Pff, heb nog nooit harder als 170 gereden volgens mijquote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se top van 250. Wel leuk natuurlijk 200+ pk is wel beetje een must ondertussen geworden idd.
Heb nu 226pk en top van 237 km/h en ben heel tevreden
Dat was ook gewoon de fabriekstop heb het nooit uitgeprobeerd nog hr kom nooit in dld eigenlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Pff, heb nog nooit harder als 170 gereden volgens mij
Oh, ja maar dan nog zal jij wel sneller als dat hebben gereden.quote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon de fabriekstop heb het nooit uitgeprobeerd nog hr kom nooit in dld eigenlijk.
Nee want in NL moet je eiglk niet harder dan 160 ivm sanctiesquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Oh, ja maar dan nog zal jij wel sneller als dat hebben gereden.
Mijn schamele 125 pk 4cylinder zonder turbo heeft zelfs een top van 205 km/h zie ik
Op een 120 weg kan dat nog welquote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee want in NL moet je eiglk niet harder dan 160 ivm sancties
125 pk dadht altijd dat de 1.8 iets minder had no offence intended ofzo
130 weg anders kans op OBM enzoquote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Op een 120 weg kan dat nog wel
Haha, nee het zijn er echt 125. Tof he
Omdat het toch tegenvalt 125 op 1180kg zonder turbo is niet bepaald snel te noemenquote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef H-D het volgende:
[..]
130 weg anders kans op OBM enzo
Ja ..waarom de dan?
Ja dat klopt maar dan moet je toch weer extra waakzaam zijn. In Duitsland hoeft dat dan weer niet. Dat scheelt. en vanaf hier is het niet zo ver weg ook toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:57 schreef Mikkie het volgende:
Je hoeft ook niet per se naar Duitsland, als je maar zorgt dat je het in NL op een rustig stuk snelweg doet waar op dat moment niet gecontroleerd wordt
Neee oke dat is waar. Meer afdoende misschien want het is ook niet direct traag te noemen toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Omdat het toch tegenvalt 125 op 1180kg zonder turbo is niet bepaald snel te noemen
Nee, klopt. Maar je moet alleen wat hoger in zn toeren laten gaan wil je wat van de pk's verwachten Maar ik haat het geluid van hoge toeren bij een 4 cylinder zonder turbo. Het maakt gewoon herrie en that's itquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dan moet je toch weer extra waakzaam zijn. In Duitsland hoeft dat dan weer niet. Dat scheelt. en vanaf hier is het niet zo ver weg ook toch?
[..]
Neee oke dat is waar. Meer afdoende misschien want het is ook niet direct traag te noemen toch?
Ja dat is natuurlijk bij atmosferische benzinemotoren...dat je hoger in de toeren moet om pk's te zien. Maar dat wil je inderdaad alleen als het geluid ook mooi is hoeveel toeren maak je bij zo'n 120 dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:06 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar je moet alleen wat hoger in zn toeren laten gaan wil je wat van de pk's verwachten Maar ik haat het geluid van hoge toeren bij een 4 cylinder zonder turbo. Het maakt gewoon herrie en that's it
Eh geen idee, zal tussen de 3000 en 3500 zitten?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:17 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk bij atmosferische benzinemotoren...dat je hoger in de toeren moet om pk's te zien. Maar dat wil je inderdaad alleen als het geluid ook mooi is hoeveel toeren maak je bij zo'n 120 dan?
Dat is redelijk normaal toch of nja 3500 is wel wwat hoog maar 3000 is wel normaal geloof ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:24 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eh geen idee, zal tussen de 3000 en 3500 zitten?
Maar ik bedoelde als je gewoon 120 rijdt..en niks geks doet. Als je echt leuke dingen wilt gaan doen begint het dan pas ja.quote:
Oh ok nja dat scheelt. Sommige auto's zijn echt al gruwelijk lawaaierig boven de 3000 toeren. En da's niet fijn als je lange stukken op de snelweg zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:41 schreef Rauw. het volgende:
Zit met 120 ook op 3500rpm in de 6 met de Civic hoor, dan is de motor nog erg stil.
Ieder z'n ding tochquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:46 schreef Rauw. het volgende:
Dat komt bij de mijne pas rond de VTEC.
Maar ik vind dat geluid onwijs sexy.
Ja, volgens mij ook. Rij nooit zo vaak op de snelwegquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal toch of nja 3500 is wel wwat hoog maar 3000 is wel normaal geloof ik
Ghehequote:Op dinsdag 11 september 2012 10:46 schreef Rauw. het volgende:
Dat komt bij de mijne pas rond de VTEC.
Maar ik vind dat geluid onwijs sexy.
Niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Rij nooit zo vaak op de snelweg
[..]
Ghehe
[ afbeelding ]
Haha, nee maak er geen gebruik van voor woon werk verkeer en in het weekend rij ik niet zoveel.quote:
Klopt, maar dan nog. Vaak genoeg in NL even jeuk en dan ga ik niet bewust een eind omrijden naar .de, dat duurt me dan echt te lang en als je in NL slim doet kom je op korte stukjes ook wel met van alles wegquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dan moet je toch weer extra waakzaam zijn. In Duitsland hoeft dat dan weer niet. Dat scheelt. en vanaf hier is het niet zo ver weg ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |