Dat is ongeveer het loon waarmee ik destijds ook begon met werken. Het is een net loon vind ik voor een net afgestudeerde MBO'er!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Peem het volgende:
Het salaris dat zij mij kunnen bieden is 1645(bruto) voor 40 uur. Ik wil 24 uur gaan werken omdat ik ook tijd wil hebben om zelf wat te beginnen. Het werk dat ik daar ga verrichten is de webshop bijhouden en het opzetten en ontwerpen van acties die zij hebben.
Toen kostte een brood nog een kwartje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik starte op 1200 GULDEN bruto...
1984 wil zijn jaaropgaaf terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik starte op 1200 GULDEN bruto...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:24 schreef Devv het volgende:
Ik zou inzetten op ¤4000,- bruto per maand. Dan zit je niet te hoog en valt er nog te onderhandelen.
Ik op 1425. Maar dat is wel weer een jaar of 6 geleden. Reken de inflatie door op 1425 en je komt net iets hoger uit dan het bedrag dat TS noemt. Prima, zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef A-mineur het volgende:
Voor een startende MBO'er is 1600 bruto heel erg netjes (voor fulltime). Ik startte op 1400 toen der tijd. Bedenk wel als jij voor de helft gaat werken (ook helft minder uren wat je al aangaf). Dat het kan zijn dat je tekort komt.
De functie die je gaat bekleden is een standaard administrieve functie. Ik denk dat hier ook het salaris op berekent is. Mag ik vragen om welk bedrijf het misschien gaat (als je je daar over wil uitlatenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:17 schreef Peem het volgende:
Dank voor de reacties tot zoverHet was een MBO-4 Multimedia Vormgeving.
Loonwijzer heb ik niet bijster veel aan, ik kon er enkel het minimumloon vinden en daar valt ook 'ongeschoold' werk onder (zover je dit geschoold mag noemen.)
Waar haal je vandaan dat dit een standaard administratie functie is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:07 schreef A-mineur het volgende:
[..]
De functie die je gaat bekleden is een standaard administrieve functie. Ik denk dat hier ook het salaris op berekent is. Mag ik vragen om welk bedrijf het misschien gaat (als je je daar over wil uitlaten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |