quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Principessa het volgende:
Ik ken geen voorbeelden waarbij het goed is afgelopen..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Principessa het volgende:
Ik ken geen voorbeelden waarbij het goed is afgelopen..
De ene studentenvereniging is de andere niet. Is het een strenge vereniging is waar je veel aanwezig moet zijn (verplichte borrels) of meer een gezelligheidsvereniging? Dat bepaalt ook vaak hoe toegewijd iemand is aan de vereniging en dus hoeveel tijd ze bereid is om dingen buiten de vereniging te doen, zoals jou opzoeken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:04 schreef R211 het volgende:
Hallo fokkers,
Graag hoor ik jullie mening over het volgende. Mijn vriendin (aantal jaar samen) gaat dit jaar bij een studentencorps. Ikzelf ben er niet zo van en maak me zorgen over onze relatie. Niet in de zin van vertrouwen maar meer in de zin van of we niet enorm uit elkaar gaan groeien door de manier van leven bij een vereniging. Denk aan gala's, dinerdates etc waar ik voor een groot deel niet deel aan zal nemen. Ik heb een aantal kennissen en familieleden die bij het corps zitten/hebben gezeten en de een is positief, de ander negatief.
Denken jullie dat een relatie tussen een lid en niet-lid stand kan houden? Voorbeelden?
Ik ken een heleboel voorbeelden dat het wel goed gingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit gaat je relatie niet overleven.
[..]
Ja, ze wist al lang dat ze bij het corps wou!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef SemperFii het volgende:
Je vriendin gaat bij het corps en dat wordt pas bekend tijdens inschrijven? In 9 van de 10 gevallen eten mensen zoiets al ver voor de zomer of had je het wel kunnen verwachten?
Of gaat ze bij een studentenvereniging die voor de drama nu even corps werd genoemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |