Hier ook dualcore hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:50 schreef koelants het volgende:
Heb ik de laatste tijd ook regelmatig last van, maar dan met een Dual Core processor.
Het gekke is dat ik er alleen last van heb onder Windows en niet als ik Ubuntu gebruik.
Bij mij begint mijn laptop heel hard te blazen ineens en dan loopt vaak de browser danwel het filmpje vast. Schijfruimte meer dan zat over. Maar als ik switch naar Linux is er geen klote aan de hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef fyah het volgende:
Zijn het kleine pieken van 100% of langdurige burns? Begint je laptop hard te blazen? Hoe vol zit je harde schijf en hoeveel RAM heb je?
Langdurig; Fan gaat meer blazen en het filmpje speelt schokkerig af; 17/480 GB; 8 GBquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef fyah het volgende:
Zijn het kleine pieken van 100% of langdurige burns? Begint je laptop hard te blazen? Hoe vol zit je harde schijf en hoeveel RAM heb je?
Flash staat er wel om bekend je hele syteem te gijzelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:56 schreef koelants het volgende:
[..]
Bij mij begint mijn laptop heel hard te blazen ineens en dan loopt vaak de browser danwel het filmpje vast. Schijfruimte meer dan zat over. Maar als ik switch naar Linux is er geen klote aan de hand.
Het gekke is dat ik sinds ik de laptop heb er nooit problemen mee had, tot dat Service Pack had gedownload voor Win 7 dan draai ik nu de release van Win 8 en het probleem lijkt alleen maar erger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Flash staat er wel om bekend je hele syteem te gijzelen.
Dat moet je instellen, in je account.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef koelants het volgende:
Maar YT is toch standaard HTML5 speler?
Ik weet niet hoe lang het zich al afspeelt, 2 maanden wellicht? Eerst had ik het ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef koelants het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik sinds ik de laptop heb er nooit problemen mee had, tot dat Service Pack had gedownload voor Win 7 dan draai ik nu de release van Win 8 en het probleem lijkt alleen maar erger.
Nee hoor, tenzij jij dat omzeilt gebruikt die nog steeds flash.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef koelants het volgende:
Maar YT is toch standaard HTML5 speler?
2-3 maanden ongeveer heb ik het. en inderdaad ook in VLC en andere videospelers. Clear Fi. lijkt het minste problemen te geven bij mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het zich al afspeelt, 2 maanden wellicht? Eerst had ik het ook niet.
Flash zal het niet zijn denk ik. Met VLC heb ik het bijvoorbeeld ook.
Heb het wel zo ingesteld iigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij jij dat omzeilt gebruikt die nog steeds flash.
Drivers zijn als het goed is van ATI ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Blijkbaar vindt de verwerking door de CPU plaats ipv de GPU. Zijn je videokaart drivers nog wel de juiste? Die van de fabrikant zelf en niet die van Microsoft?
Mijn cpu beschikt volgens mij niet eens over een geintegreerde cpu, maar waar kan ik dat verifieren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:22 schreef FredvZ het volgende:
Weet je zeker dat je pc/laptop gebruik maakt van de ati videokaart en niet van de geintegreerde gpu van je cpu?
Die optie heb ik niet. Ik zie ook in Catalyst geen dergelijk menu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
De i3 heeft een geïntegreerde gpu ja.
Als je rechtsklikt op je desktop, heb je een optie 'Configure switchable graphics' (tenminste, als je drivers goed geïnstalleerd zijn)
Je kunt daar per applicatie aangeven of die moet draaien op de geïntegreerde gpu (Power saving) of op de aparte kaart (High performance)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |