abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2003 @ 10:47:05 #126
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_9381996
* BrakkeAap heeft ook kaarten

voor wembley... Hotel en vliegreisje al geregeld krijg je dit

pi_9392229
godverdomme wat een vieze vuile @#@#%$#!!& zooi
zit er al weken, maanden, jaren op te wachten om een keer naar ze te gaan kijken, lassen ze het af voor die klote oorlog. En ze komen pas in sept. ofzo weer in europa. klotezooi
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:08:20 #128
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9405419
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:39 schreef jodela het volgende:
godverdomme wat een vieze vuile @#@#%$#!!& zooi
zit er al weken, maanden, jaren op te wachten om een keer naar ze te gaan kijken, lassen ze het af voor die klote oorlog. En ze komen pas in sept. ofzo weer in europa. klotezooi
Arme jij

Matchbox 20 is oki
Nummer als Bent, Rainmaker en de (redelijk) nieuwe Disease liggen lekker in het gehoor.

Echter een kanttekening: Ik vind de stem van de zanger na een tijdje wel wat vervelend worden..en sommige nummers komen wat dwangmatig over.

Dizzy new heights..
  maandag 31 maart 2003 @ 10:33:05 #129
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_9479039
nu hoop ik wel dat ze t nieuwe concert in een grotere tent doen, zodat ik ook nog kaarten kan kopen.....
I'm just a girl in the world.
pi_9482097
quote:
Op maandag 31 maart 2003 10:33 schreef annoh het volgende:
nu hoop ik wel dat ze t nieuwe concert in een grotere tent doen, zodat ik ook nog kaarten kan kopen.....
Hoop het niet, paradiso is juist de perfecte lokatie op MB20 te zien. En als iedereen z'n kaarten moet inleveren zal er wel een nieuwe voorverkoop zijn dus weer kans om kaarten te krijgen. Ik heb mijn kaarten nog niet ingeleverd, wacht nog ff totdat de mb site bevestigd dat de kaarten terug moeten.
  maandag 31 maart 2003 @ 19:30:35 #131
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_9490129
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:12 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Hoop het niet, paradiso is juist de perfecte lokatie op MB20 te zien. En als iedereen z'n kaarten moet inleveren zal er wel een nieuwe voorverkoop zijn dus weer kans om kaarten te krijgen. Ik heb mijn kaarten nog niet ingeleverd, wacht nog ff totdat de mb site bevestigd dat de kaarten terug moeten.

ze blijven gewoon geldig lijkt mij.... :s
pi_9491951
quote:
Op maandag 31 maart 2003 19:30 schreef annoh het volgende:

[..]

ze blijven gewoon geldig lijkt mij.... :s

Nee volgens de site van ticketservice moet je ze terug brengen, heb ik dus ook netjes gedaan...
pi_9493180
Lig voor de deur als ze weer in de verkoop gaan!
You only live once
pi_9493351
ik snap de populariteit niet echt. het is echt een gewone mainstream pop/rock band. okee. dat zeggen ze ook van de goo goo dolls maar matchbox twenty is lang niet zo veelzijdig als hen (neem de albums Jed, Hold Me Up, en vergelijk die met Superstar Car Wash en Dizzy Up The Girl. veeel verschil, serieus. Gutterflower is nog weer een stukje puntiger dan Dizzy...." en zo vervelen de Goo Goo Dolls mij niet in tegenstelling tot Matchbox 20 en Nine days)
pi_9495197
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:29 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Nee volgens de site van ticketservice moet je ze terug brengen, heb ik dus ook netjes gedaan...

Dan moet ik dat ook maar doen, je krijgt natuurlijk niet de servicekosten terug en die mag je straks vrolijk weer gaan betalen als het nieuwe concert in de verkoop gaat.
pi_9515161
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:05 schreef googoodoll het volgende:
ik snap de populariteit niet echt. het is echt een gewone mainstream pop/rock band. okee. dat zeggen ze ook van de goo goo dolls maar matchbox twenty is lang niet zo veelzijdig als hen (neem de albums Jed, Hold Me Up, en vergelijk die met Superstar Car Wash en Dizzy Up The Girl. veeel verschil, serieus. Gutterflower is nog weer een stukje puntiger dan Dizzy...." en zo vervelen de Goo Goo Dolls mij niet in tegenstelling tot Matchbox 20 en Nine days)
Vind alledrie de bands leuk
pi_9515341
quote:
European Tour September 2003
DATE VENUE LOCATION NOTE
Sep 04 Thursday SECC Glasgow, SCOTLAND
Sep 05 Friday NEC Birmingham, ENGLAND
Sep 06 Saturday Wembley Arena London, ENGLAND
Sep 08 Monday Apollo Manchester, ENGLAND
Sep 10 Wednesday E-Werk Koln, GERMANY
Sep 11 Thursday Columbiahalle Berl, GERMANY
Sep 12 Friday Stadthalle Offenbach, GERMANY

MATCHBOX TWENTY POSTPONES EUROPEAN TOUR
Paris and Amsterdam venues are still being determined. The original venue in Glasgow (Clyde Auditorium) isn't available during this time frame, so we've moved to the SECC. Tickets bought for the Clyde Auditorium show will be exchanged for the best seats at the SECC.
bron: www.matchbox20.com
pi_9599617
quote:
Gutterflower is nog weer een stukje puntiger dan Dizzy...." en zo vervelen de Goo Goo Dolls mij niet in tegenstelling tot Matchbox 20 en Nine days)
Mwa, over smaken valt niet te twisten enzo, blijf vooral ook bij je standpunt, maar k moet wel even zeggen dat júist MB20 en Nine Days zich in het geheel, goed onderscheiden van de shitload mainstream rockbandjes die er zijn.
Daarom ben k ook zo blij dat Nine Days met hun nieuw album niet veel afwijkt van 'The Madding Crowd'. Je zou het gebrek aan variatie kunnen noemen, maar het is in mijn ogen echt alleen maar beter dat ze niet veel van de vertrouwde Nine Days sound zijn afgeweken. Hierdoor gaan juist veel bands de mist in, doordat de muziek ineens niet meer zo gewaardeerd wordt.
Verder over MB20, je gaat me echt niet vertellen dat je Mad Season, veel op Yourself or Someone Like You vindt lijken? Als je 3 van zulke albums maakt en nog steeds aanslaat ben je echt wel goed bezig.
En de Goo Goo Dolls... geen slecht woord over ze ofzo hoor, prachtband, maar ik heb wel het idee dat ze na hun kleine doorbraak met Iris juist meer de rustigere kant op zijn gegaan en de punk die ze daarvoor maakten een beetje hebben laten liggen. Ook alleen maar mooi, aangezien k hun laatste albums veel en veel beter vind, het heeft alleen minder met variatie te maken, meer met een hele omslag van hun muziekstijl. Dat er op de laatste albums dan nog 2 a 3 nummers in hun oudere stijl staan, lijkt mij meer omdat ze zelf niet helemaal willen toegeven aan het feit dat nummers als Iris, Black Baloon meer aanslaan.

Ohja nog ff over dat concert van MB20, het is dus al zeker dat die kaarten niet te gebruiken zijn voor de volgende datum? Laat k ze dan ook maar eens gaan omruilen. Anders had het vanavond trouwens een prachtavond geworden. Wel triest dat voor elke locatie in EU al een nieuwe datum is geprikt, behalve voor Amsterdam...

pi_9602628
Ik ben gisteren nog bij het postkantoor geweest, en die zeiden dat ik gewoon mijn kaartje kan omruilen als er een nieuwe datum bekend is.
Dus volgens mij hoef je je kaartje dus nog niet terug te brengen
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:12:16 #140
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_9604642
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:57 schreef femmmke het volgende:
Ik ben gisteren nog bij het postkantoor geweest, en die zeiden dat ik gewoon mijn kaartje kan omruilen als er een nieuwe datum bekend is.
idd dat is ook wat ik van isabelle had begrepen,
maar als iemand opeens niet meer wil ben ik willing de kaartjes over te nemen:)

ik vind het een beetje onzin wat hier net over mb 20 werd geschreven want ze hebben 3 totaal verschillende albums gemaakt met heel veel geweldige nummers, en zowiezo, de teksten doen voor mij niet onder voor tekstgenieén als jeff buckley, ook al is het natuurlijk een totaal alndere stijl (in mijn waardering staat het allebei hoog).
The goo goo dolls is voor mij een beetje een ander verhaal, jah ik weet niet ik vond de GGD altijd beter dan MB20, maar nu MB20 wéér zon geweldig album heeft, en GGD's laatste album toch iets minder is. Aan de andere kant, als je naar dat verzamelalbum van GGD luistert dan staan mijn nekharen continu overeind omdat het zulke geweldige muziek is....
Ik heb gewoon een zwak voor deze twee geweldige bands.

pi_9605223
quote:
Ok dat is mooi. Ben vandaag toch nog niet terug geweest. Maar het is dus ook zo, dat je al wel verzekerd bent van plaatsen nu, wat er ook gebeurd. (Ok tenzij het hele concert afgelast wordt ofzo, maar dat mag k toch wel niet hopen)
Daar ben k namelijk bang voor als je nu geld terug krijgt.. dan ben je er dalijk weer te laat bij en dat heb k toch liever niet, op zijn zachts uitgedrukt.
  woensdag 9 april 2003 @ 22:21:29 #142
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9687878
Ik wil ook naar het concert van Matchbox20!! Ben superfan! Kheb de eerste cd gekocht toen Push een beetje bekend werd hier, geweldige cd. Vind Mad season fantastisch en More than you think you are nog mooier. Nu op het moment vooral Unwell. Ik wist eigenlijk niet dat er andere mensen waren die ze ook kenden en goed vonden. Dacht dat ik de enige was....

Maar wanneer komen ze nu naar Nederland? Of is dat nog niet precies bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door Fregtia op 10-04-2003 14:06]

If all our days are numbered, then why do I keep counting?
  zaterdag 19 april 2003 @ 18:04:15 #143
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_9882775
nee hoor er zijn nog andere slachtoffers van het matchbox 20 virus. Maar ik wil ook weten wanneer ze naar nederland komen, leuk hoor zon reskedjuld toer agenda, maar dan moeten ze natuurlijk wel naar nederland komen.
  zaterdag 24 mei 2003 @ 18:34:55 #144
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_10651256
Unwell is al uitgebracht als nieuwe single in de US

heeft iemand 'm hier al gehoord

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_10665261
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 18:34 schreef Zapper het volgende:
Unwell is al uitgebracht als nieuwe single in de US

heeft iemand 'm hier al gehoord

Nee, wel gister op MTV in de UStop 20 gezien...... Wel een erg fijn nummer!!
  zondag 25 mei 2003 @ 13:47:15 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_10665536
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:29 schreef snellejelle het volgende:

Nee, wel gister op MTV in de UStop 20 gezien...... Wel een erg fijn nummer!!

Inderdaad een geweldig goed nummer, het hele album staat vol met goede nummers eigenlijk.
Bright Lights en ook The Difference zijn topnummers.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_10670021
quote:
Op zondag 25 mei 2003 13:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

Inderdaad een geweldig goed nummer, het hele album staat vol met goede nummers eigenlijk.
Bright Lights en ook The Difference zijn topnummers.

Mwah ik vind de hele cd toch wat minder dan de eerste twee..... Maar dat kan ook komen omdat ik 'm nog niet zo vaak heb gehoord
  zondag 25 mei 2003 @ 20:34:35 #148
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_10673146
Hmm, ik vind deze cd beter dan de eerste en tweede bij elkaar op
pi_10673914
Hoop dat ze in het najaar wel weer naar Nederland komen.
Misschien kunnen ze dan gezien de belangstelling beter de HMH vastleggen.
You only live once
  zondag 25 mei 2003 @ 21:28:01 #150
27074 Dezz
The Dog
pi_10674086
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:18 schreef kezmania het volgende:
Hoop dat ze in het najaar wel weer naar Nederland komen.
Misschien kunnen ze dan gezien de belangstelling beter de HMH vastleggen.
Ik ga voor de Amsterdam Arena
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')