abonnement Unibet Coolblue
pi_117035295
TGS trailers

Eerste video: klik op linker icon rechtsonder om ondertiteling aan te zetten.
Tweede heeft vaste ondertiteling.



[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 20-09-2012 21:56:42 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_117037067
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_117040607
TGS trailer Layton 6 (deel 5 komt binnenkort in Europa uit).

Professor Layton and the Ruins of an Advanced Civilization



[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 20-09-2012 22:02:42 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_117059281
Wat de nieuwe system update doet:

quote:
Changes in system software version 4.4.0-10(9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0)E

System stability improvements and other adjustments
Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user's experience.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:46:31 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_117060284
Niets echt opvallends dus. ;)
pi_117065396
Die layton filmpjes O+
  Redactie Games vrijdag 21 september 2012 @ 17:23:40 #107
181272 crew  Noppie2000
pi_117072389
Bravely Default _O_
pi_117081567
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_117108188
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:58:35 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117130191
record vandaag, 8 streetpasses gehad, zelfs een echte Japanner ertussen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:07:46 #111
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_117130527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Klonk het volgende:
record vandaag, 8 streetpasses gehad, zelfs een echte Japanner ertussen :D
ik heb ook een jap gespot pas.

Nu 3 man maar geen enkele met stukjes die ik nog moet :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 24 september 2012 @ 15:21:43 #112
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117193371
Heb al heel wat jaren een DS (de eerste uitvoering), maar loop ook tijdje rond met idee ook eindelijk een 3DS te kopen, liefst de XL uitvoering. Heb me er nog niet zo heel erg in verdiept, maar hier zitten dus blijkbaar genoeg ervaringsdeskundigen ;)

Wat zijn zo snel de nadelen van dat ding? Had al begrepen dat er niet standaard een adapter bij zit? En accu gaat niet al te lang mee?

Ben op zich een Nintendo fanboy, al hou ik me niet echt bezig met nieuwe games en ontwikkelingen.. heb de oude consoles allemaal thuis staan en ook wel lading spellen.

Moet op zich ook nog / weer regelen dat ik online kan gamen op mn DS / Wii (al heb ik dat sowieso maar weinig gedaan..)

Stuur ook gerust PM als je wil, altijd leuk om priv over gamen te praten ;)
  maandag 24 september 2012 @ 17:20:22 #113
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_117197974
Ik heb er zojuist twee gekocht zonder adapter dus? :(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Donald Duck held maandag 24 september 2012 @ 23:55:33 #114
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_117219389
Wordt geleverd zonder adapter inderdaad. Nintendo redeneert dat je er toch waarschijnlijk al eentje hebt.
En de accu is niet geweldig inderdaad. Maar uiteindelijk zullen er vast wel weer losse accu's met meer capaciteit worden gemaakt door andere bedrijven. Ook is er een laadstation te koop, daar kun je DS op leggen om op te laden direct na elke speelbeurt. Net weer wat makkelijker dan een kabeltje in het ding prikken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_117221479
Accu van XL is niet geweldig, maar gaat langer mee dan 3DS accu, merk het wel een beetje, maar erg veel verschilt het niet.

Vraag me af wanneer die videochat-optie nou eens komt waar Iwata zo fijn mee plaagde tijden terug.. m.a.w. "Het is mogelijk op 3DS" of wat ie ook zei. :(
pi_117224465
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb er zojuist twee gekocht zonder adapter dus? :(
Het staat op de verpakking, maar daar heb je niet veel aan als je on-line koopt ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:10:44 #117
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117228564
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Wordt geleverd zonder adapter inderdaad. Nintendo redeneert dat je er toch waarschijnlijk al eentje hebt.
En de accu is niet geweldig inderdaad. Maar uiteindelijk zullen er vast wel weer losse accu's met meer capaciteit worden gemaakt door andere bedrijven. Ook is er een laadstation te koop, daar kun je DS op leggen om op te laden direct na elke speelbeurt. Net weer wat makkelijker dan een kabeltje in het ding prikken.
Die van de oude DS past dus ook op de 3DS (XL)? Of is dat weer een andere adapter? En is die accu ook makkelijk eruit te halen dan, mocht je er een betere in willen stoppen? Heb nooit wat met accu van de DS zelf gedaan, kan er toch uren mee spelen, doet t nog steeds goed nu na al die jaren. Maar oke, wel logisch dat 3DS meer zuipt, als ie (neem ik aan) meer te verwerken heeft met dat 3Dscherm erbij.

En ik ben bekend met die inductieladers, heb ze sinds kort ook voor mn Wii, al werken die ook niet altijd naar behoren. En voor zover ik weet is het ook niet altijd even goed voor de levensduur van een accu, als je m elke keer na gebruik gaat opladen, ook als ie nog halfvol zit, of m van de lader afhaalt terwijl ie nog niet helemaal vol geladen is.

Hoeveel hebben jullie er voor betaald? Neem aan dat er hier genoeg tussen zitten die m vanaf de eerste dag hebben, en dus de hoofdprijs er voor betaalden.. Heb al versies gezien met een spel erbij voor 226 euro, is tot nu toe de goedkoopste variant die ik gezien heb (webshop, dus komen nog wel verzendkosten bij).
pi_117228618
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:10 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Die van de oude DS past dus ook op de 3DS (XL)? Of is dat weer een andere adapter? En is die accu ook makkelijk eruit te halen dan, mocht je er een betere in willen stoppen? Heb nooit wat met accu van de DS zelf gedaan, kan er toch uren mee spelen, doet t nog steeds goed nu na al die jaren. Maar oke, wel logisch dat 3DS meer zuipt, als ie (neem ik aan) meer te verwerken heeft met dat 3Dscherm erbij.

En ik ben bekend met die inductieladers, heb ze sinds kort ook voor mn Wii, al werken die ook niet altijd naar behoren. En voor zover ik weet is het ook niet altijd even goed voor de levensduur van een accu, als je m elke keer na gebruik gaat opladen, ook als ie nog halfvol zit, of m van de lader afhaalt terwijl ie nog niet helemaal vol geladen is.

Hoeveel hebben jullie er voor betaald? Neem aan dat er hier genoeg tussen zitten die m vanaf de eerste dag hebben, en dus de hoofdprijs er voor betaalden.. Heb al versies gezien met een spel erbij voor 226 euro, is tot nu toe de goedkoopste variant die ik gezien heb (webshop, dus komen nog wel verzendkosten bij).
Mijn DSi lader past in mijn 3DS :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:21:30 #119
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117228832
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mijn DSi lader past in mijn 3DS :)
Nu dus nog de vraag, is de DSi-lader hetzelfde als de oer-DS? :P Anders bestel ik gewoon de 3DS, en kan ik later alsnog de adapter erbij halen, mocht ie niet passen natuurlijk :)

BTW, ook weer een andere vraag.. ik heb aantal jaren terug zo'n WiFi usb-connector gekocht, van Nintendo zelf, speciaal voor de DS / Wii. Ik heb dat ding echter nagenoeg nooit aan de praat gekregen, was iets mis met de software ofzo, waardoor ik het ding amper genstalleerd of werkende kreeg. Heb er dus ook weinig meer mee gedaan of geprobeerd.. Hoe gaan jullie online met je DS/Wii?

Meeste neem ik aan met draadloos internet thuis? Dat is voor mij niet echt optie, heb een huurhuis met vloerverwarming / dik plafond.. met mn mobiel heb ik soms al amper bereik. Voor mn Wii heb ik wel al een speciale modem, zodat ik gewoon via kabel op internet kan, al moet ik nog kijken hoe ik een kabel mn woonkamer in krijg.

Had het idee om zo'n netwerk via bestaande stroomkabels te gaan regelen, maar geen idee hoe dat precies in zn werking gaat, en of er mensen zijn met ervaring met zulke oplossing? Voor zover ik weet kwestie van zo'n set kopen, in stopcontact steken en je hebt draadloos netwerk.. of kan je ook weer netwerkkabels in die stekkers steken?
pi_117228890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:21 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nu dus nog de vraag, is de DSi-lader hetzelfde als de oer-DS? :P Anders bestel ik gewoon de 3DS, en kan ik later alsnog de adapter erbij halen, mocht ie niet passen natuurlijk :)

BTW, ook weer een andere vraag.. ik heb aantal jaren terug zo'n WiFi usb-connector gekocht, van Nintendo zelf, speciaal voor de DS / Wii. Ik heb dat ding echter nagenoeg nooit aan de praat gekregen, was iets mis met de software ofzo, waardoor ik het ding amper genstalleerd of werkende kreeg. Heb er dus ook weinig meer mee gedaan of geprobeerd.. Hoe gaan jullie online met je DS/Wii?

Meeste neem ik aan met draadloos internet thuis? Dat is voor mij niet echt optie, heb een huurhuis met vloerverwarming / dik plafond.. met mn mobiel heb ik soms al amper bereik. Voor mn Wii heb ik wel al een speciale modem, zodat ik gewoon via kabel op internet kan, al moet ik nog kijken hoe ik een kabel mn woonkamer in krijg.

Had het idee om zo'n netwerk via bestaande stroomkabels te gaan regelen, maar geen idee hoe dat precies in zn werking gaat, en of er mensen zijn met ervaring met zulke oplossing? Voor zover ik weet kwestie van zo'n set kopen, in stopcontact steken en je hebt draadloos netwerk.. of kan je ook weer netwerkkabels in die stekkers steken?
Geen idee, ik heb mijn oude DS niet meer, maar dat moet wel te googelen zijn toch? En als je draadloze verbinding thuis zo slecht is waarom ram je er geen repeater tussen zodat hij het signaal versterkt?
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:27:45 #121
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117228998
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb mijn oude DS niet meer, maar dat moet wel te googelen zijn toch? En als je draadloze verbinding thuis zo slecht is waarom ram je er geen repeater tussen zodat hij het signaal versterkt?
Ik weet, maar ik denk ik vraag t eerst aan mogelijke ervaringsdeskundigen ;) (onder de noemer liever lui dan moe :@ )

Draadloze verbinding weet ik niet eens of t wel zo slecht is hier, nooit geprobeerd. Maar ben altijd voorstander van bekabeld netwerk geweest, ben ik ook gewend vanuit mn ouderlijk huis. Naar mijn idee toch stuk sneller (al kan t ook tussen mn oren zitten dat dat zo is).

En zoals ik al zei, ik weet dus niet hoe (goed) zo'n netwerk via de stroomleidingen nu precies werkt, maar dat spreekt mij toch het meeste aan. Ken echter niemand die zo'n ding zelf heeft, voor vragen/ervaringen ermee.
pi_117229215
De lader van de 3DS en DSi past niet in eerste DS.
De WiFi USB-connector heb ik ook aardig lang gebruikt, moet je wel windows xp voor draaien.
(Kan natuurlijk ook altijd in een virtual box, oid :s) )
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:18 #123
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_117229316
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:37 schreef Jesse_ het volgende:
De lader van de 3DS en DSi past niet in eerste DS.
De WiFi USB-connector heb ik ook aardig lang gebruikt, moet je wel windows xp voor draaien.
(Kan natuurlijk ook altijd in een virtual box, oid :s) )
Ah oke, dank je! :) Weet ik al genoeg ;)

En dat zou wel kunnen verklaren waarom het niet bij mij werkte dan, heb heel lang een redelijk oude pc gehad (afdankertje van mn pa), waar volgens mij idd Windows 98 nog op stond.

Btw, de Wii pikt toch ook draadloos netwerk op dacht ik? Werkt het ook andersom, dat je je Wii kan gebruiken om met je DS online te gaan? :@ (ben niet zo'n held met techniek :@ en vraag t nu direct nu het me te binnen schiet, zonder eerst zelf op onderzoek uit te gaan )
pi_117230214
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:27 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ik weet, maar ik denk ik vraag t eerst aan mogelijke ervaringsdeskundigen ;) (onder de noemer liever lui dan moe :@ )
De eerste DS is ‘uniek’.
De DSi, DSi XL, 3DS en 3DS XL hebben dezelfde oplader/aansluiting.
Nintendo heeft wel besloten dat deze apparaten alleen in Europa gebruikt mogen worden. Voor 110V zul je weer een andere oplader moeten kopen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_117230235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:41 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ah oke, dank je! :) Weet ik al genoeg ;)

En dat zou wel kunnen verklaren waarom het niet bij mij werkte dan, heb heel lang een redelijk oude pc gehad (afdankertje van mn pa), waar volgens mij idd Windows 98 nog op stond.

Btw, de Wii pikt toch ook draadloos netwerk op dacht ik? Werkt het ook andersom, dat je je Wii kan gebruiken om met je DS online te gaan? :@ (ben niet zo'n held met techniek :@ en vraag t nu direct nu het me te binnen schiet, zonder eerst zelf op onderzoek uit te gaan )
Nee, dat kan niet.
Zoiets zou je wel met een smartphone, mocht je die hebben, kunnen doen.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')