abonnement Unibet Coolblue
pi_116014821
Zoals ik in een ander topic meldde, volg ik momenteel een opleiding tot autocad tekenaar.
Echter speel ik ook al lange tijd met de gedachte om rij instructeur (rijbewijs B) te worden.

Maar omdat dit toch een vrij prijzige opleiding is, welke ik zelf moet bekostigen, wil ik toch graag weten wat de salaris indicatie is voor een beginnend instructeur, bij een 40-urige werkweek in loondienst.

Wellicht dat er hier rij-instructeurs zitten die mij dat kunnen vertellen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_116015001
Nou, ik weet nog dat mijn rij-instructeur mij vertelde dat hij niet veel meer dan het minimumloon kreeg, in ieder geval onder de 10 euro per uur.
pi_116015014
je moet het voor de geile 17 jarige chicks doen, niet voor het geld.
pi_116015016
Dit had best in 1 topic gekund maar goed zoals gelestipjes ook al voorzichtig aankaart, verwacht geen gouden bergen.

Bij ons is een familielid ook rij-instructeur en moet sinds kort 'bijklussen' als chauffeur.
Daarnaast is zijn vrouw ook weer aan het werk gegaan...

Een aantal jaren geleden verdiende het nog een dikke boterham maar tegenwoordig is de concurrentie moordend en de prijs staat door de grotere organisaties behoorlijk op scherp.
pi_116015061
Een kameraad van mij is ook instructeur in loondienst geweest.
50-60 per week onderweg* en verdiende net zoveel als ik met een 32-uurs baantje.

1300-1400 netto, max.

* Alleen de lessen krijg je betaald, 1 uur tussenruimte? Pech gehad!
pi_116015087
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:10 schreef DJKoster het volgende:
Een kameraad van mij is ook instructeur in loondienst geweest.
50-60 per week onderweg* en verdiende net zoveel als ik met een 32-uurs baantje.

* Alleen de lessen krijg je betaald, 1 uur tussenruimte? Pech gehad!
Klopt ja, bij mijn instructeur was het ook zo dat ie echt alleen betaald kreeg als er een leerling in de auto zat, dus als er een uur tussenruimte was geweest en hij moest vervolgens de volgende leerling ophalen, dan kreeg ie die tijd om daarheen te rijden ook niet betaald.
pi_116015208
Als ik dat zo lees allemaal, dan loont het voor mij niet de moeite om veel geld in die opleiding te stoppen.

Bedankt voor de antwoorden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zondag 26 augustus 2012 @ 10:08:48 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_116015546
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:15 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Klopt ja, bij mijn instructeur was het ook zo dat ie echt alleen betaald kreeg als er een leerling in de auto zat, dus als er een uur tussenruimte was geweest en hij moest vervolgens de volgende leerling ophalen, dan kreeg ie die tijd om daarheen te rijden ook niet betaald.
Dat ophalen van een leerling hoort gewoon bij je werk. Belachelijk dat ie dat niet betaald krijgt.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_116015650
Je betaald toch ongeveer 35 euro per rijles hoor. En als je een beetje slim plant, laat je je leeringen naar het huis van de andere rijden. De nieuwe leerling die dan in de auto stapt rijdt de oude dan weer naar huis. Begrijp de verhalen hier niet zo, als je een goede volle agenda hebt en je rijd voor jezelf moet je zeker meer dan 10 euro per uur halen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_116015674
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef tofastTG het volgende:
Je betaald toch ongeveer 35 euro per rijles hoor. En als je een beetje slim plant, laat je je leeringen naar het huis van de andere rijden. De nieuwe leerling die dan in de auto stapt rijdt de oude dan weer naar huis. Begrijp de verhalen hier niet zo, als je een goede volle agenda hebt en je rijd voor jezelf moet je zeker meer dan 10 euro per uur halen.
Ze betalen dan wel ¤35 per uur, maar je moet natuurlijk ook je auto betalen (bijvoorbeeld). Daarnaast heb je (zeker in het begin) niet van 9 tot 5 elk uur leerlingen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_116015913
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:17 schreef tofastTG het volgende:
Je betaald toch ongeveer 35 euro per rijles hoor. En als je een beetje slim plant, laat je je leeringen naar het huis van de andere rijden. De nieuwe leerling die dan in de auto stapt rijdt de oude dan weer naar huis. Begrijp de verhalen hier niet zo, als je een goede volle agenda hebt en je rijd voor jezelf moet je zeker meer dan 10 euro per uur halen.
Dat was echter niet de vraag he. TS wil niet voor zichzelf beginnen,maar in loondienst
pi_116016178
Het is natuurlijk niet voor niks dat de meeste na een paar jaar (of gelijk al) voor zichzelf beginnen.
Dat komt omdat het in loondienst geen vetpot is.
pi_116017896
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:08 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Dat ophalen van een leerling hoort gewoon bij je werk. Belachelijk dat ie dat niet betaald krijgt.
Daarom doen de meeste rijscholen het ophalen combineren met de rijles. Het laatste stuk van mijn rijles reed ik dan naar de volgende leerling en die bracht mij dan in zijn/haar les thuis.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_116019198
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Daarom doen de meeste rijscholen het ophalen combineren met de rijles. Het laatste stuk van mijn rijles reed ik dan naar de volgende leerling en die bracht mij dan in zijn/haar les thuis.
Doet iedere rijschool lijkt me. Maar neem aan dat het onbetaalde ophalen wat net genoemd werd over het ophalen van de eerste leerling gaat.
pi_116019701
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Doet iedere rijschool lijkt me. Maar neem aan dat het onbetaalde ophalen wat net genoemd werd over het ophalen van de eerste leerling gaat.
Mijn rijinstructeur was de buurman van mijn vriend, dus moest ik altijd om 8 uur sochtends lessen :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_116038404
Mijn vriendin geeft rijles, zal, eigen auto en betaald zichzelf 10,- per uur. Verdiend redelijk goed, maar de opleiding is duur en elk jaar bijscholing volgen etc. is ook niet goedkoop.
pi_116206411
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Het is natuurlijk niet voor niks dat de meeste na een paar jaar (of gelijk al) voor zichzelf beginnen.
Dat komt omdat het in loondienst geen vetpot is.
Hier in de buurt rijden ze voor 35 euro per uur, hoe kan je daar nou met alle kosten een mooi bedrag aan overhouden?
pi_116207318
Papier is gewillig, een gedeelte zwart waarschijnlijk.
Volgens mij betaalde ik mijn rij-instructeur ook cash (was in 2001)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')