''Ik tank altijd maar voor 30 euro dus de prijsstijgingen hebben geen invloed op mij.''quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat vindt u van de bureaucratie?
'Bij Ikea heb je goedkopere'
Ik ga stuk.
Leuk bedacht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:01 schreef xminator het volgende:
[..]
''Ik tank altijd maar voor 30 euro dus de prijsstijgingen hebben geen invloed op mij.''
* Deelt op Facebook *quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:01 schreef xminator het volgende:
[..]
''Ik tank altijd maar voor 30 euro dus de prijsstijgingen hebben geen invloed op mij.''
Je bent paranoïde, Bilge.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef Bilge het volgende:
Hoe kan de SP de PKK steunen?
- Subsidie verlenen aan 'Koerdische culturele centra' die als dekmantel voor de PKK dienen.
- Ontwikkelingshulp aan Koerdische organisaties in Turkije die in wezen tot de PKK behoren.
- Een oogje dichtknijpen wanneer de PKK in NL ondernemers afperst/ drugs en wapens verhandelt.
- TV-stations toestaan die propaganda maken voor de PKK (zoals ROJ TV in Denemarken en Belgie)
- Wanneer Turkije en Nederland/ EU iets willen afspreken (over handel ofzo) eisen dat Koerden allerlei politieke rechten krijgen (zoals zelfbestuur).
- Trainen of toestaan dat PKK-terroristen in NL trainen. Zie ook: [update] Trainingskamp PKK in Nederland opgerold
Enzovoorts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken rent er altijd wel een malloot het veld op wanneer Turkije in West-Europa speelt. Gebeurde dat gisteren niet of bleef het buiten beeld?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde die foto gaan posten, maar dat lukte dus gewoon niet wegens gebrek aan werkend internet..
xmini, jij zat aan de linkerkant (westnoordwest/noordwest) hiervan toch?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent paranoïde, Bilge.Ik hoop dat je gelijk hebt, maar op basis van de bekentenissen van Ocalan zelf vrees ik dat jij hier naief bent, Bortecin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Bortecine!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef Bilge het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar op basis van de bekentenissen van Ocalan zelf vrees ik dat jij hier naief bent, Bortecin.
Nee, dat niet. Kleuters met laserpennen, een paar keer een meşale en veel kabaal. Ik was blij dat ik niet bij de Turken zat, want het leek me echt oorverdovend (in ongezonde mate, dus).quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Normaal gesproken rent er altijd wel een malloot het veld op wanneer Turkije in West-Europa speelt. Gebeurde dat gisteren niet of bleef het buiten beeld?
Hoezo opeens? Deze liefde is al maanden aan de gang!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vanwaar je liefde opeens ? Ik haat jou nog steeds hoor
Wat heeft deze verandering teweeg gebracht ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo opeens? Deze liefde is al maanden aan de gang!
Ik heb dit jaar niet gekeken omdat ik nog steeds niet over de plaatsvervangende schaamte van de vorige Nederland-Turkije wedstrijd was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Kleuters met laserpennen, een paar keer een meşale en veel kabaal. Ik was blij dat ik niet bij de Turken zat, want het leek me echt oorverdovend (in ongezonde mate, dus).
Wat ik wel tof vond was dat er een groepje Turkije-supporters heel actief waren in het supporten. Dat was wel leuk!
Vind ik ook.quote:
Ik heb je toch al duidelijk gemaakt dat jij speciaal bent (voor mij) en dat speciale mensen een speciale, liefdevolle behandeling dienen te krijgen. Verder ben ik gewoon tot over mijn oren verliefd op je.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat heeft deze verandering teweeg gebracht ?
De eerst twee punten klinken niet onwaarschijnlijk, moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef Bilge het volgende:
Hoe kan de SP de PKK steunen?
- Subsidie verlenen aan 'Koerdische culturele centra' die als dekmantel voor de PKK dienen.
- Ontwikkelingshulp aan Koerdische organisaties in Turkije die in wezen tot de PKK behoren.
- Een oogje dichtknijpen wanneer de PKK in NL ondernemers afperst/ drugs en wapens verhandelt.
- TV-stations toestaan die propaganda maken voor de PKK (zoals ROJ TV in Denemarken en Belgie)
- Wanneer Turkije en Nederland/ EU iets willen afspreken (over handel ofzo) eisen dat Koerden allerlei politieke rechten krijgen (zoals zelfbestuur).
- Trainen of toestaan dat PKK-terroristen in NL trainen. Zie ook: [update] Trainingskamp PKK in Nederland opgerold
Enzovoorts.
Dat was in 2010, toch? Mwoah, Turkije speelde toen niet top en Nederland juist wel. Lijkt me niets schaambaars aan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet gekeken omdat ik nog steeds niet over de plaatsvervangende schaamte van de vorige Nederland-Turkije wedstrijd was.
SPOILER: Schaambaars.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was in 2010, toch? Mwoah, Turkije speelde toen niet top en Nederland juist wel. Lijkt me niets schaambaars aan.SPOILER: Schaambaars.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
This isn't even my final form.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was in 2010, toch? Mwoah, Turkije speelde toen niet top en Nederland juist wel. Lijkt me niets schaambaars aan.Ik doelde op de Turkse supporters...SPOILER: Schaambaars.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En lol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |