Lok het nou niet uit..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij bent dik en zal nooit kut raken.
Maar verder wel big love for joe ea x3
wat jammer dat ik dat al heb gedaan danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij bent dik en zal nooit kut raken.
Maar verder wel big love for joe ea x3
Zal best, maar hij kan ook een keer verkeerd vallen bij hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is toch maar een garpje
me <3 steefie![]()
Echt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
wat jammer dat ik dat al heb gedaan dan
mongooltjes kunnen er niets aan doen, die laat ik dan ook lekker lullen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal best, maar hij kan ook een keer verkeerd vallen bij hem
Dikke cumbackquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
mongooltjes kunnen er niets aan doen, die laat ik dan ook lekker lullen.
Jij kunt niet serieus beweren dat stoereboii het topic niet verpest?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:26 schreef marcie216 het volgende:
de kinders verpesten het topic weer hoor
Ik zeg toch dat de kinders het weer verpesten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt niet serieus beweren dat stoereboii het topic niet verpest?
Je zegt niks je typt het maar ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de kinders het weer verpesten?
Chago-kater mix?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt niks je typt het maar ik dacht dat je sarcastisch was.
bijdehandje ben je wel zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
straf? hij zegt gewoon waar het op staatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef marcie216 het volgende:
http://psv.netwerk.to/nie(...)0niet%20begrepen.php
Mertens krijgt harde straf!
Advocaat gaat hem aanpakken. Die belg mag wel wat harder werken voor zijn geld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
straf? hij zegt gewoon waar het op staat
Dat vind ik ook zo raar aan voetballers. Als ze een transfer willen weigeren ze te spelen maar ze worden wel doorbetaaldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Advocaat gaat hem aanpakken. Die belg mag wel wat harder werken voor zijn geld.
Ja en lopen als zoutzakken over het veldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar aan voetballers. Als ze een transfer willen weigeren ze te spelen maar ze worden wel doorbetaald![]()
Tevez ook, is gewoon doorbetaaldTerwijl het toch gewoon hun job is he. dat vind ik zo raar
en dan ook nog het bedrag dat ze verdienen! het is uiteindelijk maar voetbal he...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja en lopen als zoutzakken over het veld
Mathijs en sarcasmequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |