Verschilt volgens mij per skill, je hebt volgens mij ook illusions die rond blijven lopen tot hun hp op is of je ze "shattered" (o.i.d.).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Blijven de illusions van de mesmer voor altijd levend totdat je target dood is?
Dus in PVP heb je eigenlijk altijd twee illusions totdat je tegenstander dood is?
Ja ik was die video van ign aan het kijken over de mesmer en daar zegt die eigenlijk dat de illusions altijd blijven totdat je target dood is of totdat je inderdaad er voor kiest om met f1,f2 etc. zelfmoord te plegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Verschilt volgens mij per skill, je hebt volgens mij ook illusions die rond blijven lopen tot hun hp op is of je ze "shattered" (o.i.d.).
Ja dat dacht ik wel, heb alleen met een Mesmer gespeeld in de eerste BWE. Dus kan zijn dat ik het mis heb hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja ik was die video van ign aan het kijken over de mesmer en daar zegt die eigenlijk dat de illusions altijd blijven totdat je target dood is of totdat je inderdaad er voor kiest om met f1,f2 etc. zelfmoord te plegen.
Maar aan je reactie begrijp ik dat illusions zelf ook hp hebben en aangevallen kunnen worden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:
Ik vind de warrior toch niet zo handig als ik dacht. als een vijand wegloopt kan je er weinig tegen doen.
Ik heb totaal geen problemen gehad met kitende mensen tijdens sPvP beta tournaments. Probeer anders deze build eens;quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje lastig aan de warrior. Andere classes kunnen gewoon blijven aanvallen van een afstandje, maar de warrior moet iedere keer meelopen.
En dan heb je nog met sommige skills waar de warrior ineens naar voren springt, je target ineens foetsie is.. Tja.. Dan mis je alles.
9 uur later volgensmijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef Lamabal het volgende:
:00 AM Pacific time (GMT -7:00)
Is hier om hoe laat?
www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzcquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef Lamabal het volgende:
:00 AM Pacific time (GMT -7:00)
Is hier om hoe laat?
Rukker, dan moet ik nog moeite doen ook nog. Vroeg me alleen af hoe laat we zaterdag konden spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef jogy het volgende:
[..]
www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Bespaar ons de moeite, hoelaat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Rukker, dan moet ik nog moeite doen ook nog. Vroeg me alleen af hoe laat we zaterdag konden spelen.
Builds? Het is toch per wapen? Niet dat je zelf nog skills kan kiezen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Curuu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb totaal geen problemen gehad met kitende mensen tijdens sPvP beta tournaments. Probeer anders deze build eens;
http://gw2skills.net/edit(...)8x4jwHLMOYkwsqYEwuCA
Ik heb deze in elkaar gezet voor bij de release, je kan nog veel meer mobility en anti-cc abilities krijgen als je voor een mace + 2h sword combinatie met meer shout utilities gaat. Maar dan heb je weer lagere damage output want op het moment is condition damage héél OP.
+1quote:
Slapen is voor homo's.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:35 schreef Wiehoe het volgende:
vrijdagavond een feestje, dan 's nachts nog weer naar huis rijden... Tja.. ik wil toch om 6 uur klaar staan om mijn namen te reserveren. Wellicht dat ik maar opblijf
Je eerste 5 skills zijn wapen related.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Builds? Het is toch per wapen? Niet dat je zelf nog skills kan kiezen?
geef een rukker het tijdsverschil en hij weet het één keer maar geef een rukker een site om het te berekenen en hij weet het voor de rest van zijn leven. Graag gedaan. Lik nu mijn harige ballen maar uit dankbaarheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Rukker, dan moet ik nog moeite doen ook nog. Vroeg me alleen af hoe laat we zaterdag konden spelen.
Utility skills, PvP armor, PvP necklace, signets, runes, traits, utility, healing & elite skills. Echt niet alleen wapens In PvE en WvWvW is er zelfs nog meer keus omdat je dan 4 jewel slots erbij krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Builds? Het is toch per wapen? Niet dat je zelf nog skills kan kiezen?
Ik weet niet zeker wat je bedoelt, wapens verschillen wel in base attributes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Snoepje5 het volgende:
http://gw2skills.net/edit(...)MxBAUhvOPSaqlSPOzs0A;TsAg1Cqo8x4jwHLMOYkwsqYEwuCA
Kan iemand mij uitleggen waarom er hier damage staat bij wapens?
Een greatsword met 995-1100 dmg op lvl 80. De dmg van je wapen is toch wapen specific? Toch niet universeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |