abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117879198
binsearch is goed achteruit gegaan, zeg, veel fakes en late nzb's
  Donald Duck held donderdag 11 oktober 2012 @ 23:32:05 #127
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_117879450
Binsearch is alleen maar een zoekmachine, gewoon een automatische indexeringssite. Er zit geen community met controle achter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_117897458
Domme vraag misschien, maar als een illegale versie van Newsleecher gebruikt, kun je hiermee dan gewoon met een premium usenet account verbinding maken?
pi_117897517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef OhNoes het volgende:
Domme vraag misschien, maar als een illegale versie van Newsleecher gebruikt, kun je hiermee dan gewoon met een premium usenet account verbinding maken?
Uiteraard kan zonder problemen, Newsleecher 1.0 Final + Eweka hier.
En inderdaad klassiek 1.0 maar werkt voor mij nog het beste :)
pi_117897728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef Xeor het volgende:

[..]

Uiteraard kan zonder problemen, Newsleecher 1.0 Final + Eweka hier.
En inderdaad klassiek 1.0 maar werkt voor mij nog het beste :)
Ah, oke.
Tot nu toe alleen maar met nieuwsserver van mijn provider gedownload, nog nooit betaald gedaan, vandaar!
pi_117897764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef OhNoes het volgende:

[..]

Ah, oke.
Tot nu toe alleen maar met nieuwsserver van mijn provider gedownload, nog nooit betaald gedaan, vandaar!
Ik zeg doen!!!
Eweka is overigens wel heel goed en stabiel mocht je er nog geen gevonden hebben ;)
pi_117898094
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef Xeor het volgende:

[..]

Ik zeg doen!!!
Eweka is overigens wel heel goed en stabiel mocht je er nog geen gevonden hebben ;)
Ik ga het nu in ieder geval een maandje doen, ja. Gaat me voornamelijk even om de retentie, wat gewoon stukken hoger ligt dan wat je standaard (gratis) krijgt.
Wat zijn verder eigenlijk de voordelen van een betaalde nieuwsserver?
Ewaka ben ik me nu bij aan het aanmelden, werd me ook al aangeraden door __Saviour__ :)
pi_117898257
Zojuist met iDEAL betaald, maar kan geen connectie krijgen met de server.

quote:
16:10:04 Unable to connect / authenticate server: newsreader72.ewaka.nl @ newsreader72.ewaka.nl (Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out").).
16:10:04 Bot(6) disconnected from server: "newsreader72.ewaka.nl". (0)
pi_117898306
Gelukt. "ewaka" in plaats van "eweka" getypt, ik voel me een dwaas. :')
pi_117898570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef OhNoes het volgende:
Gelukt. "ewaka" in plaats van "eweka" getypt, ik voel me een dwaas. :')
:')
pi_117898758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

pi_117899548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Eweka heeft gewoon meer Retentie en een constante downloadsnelheid. Je kan ook ongelimiteerd downloaden en bij Ziggo zit er een max op.
pi_117899685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Xeor het volgende:

[..]

Eweka heeft gewoon meer Retentie en een constante downloadsnelheid. Je kan ook ongelimiteerd downloaden en bij Ziggo zit er een max op.
Wat lul jij nou weer vaag dan? Die :') sloeg op 'ewaka', niet op Eweka an sich. Ik heb hier zelf ook gewoon een usenetaccount hoor, bij Supernews :')
pi_117899862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer vaag dan? Die :') sloeg op 'ewaka', niet op Eweka an sich. Ik heb hier zelf ook gewoon een usenetaccount hoor, bij Supernews :')
Die :') van mij sloeg ook op Ewaka verkeerd gequote.. :?
pi_117899922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:57 schreef Xeor het volgende:

[..]

Die :') van mij sloeg ook op Ewaka verkeerd gequote.. :?
Waar slaat dat verhaal daaronder op dan? Wtf heeft dat met mijn post te maken? :')
pi_117905275
Hmmm eweka.. Sunnyusenet O+

net voor 6 maand verlengd 31 euro ofzo.. voor het 60 mbit account.. heb je bij eweka 4 maand voor?
daarnaast deel ik mijn account ook nog

dus voor 15 nog wat kan ik er weer een half jaar tegen aan :D
pi_117917452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waar slaat dat verhaal daaronder op dan? Wtf heeft dat met mijn post te maken? :')
Zoals ik al zei had jou niet moeten Quoten en ik reageerde op dit deel van OhNoes:

Ik ga het nu in ieder geval een maandje doen, ja. Gaat me voornamelijk even om de retentie, wat gewoon stukken hoger ligt dan wat je standaard (gratis) krijgt.
Wat zijn verder eigenlijk de voordelen van een betaalde nieuwsserver?
Ewaka ben ik me nu bij aan het aanmelden, werd me ook al aangeraden door __Saviour__
pi_117925895
* Iwanius zit nog steeds te wachten op een goede dvd rip van Resident Evil,Dark Knight en Totall Recal
pi_117988396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Iwanius het volgende:
* Iwanius zit nog steeds te wachten op een goede dvd rip van Resident Evil,Dark Knight en Totall Recal
Same here :P
pi_118043085
Ik gebruik al een aantal jaren usenet, maar sinds dit weekend heb ik een HP n40l met FreeNAS erop. Met sabnzbd, sickbeard, headphones (couchpotato niet erg veel toegevoegde waarde voor mij) die samenwerken hoef ik nu helemaal niks meer te doen!

Alleen mijn WDTVlivehub pakt de NAS nog niet, maar die gaat eruit en er komt een mooi XBMC speler voor in de plaats!

Heb veel verschillende servers gehad, maar de fijnste vind ik toch sunny usenet. 900+ dagen retentie en je mag onbeperkt delen met anderen.
Sinds kort heb ik ook een account bij nzbmatrix, en daar is de retentie 1500+ dagen, nu heb ik daar een limiet ingevoerd omdat ik hele tijd de melding dat 'out of your servers retention?' was. Dit gaat wel goed overigens.

Maar ik wil die limiet eraf, en ik wil een server die 1500 dagen retentie heeft en die ik kan delen, met ongelimiteerde toegang. Vandaag alleen al 35GB gedownload :')

Iemand tips, supernews leek mij wel prima, maar die mag je dus absoluut niet simultaan gebruiken, en dat gebeurt wel want ik deel hem met iemand anders.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:22:18 #146
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118045091
Dan hou je die Supernews voor jezelf? Kost je dan 6,99 per maand ipv 3,50 per persoon per maand, maar die 3,50 is (naar mijn mening) het voorkomen van dat retentie-gezeik wel waard.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_118045385
Heb in headphones ook retentie goed ingesteld en krijg nu geen meldingen meer. Maar er zijn series die niet te vinden zijn in HD, ik wil natuurlijk geen SD :')

Ik wacht het even af, nog 2 weken sunny dus we zien het wel.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_118048696
Ik wilde net even een paar dvd's downloaden die gepost zijn door Picasa Team Benelux. Eerder stonden hun wachtwoorden op d4d.cc, maar dit forum is dood.. Heeft iemand een idee waar hun wachtwoorden nog te vinden zijn?
pi_118049946
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:02 schreef laares het volgende:
Ik wilde net even een paar dvd's downloaden die gepost zijn door Picasa Team Benelux. Eerder stonden hun wachtwoorden op d4d.cc, maar dit forum is dood.. Heeft iemand een idee waar hun wachtwoorden nog te vinden zijn?
Niet terug te vinden.

Die debielen posten toen altijd met opzet beveiligde downloads op hun forum. Dan moesten ze een bedankje plaatsen om het rar wachtwoord te laten zien. Wat dit nou voor nut had, geen idee. Bezorgde mij altijd veel hoofdpijn.. Kon je dus lekker een avond zitten unrarren en wachtwoorden invoeren. Ik had dat met X-Files seizoen 1-9 DVD9. 7 DVDs per seizoen. Ja leuk was dat.
pi_118052787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:34 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Niet terug te vinden.

Die debielen posten toen altijd met opzet beveiligde downloads op hun forum. Dan moesten ze een bedankje plaatsen om het rar wachtwoord te laten zien. Wat dit nou voor nut had, geen idee. Bezorgde mij altijd veel hoofdpijn.. Kon je dus lekker een avond zitten unrarren en wachtwoorden invoeren. Ik had dat met X-Files seizoen 1-9 DVD9. 7 DVDs per seizoen. Ja leuk was dat.
Lekker dan, klote wachtwoorden. Ze doen dat om mensen op het forum te houden. En meer mensen naar het forum te lokken.

Meer bezoekers = meer geld.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')