 schreef Barbapapamama het volgende:
ik kan nog maar amper zitten omdat heel mijn kont bont en blauw zietdadelijk zalf smeren denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |