Uiteraard kan zonder problemen, Newsleecher 1.0 Final + Eweka hier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef OhNoes het volgende:
Domme vraag misschien, maar als een illegale versie van Newsleecher gebruikt, kun je hiermee dan gewoon met een premium usenet account verbinding maken?
Ah, oke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Uiteraard kan zonder problemen, Newsleecher 1.0 Final + Eweka hier.
En inderdaad klassiek 1.0 maar werkt voor mij nog het beste
Ik zeg doen!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ah, oke.
Tot nu toe alleen maar met nieuwsserver van mijn provider gedownload, nog nooit betaald gedaan, vandaar!
Ik ga het nu in ieder geval een maandje doen, ja. Gaat me voornamelijk even om de retentie, wat gewoon stukken hoger ligt dan wat je standaard (gratis) krijgt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!!
Eweka is overigens wel heel goed en stabiel mocht je er nog geen gevonden hebben
quote:16:10:04 Unable to connect / authenticate server: newsreader72.ewaka.nl @ newsreader72.ewaka.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
16:10:04 Bot(6) disconnected from server: "newsreader72.ewaka.nl". (0)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef OhNoes het volgende:
Gelukt. "ewaka" in plaats van "eweka" getypt, ik voel me een dwaas.
quote:
Wat lul jij nou weer vaag dan? Diequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eweka heeft gewoon meer Retentie en een constante downloadsnelheid. Je kan ook ongelimiteerd downloaden en bij Ziggo zit er een max op.
Diequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer vaag dan? Diesloeg op 'ewaka', niet op Eweka an sich. Ik heb hier zelf ook gewoon een usenetaccount hoor, bij Supernews
Waar slaat dat verhaal daaronder op dan? Wtf heeft dat met mijn post te maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dievan mij sloeg ook op Ewaka verkeerd gequote..
Zoals ik al zei had jou niet moeten Quoten en ik reageerde op dit deel van OhNoes:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar slaat dat verhaal daaronder op dan? Wtf heeft dat met mijn post te maken?
Same herequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Iwanius het volgende:
* Iwanius zit nog steeds te wachten op een goede dvd rip van Resident Evil,Dark Knight en Totall Recal
Niet terug te vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef laares het volgende:
Ik wilde net even een paar dvd's downloaden die gepost zijn door Picasa Team Benelux. Eerder stonden hun wachtwoorden op d4d.cc, maar dit forum is dood.. Heeft iemand een idee waar hun wachtwoorden nog te vinden zijn?
Lekker dan, klote wachtwoorden. Ze doen dat om mensen op het forum te houden. En meer mensen naar het forum te lokken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Niet terug te vinden.
Die debielen posten toen altijd met opzet beveiligde downloads op hun forum. Dan moesten ze een bedankje plaatsen om het rar wachtwoord te laten zien. Wat dit nou voor nut had, geen idee. Bezorgde mij altijd veel hoofdpijn.. Kon je dus lekker een avond zitten unrarren en wachtwoorden invoeren. Ik had dat met X-Files seizoen 1-9 DVD9. 7 DVDs per seizoen. Ja leuk was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |