abonnement Unibet Coolblue
pi_116234430
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Guild Wars 2 is, zonder dollen, één van de slechtste spellen die ik ooit heb gespeeld. Maar omdat het een MMO is en een RPG, is het vermakelijk. Het is vermakelijk omdat je met andere mensen kan spelen en omdat je loot kan vinden. De problemen van dit spel zijn legio en zo overweldigend, ik heb het nooit eerder meegemaakt, zelfs niet in beta's van andere MMO's. Alles lijkt ingewikkeld, zeer weinig wordt uitgelegd. Ik kan tientallen voorbeelden opnoemen, maar een paar die recent zijn: ik joinde een guild en dacht dat het niet werkte... ik kwam in de guild terecht, maar om echt in de guild te komen moet je ook 'represent' klikken onderaan... bizar, nooit meegemaakt, en het lijkt mij ook onnodig. Nu heb ik bijna 30 uur gespeeld (beta's inclusief) en vat ik bijvoorbeeld nog steeds niet wat 'range' is. Als ik een skill heb en er staat 'Range: 600', weet ik dus niet makkelijk hoe ver of dichtbij dat is. Zo zit het spel vol van dit soort vreemde dingen.
Wat moet dan range zijn? Bijna elk spel wat ik speel maakt gebruik van die getallen en je weet al vrij snel de ranges dan ook in te schatten
pi_116234697
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Guild Wars 2 is, zonder dollen, één van de slechtste spellen die ik ooit heb gespeeld. Maar omdat het een MMO is en een RPG, is het vermakelijk. Het is vermakelijk omdat je met andere mensen kan spelen en omdat je loot kan vinden. De problemen van dit spel zijn legio en zo overweldigend, ik heb het nooit eerder meegemaakt, zelfs niet in beta's van andere MMO's. Alles lijkt ingewikkeld, zeer weinig wordt uitgelegd. Ik kan tientallen voorbeelden opnoemen, maar een paar die recent zijn: ik joinde een guild en dacht dat het niet werkte... ik kwam in de guild terecht, maar om echt in de guild te komen moet je ook 'represent' klikken onderaan... bizar, nooit meegemaakt, en het lijkt mij ook onnodig. Nu heb ik bijna 30 uur gespeeld (beta's inclusief) en vat ik bijvoorbeeld nog steeds niet wat 'range' is. Als ik een skill heb en er staat 'Range: 600', weet ik dus niet makkelijk hoe ver of dichtbij dat is. Zo zit het spel vol van dit soort vreemde dingen.
Misschien ligt het gewoon aan jou.
pi_116234872
Mensen ga nou niet haten omdat iemand een andere mening heeft dan jullie. Je mag het best een slecht spel vinden, maar moet echt alles uitgelegd worden?
Het zelf ontdekken van bepaalde dingen maakt het misschien juist iets leuker, althans, als je er achter komt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:07:42 #104
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116234901
Natuurlijk ligt het aan mij. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een ontwikkelaar een slechte game maakt want STEL JE EENS VOOR.

Hier nog een voorbeeld: skill challenges.

Ik heb nu twee skill challenges meegemaakt die ongeveer zo gaan: je loopt ergens naar toe, drukt op F, wacht een paar seconden, en pats, skill challenge completed. Misschien ligt dat ook aan mij, maar volgens mij is dat niet echt een challenge te noemen. :')

En ook nog een skill challenge die zo ging: ik zit lekker te farmen, onions, carrots en zo, en ik kom plotseling een skill challenge tegen die al gaande is. De challenge is dus een bandiet verslaan o.i.d. Dus ik kom zo aanlopen en hij is bijna dood, ik kan hem nog maar net slaan voordat hij dood is (of 'defeated' of wat dan ook), alsjeblieft, skill challenge completed! _O- Lekker makkelijk allemaal dat ik skill points zo kan krijgen maar echt leuk is het niet. Het spel doet alsof dit ongelooflijk leuk en innovatief hoort te zijn. Maar uh, dat is het dus niet.

Of misschien ligt het gewoon aan mij.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_116234970
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk ligt het aan mij. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een ontwikkelaar een slechte game maakt want STEL JE EENS VOOR.

Hier nog een voorbeeld: skill challenges.

Ik heb nu twee skill challenges meegemaakt die ongeveer zo gaan: je loopt ergens naar toe, drukt op F, wacht een paar seconden, en pats, skill challenge completed. Misschien ligt dat ook aan mij, maar volgens mij is dat niet echt een challenge te noemen. :')

En ook nog een skill challenge die zo ging: ik zit lekker te farmen, onions, carrots en zo, en ik kom plotseling een skill challenge tegen die al gaande is. De challenge is dus een bandiet verslaan o.i.d. Dus ik kom zo aanlopen en hij is bijna dood, ik kan hem nog maar net slaan voordat hij dood is (of 'defeated' of wat dan ook), alsjeblieft, skill challenge completed! _O- Lekker makkelijk allemaal dat ik skill points zo kan krijgen maar echt leuk is het niet. Het spel doet alsof dit ongelooflijk leuk en innovatief hoort te zijn. Maar uh, dat is het dus niet.

Of misschien ligt het gewoon aan mij.
Misschien is het niet 'één van de slechtste spellen ooit', maar gewoon nog niet perfect. En sowieso, welk spel is wél perfect?
pi_116234980
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk ligt het aan mij. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een ontwikkelaar een slechte game maakt want STEL JE EENS VOOR.

Hier nog een voorbeeld: skill challenges.

Ik heb nu twee skill challenges meegemaakt die ongeveer zo gaan: je loopt ergens naar toe, drukt op F, wacht een paar seconden, en pats, skill challenge completed. Misschien ligt dat ook aan mij, maar volgens mij is dat niet echt een challenge te noemen. :')

En ook nog een skill challenge die zo ging: ik zit lekker te farmen, onions, carrots en zo, en ik kom plotseling een skill challenge tegen die al gaande is. De challenge is dus een bandiet verslaan o.i.d. Dus ik kom zo aanlopen en hij is bijna dood, ik kan hem nog maar net slaan voordat hij dood is (of 'defeated' of wat dan ook), alsjeblieft, skill challenge completed! _O- Lekker makkelijk allemaal dat ik skill points zo kan krijgen maar echt leuk is het niet. Het spel doet alsof dit ongelooflijk leuk en innovatief hoort te zijn. Maar uh, dat is het dus niet.

Of misschien ligt het gewoon aan mij.
Ik moet je in die skill chalenges helemaal gelijk geven. Ik heb story quests gehad die vele malen een grotere "chalenge" waren :')
pi_116234998
Is hier ook een trial van? Ik hoor veel gemixte verhalen over dit spel en weet niet of ik het wil kopen.
pi_116235020
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Onmisbaar het volgende:
Is hier ook een trial van? Ik hoor veel gemixte verhalen over dit spel en weet niet of ik het wil kopen.
Nu in ieder geval nog niet, maar misschien komt dat er nog wel
pi_116235067
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup, als je het een beetje in de gaten hboudt hoef je niet al te lang te wachten volgens mij hoor. En je kan ook ergens anders beginnen en transferren (nu nog gratis) als er plek is.
heb nu een kwartiertje zitte wachte maar ik heb nog een keer zien wissele van full naar high ofzoiets :( moet zo werken dus mischien maar vanavond hopen en anders maar een andere server kiezen
pi_116235234
Controls zijn niet bepaald fijn te noemen. Iemand tips voor verbeteringen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:20:09 #111
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_116235446
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Controls zijn niet bepaald fijn te noemen. Iemand tips voor verbeteringen?
Wat vind je niet fijn? ik map de meeste skills naar mijn muis ik weet niet of je dat handig vind maar ik kan dan dus skills gebruiken d.m.v. extra muisknoppen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:21:26 #112
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_116235504
Iemand tips om snel te levelen in Queensdale van lvl 14 naar lvl 16. Voor mijn next mission buiten Queensdale?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_116235549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Drakire het volgende:

[..]

Wat vind je niet fijn? ik map de meeste skills naar mijn muis ik weet niet of je dat handig vind maar ik kan dan dus skills gebruiken d.m.v. extra muisknoppen.
Dat is het probleem niet zo (alhoewel dat ook niet ideaal is) maar het bewegen en lopen voelt gewoon, ehm, onhandig. Camera helpt ook niet echt mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_116235556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand tips om snel te levelen in Queensdale van lvl 14 naar lvl 16. Voor mijn next mission buiten Queensdale?
Een partner zoeken en samen de quest doen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:24:02 #115
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_116235606
En voordat ik weer als huilie over kom: Pheno vroeg om meningen, dus ik geef mijn mening. Voor de rest ben ik nog aan het spelen en geniet ik ervan nu ik gewend ben aan hoe slecht het spel is. :)
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:26:57 #116
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116235708
Waar moet je alle materialen vandaan halen om een bow te maken :P?
moet je die ergens farmen?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:29:45 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116235805
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk ligt het aan mij. Het kan natuurlijk nooit zo zijn dat een ontwikkelaar een slechte game maakt want STEL JE EENS VOOR.

Hier nog een voorbeeld: skill challenges.

Ik heb nu twee skill challenges meegemaakt die ongeveer zo gaan: je loopt ergens naar toe, drukt op F, wacht een paar seconden, en pats, skill challenge completed. Misschien ligt dat ook aan mij, maar volgens mij is dat niet echt een challenge te noemen. :')

En ook nog een skill challenge die zo ging: ik zit lekker te farmen, onions, carrots en zo, en ik kom plotseling een skill challenge tegen die al gaande is. De challenge is dus een bandiet verslaan o.i.d. Dus ik kom zo aanlopen en hij is bijna dood, ik kan hem nog maar net slaan voordat hij dood is (of 'defeated' of wat dan ook), alsjeblieft, skill challenge completed! _O- Lekker makkelijk allemaal dat ik skill points zo kan krijgen maar echt leuk is het niet. Het spel doet alsof dit ongelooflijk leuk en innovatief hoort te zijn. Maar uh, dat is het dus niet.

Of misschien ligt het gewoon aan mij.
Hehehe, je hebt altijd wel een puntje in je relaas moet ik zeggen maar je overdrijft het alleen zo :'). De verkoopcijfers, drukte en de overheersende mening van vele anderen geven een heel ander signaal dan wat jij zegt. Ze moeten in veel zaken kiezen tussen twee 'kwaden'. Of je gaat zoals andere MMO's ook de weg in van taggen is XP krijgen voor de kill en anders niet of je laat toe dat je mee kan doen bij bestaande gevechten en dat je op een relatief simpele manier een skillpoint kan krijgen. maar aan de andere kant kan JIJ er ook voor kiezen om niet mee te doen en de skillpoint op je eigen kracht te behalen, je hebt de keuze toch? En trouwens, sommige skillpoints liggen op moeilijk bereikbare plekken. Ik heb er al een paar gehad waar de skillpoint zelf niet beoeiend was maar waar er dus wel 2 of 3 veterans in de buurt stonden of wat dan ook. Over het algemeen is het redelijk makkelijk om het spel te leren door het proefondervindelijk te ondervinden of google te gebruiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:32:55 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116235892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waar moet je alle materialen vandaan halen om een bow te maken :P?
moet je die ergens farmen?
Hout hakken, en minen denk ik? Misschien heb je HIER wat aan?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116236142
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef jogy het volgende:
Hehehe, je hebt altijd wel een puntje in je relaas moet ik zeggen maar je overdrijft het alleen zo :').
Het feit dat hij HET SLECHTSTE SPEL OOIT gewoon nog speelt wijst hier ook wel op.
Ja, ik generaliseer.
pi_116236184
Ik moet nog 1 hartje en 1 vista in Caledon Forest, maar kan ze nergens vinden. :D :') Ondertussen al level 22 met mijn ranger, gaat toch vrij rap dat levelen want zoveel heb ik niet gespeeld.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:43:18 #121
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_116236205
Vanmiddag voor het eerst de catacombs gedaan met een groepje. Talloze malen doodgegaan, maar wat was het leuk ^^. De mobs waren best wel stevig, en aangezien we niet een echte healer hadden was het dood gaan iets wat heel vaak terug kwam. Goede loot in ieder geval wel, en een hele lading XP na het killen van de eindbaas ; bijna een heel level XP. Nice.

Daarnaast Black Citadel even ge-explored. Zaten best een paar lastige tussen.

Tja, ik denk niet dat er te spreken is van een ''beste MMO'' of '' beste game ''. Het is allemaal subjectief. De een vind het fantastisch, en de ander vind het prut. Als iemand het prut vind...betekent het niet meteen dat het een feit is dat het spel kut is. Het is puur een feit dat JIJ het kut vind. Net zoals dat andersom het geval is :P

Ik sluit me verder aan bij Jogy. Skillpoints zijn vaak niet lastig, maar om er te komen soms wel ; of door de tegenstanders die ervoor staan. Of weet ik veel wat. Met ''range'' word er in elke game gewerkt, en met een beetje dingen uitproberen is het spel niet al te moeilijk naar mijn mening :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_116236611
;( Ik bleek toch te zwak en heb hem maar gekocht. Komt morgen binnen, want digitaal kon niet meer oO<
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:15:25 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_116237366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Timwonnacott het volgende:
;( Ik bleek toch te zwak en heb hem maar gekocht. Komt morgen binnen, want digitaal kon niet meer oO<
Gecondoleerd. ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_116237561
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand tips om snel te levelen in Queensdale van lvl 14 naar lvl 16. Voor mijn next mission buiten Queensdale?
de Grieken hebben we al genoeg geholpen
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:29:18 #125
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_116237950
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Guild Wars 2 is, zonder dollen, één van de slechtste spellen die ik ooit heb gespeeld. Maar omdat het een MMO is en een RPG, is het vermakelijk. Het is vermakelijk omdat je met andere mensen kan spelen en omdat je loot kan vinden. De problemen van dit spel zijn legio en zo overweldigend, ik heb het nooit eerder meegemaakt, zelfs niet in beta's van andere MMO's. Alles lijkt ingewikkeld, zeer weinig wordt uitgelegd. Ik kan tientallen voorbeelden opnoemen, maar een paar die recent zijn: ik joinde een guild en dacht dat het niet werkte... ik kwam in de guild terecht, maar om echt in de guild te komen moet je ook 'represent' klikken onderaan... bizar, nooit meegemaakt, en het lijkt mij ook onnodig. Nu heb ik bijna 30 uur gespeeld (beta's inclusief) en vat ik bijvoorbeeld nog steeds niet wat 'range' is. Als ik een skill heb en er staat 'Range: 600', weet ik dus niet makkelijk hoe ver of dichtbij dat is. Zo zit het spel vol van dit soort vreemde dingen.
Je kan met 1 char meerdere guilds joinen, vandaar dat je een guild moet representen. Als je namelijk met je char meerdere guilds hebt, dan moeten ze wel weten voor welke guild je op dat moment gaat spelen.

Al spelend leer je alle skills wel kennen, ik let niet eens op het getal wat bij 'range' staat, op den duur weet je toch wel hoever je kan reiken met een bepaalde skill.

Maar voor een zwakzinnige als jij zijn deze dingen blijkbaar te moeilijk te begrijpen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')