quote:Arme jij
Op woensdag 26 maart 2003 17:39 schreef jodela het volgende:
godverdomme wat een vieze vuile @#@#%$#!!& zooi![]()
zit er al weken, maanden, jaren op te wachten om een keer naar ze te gaan kijken, lassen ze het af voor die klote oorlog. En ze komen pas in sept. ofzo weer in europa. klotezooi
Matchbox 20 is oki
Nummer als Bent, Rainmaker en de (redelijk) nieuwe Disease liggen lekker in het gehoor.
Echter een kanttekening: Ik vind de stem van de zanger na een tijdje wel wat vervelend worden..en sommige nummers komen wat dwangmatig over.
quote:Hoop het niet, paradiso is juist de perfecte lokatie op MB20 te zien. En als iedereen z'n kaarten moet inleveren zal er wel een nieuwe voorverkoop zijn dus weer kans om kaarten te krijgen. Ik heb mijn kaarten nog niet ingeleverd, wacht nog ff totdat de mb site bevestigd dat de kaarten terug moeten.
Op maandag 31 maart 2003 10:33 schreef annoh het volgende:
nu hoop ik wel dat ze t nieuwe concert in een grotere tent doen, zodat ik ook nog kaarten kan kopen.....
quote:ze blijven gewoon geldig lijkt mij.... :s
Op maandag 31 maart 2003 13:12 schreef mouzzer het volgende:[..]
Hoop het niet, paradiso is juist de perfecte lokatie op MB20 te zien. En als iedereen z'n kaarten moet inleveren zal er wel een nieuwe voorverkoop zijn dus weer kans om kaarten te krijgen. Ik heb mijn kaarten nog niet ingeleverd, wacht nog ff totdat de mb site bevestigd dat de kaarten terug moeten.
quote:Nee volgens de site van ticketservice moet je ze terug brengen, heb ik dus ook netjes gedaan...
Op maandag 31 maart 2003 19:30 schreef annoh het volgende:[..]
ze blijven gewoon geldig lijkt mij.... :s
quote:Dan moet ik dat ook maar doen, je krijgt natuurlijk niet de servicekosten terug en die mag je straks vrolijk weer gaan betalen als het nieuwe concert in de verkoop gaat.
Op maandag 31 maart 2003 20:29 schreef snellejelle het volgende:[..]
Nee volgens de site van ticketservice moet je ze terug brengen, heb ik dus ook netjes gedaan...
quote:Vind alledrie de bands leuk
Op maandag 31 maart 2003 21:05 schreef googoodoll het volgende:
ik snap de populariteit niet echt. het is echt een gewone mainstream pop/rock band. okee. dat zeggen ze ook van de goo goo dolls maar matchbox twenty is lang niet zo veelzijdig als hen (neem de albums Jed, Hold Me Up, en vergelijk die met Superstar Car Wash en Dizzy Up The Girl. veeel verschil, serieus. Gutterflower is nog weer een stukje puntiger dan Dizzy...." en zo vervelen de Goo Goo Dolls mij niet in tegenstelling tot Matchbox 20 en Nine days)
quote:bron: www.matchbox20.com
European Tour September 2003
DATE VENUE LOCATION NOTE
Sep 04 Thursday SECC Glasgow, SCOTLAND
Sep 05 Friday NEC Birmingham, ENGLAND
Sep 06 Saturday Wembley Arena London, ENGLAND
Sep 08 Monday Apollo Manchester, ENGLAND
Sep 10 Wednesday E-Werk Koln, GERMANY
Sep 11 Thursday Columbiahalle Berl, GERMANY
Sep 12 Friday Stadthalle Offenbach, GERMANY
MATCHBOX TWENTY POSTPONES EUROPEAN TOUR
Paris and Amsterdam venues are still being determined. The original venue in Glasgow (Clyde Auditorium) isn't available during this time frame, so we've moved to the SECC. Tickets bought for the Clyde Auditorium show will be exchanged for the best seats at the SECC.
quote:Mwa, over smaken valt niet te twisten enzo, blijf vooral ook bij je standpunt, maar k moet wel even zeggen dat júist MB20 en Nine Days zich in het geheel, goed onderscheiden van de shitload mainstream rockbandjes die er zijn.
Gutterflower is nog weer een stukje puntiger dan Dizzy...." en zo vervelen de Goo Goo Dolls mij niet in tegenstelling tot Matchbox 20 en Nine days)
Ohja nog ff over dat concert van MB20, het is dus al zeker dat die kaarten niet te gebruiken zijn voor de volgende datum? Laat k ze dan ook maar eens gaan omruilen. Anders had het vanavond trouwens een prachtavond geworden. Wel triest dat voor elke locatie in EU al een nieuwe datum is geprikt, behalve voor Amsterdam...
quote:idd dat is ook wat ik van isabelle had begrepen,
Op zaterdag 5 april 2003 16:57 schreef femmmke het volgende:
Ik ben gisteren nog bij het postkantoor geweest, en die zeiden dat ik gewoon mijn kaartje kan omruilen als er een nieuwe datum bekend is.
Dus volgens mij hoef je je kaartje dus nog niet terug te brengen
ik vind het een beetje onzin wat hier net over mb 20 werd geschreven want ze hebben 3 totaal verschillende albums gemaakt met heel veel geweldige nummers, en zowiezo, de teksten doen voor mij niet onder voor tekstgenieén als jeff buckley, ook al is het natuurlijk een totaal alndere stijl (in mijn waardering staat het allebei hoog).
The goo goo dolls is voor mij een beetje een ander verhaal, jah ik weet niet ik vond de GGD altijd beter dan MB20, maar nu MB20 wéér zon geweldig album heeft, en GGD's laatste album toch iets minder is. Aan de andere kant, als je naar dat verzamelalbum van GGD luistert dan staan mijn nekharen continu overeind omdat het zulke geweldige muziek is....
Ik heb gewoon een zwak voor deze twee geweldige bands.
quote:Ok dat is mooi. Ben vandaag toch nog niet terug geweest. Maar het is dus ook zo, dat je al wel verzekerd bent van plaatsen nu, wat er ook gebeurd. (Ok tenzij het hele concert afgelast wordt ofzo, maar dat mag k toch wel niet hopen)
Ik ben gisteren nog bij het postkantoor geweest, en die zeiden dat ik gewoon mijn kaartje kan omruilen als er een nieuwe datum bekend is.
Dus volgens mij hoef je je kaartje dus nog niet terug te brengen
Maar wanneer komen ze nu naar Nederland? Of is dat nog niet precies bekend?
[Dit bericht is gewijzigd door Fregtia op 10-04-2003 14:06]
heeft iemand 'm hier al gehoord
quote:Nee, wel gister op MTV in de UStop 20 gezien...... Wel een erg fijn nummer!!
Op zaterdag 24 mei 2003 18:34 schreef Zapper het volgende:
Unwell is al uitgebracht als nieuwe single in de USheeft iemand 'm hier al gehoord
quote:Inderdaad een geweldig goed nummer, het hele album staat vol met goede nummers eigenlijk.
Op zondag 25 mei 2003 13:29 schreef snellejelle het volgende:Nee, wel gister op MTV in de UStop 20 gezien...... Wel een erg fijn nummer!!
quote:Mwah ik vind de hele cd toch wat minder dan de eerste twee..... Maar dat kan ook komen omdat ik 'm nog niet zo vaak heb gehoord
Op zondag 25 mei 2003 13:47 schreef Zapper het volgende:[..]
Inderdaad een geweldig goed nummer, het hele album staat vol met goede nummers eigenlijk.
Bright Lights en ook The Difference zijn topnummers.
quote:Ik ga voor de Amsterdam Arena
Op zondag 25 mei 2003 21:18 schreef kezmania het volgende:
Hoop dat ze in het najaar wel weer naar Nederland komen.
Misschien kunnen ze dan gezien de belangstelling beter de HMH vastleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |