Dat is onzin natuurlijk en een vergelijking die kant noch wal raakt. Ze hadden dit vooraf best kunnen melden, ik vroeg of het verzekerd werd en antwoord was ja, maar ze hebben er niet bij verteld dat het van het eigen risico af gaat. 270 euro declareren voor een gesprek van een paar minuten is absurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:23 schreef Egberts het volgende:
Als ik in een restaurant ga eten eet ik ook eerst mijn buik vol en roep dan dat ik niet wist dat het eten zo duur was ...
Misschien de volgende keer toch eens vooraf nagaan wat zoiets je gaat kosten.
Voor nu, gewoon dokken!
Was dit ook in een ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:24 schreef Zeepvloertje het volgende:
Mij is ook zoiets overkomen, niet met een plastische chirurg maar goed. Ik moest 200 euro betalen voor een consult van 2-3 minuten en er is niks nuttigs uit gekomen. Ben er naar toe gegaan en zei dat ik het niet zou betalen en dat hij er maar werk van moet maken. Uiteindelijk niks meer van gehoord
Het is ook verzekerd... het gaat hen immers niets aan of jij al door je eigen risico heen bent of niet...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk en een vergelijking die kant noch wal raakt. Ze hadden dit vooraf best kunnen melden, ik vroeg of het verzekerd werd en antwoord was ja, maar ze hebben er niet bij verteld dat het van het eigen risico af gaat. 270 euro declareren voor een gesprek van een paar minuten is absurd.
Dan kun je hier nog wel mee weg komen denk ik, anders moeten ze een juridische procedure opstarten wat meer geld kost. Maar denk dat het in een ziekenhuis een lastig verhaal gaat worden als ik niet betaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef Zeepvloertje het volgende:
Nee het was een privé kliniek TS
Als het wordt verzekerd gaat het altijd eerst van je eigen risico af! Alles wat boven je eigen risico komt wordt vergoedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk en een vergelijking die kant noch wal raakt. Ze hadden dit vooraf best kunnen melden, ik vroeg of het verzekerd werd en antwoord was ja, maar ze hebben er niet bij verteld dat het van het eigen risico af gaat. 270 euro declareren voor een gesprek van een paar minuten is absurd.
Dat snap ik. Maar dit had vooraf wel gemeld mogen worden lijkt me. Het gaat immers niet om een klein bedrag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Als het wordt verzekerd gaat het altijd eerst van je eigen risico af! Alles wat boven je eigen risico komt wordt vergoed
Reageer dan niet als je niks nuttigs te melden hebt. Je hebt geen idee waarvoor ik langs ben geweest lijkt me of wel?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En terecht, iedereen die maar denkt dat die artsen niets te doen hebben de hele dag. Het is de mediamarkt niet.
Net doen alsof het normaal is dat een orienterend gesprekje van 5 minuten meer dan 200 euro moet kosten...(!)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En terecht, iedereen die maar denkt dat die artsen niets te doen hebben de hele dag. Het is de mediamarkt niet.
Nou, waarom mag het dan geen geld kosten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je niks nuttigs te melden hebt. Je hebt geen idee waarvoor ik langs ben geweest lijkt me of wel?
Mag wel geld kosten, maar geen 2400 euro per uur, dat is ietwat aan de hoge kan vind ik .quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou, waarom mag het dan geen geld kosten?
Wat moet zo'n gesprekje dan kosten? 50 euro? tientje per minuut? en welk tarief moet je rekenen voor een operatie? is een consult over iets lulligs minder waard dan een consult over iets ergers?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Net doen alsof het normaal is dat een orienterend gesprekje van 5 minuten meer dan 200 euro moet kosten...(!)
Hoe ver heen ben je dan, en de betere vraag is dan wellicht: Worden die medicijnen die je overduidelijk nodig hebt volledig vergoed!?
Het mag best geld kosten, 50 euro voor zo'n gesprek was realistischer geweest. Maar je zult het toch met me eens zijn dat 270 euro declaratie nogal absurd is of niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou, waarom mag het dan geen geld kosten?
Al zou er dan een kwartier zijn gereserveerd, dan nog is het geen realistisch bedrag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Mark het volgende:
Ik neem aan dat er sowieso een standaard tijd voor je gereserveerd is, dus als er in praktijk maar een paar minuten van gebruikt worden maakt dat de rekening niet lager.
Je kan het ook in termijnen betalen, zo heb ik 55x4 betaald. Niet helemaal wat je wilde horen maar goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan kun je hier nog wel mee weg komen denk ik, anders moeten ze een juridische procedure opstarten wat meer geld kost. Maar denk dat het in een ziekenhuis een lastig verhaal gaat worden als ik niet betaal.
Wat denk je dat een halfuurtje bij een advocaat kost?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Scarface88 het volgende:
Al zou er dan een kwartier zijn gereserveerd, dan nog is het geen realistisch bedrag.
Kan je een eindje doorfietsen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet zo'n gesprekje dan kosten? 50 euro? tientje per minuut? en welk tarief moet je rekenen voor een operatie? is een consult over iets lulligs minder waard dan een consult over iets ergers?
Ja ik ga het in 5 termijnen van 44 euro betalen, maar alsnog, gaat meer om het principe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kan het ook in termijnen betalen, zo heb ik 55x4 betaald. Niet helemaal wat je wilde horen maar goed.
Ja goede vergelijking ook weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat denk je dat een halfuurtje bij een advocaat kost?
Jazekerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja goede vergelijking ook weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |