Ik snap dat ook niet, het is ook nog eens zo een ontzettende pussy.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:37 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het zo faal dat ze het dit jaar door Dennis Weening laten presenteren, iemand die in zijn jaar vrijwillig heeft opgegeven
Mee eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:49 schreef White_Flower het volgende:
Ik vind het leuk, ik kijk het altijd. Met of zonder BN'ers. Alleen die Belgen.
cool!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef ChemicalVial het volgende:
Mijn oom werd bij Expeditie Robinson in 2001 3e
de neef van mn buurman van mn collega won in 2001quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef ChemicalVial het volgende:
Mijn oom werd bij Expeditie Robinson in 2001 3e
Dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Grote probleem van expeditie Robinson is naar mijn mening dat het hele concept uitgehold is. Mensen zien survivallen is altijd interessant. Maar dat is bij expeditie Robinson niet aan de orde, op de enkele vis of gekko na dat er gevangen wordt vindt er geen survival plaats. Men ligt heel de tijd aan het strand, kokosnoten etend, drama te schoppen. Het is gewoon een verkapte dramaserie alleen in een exotische setting.
Baas boven baasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
de neef van mn buurman van mn collega won in 2001
Noem je dit dan Bners? Dit zijn gewoon Nederlanders die ooit eens op tv zijn geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Melatiputih het volgende:
..... elk jaar wordt het steeds minder. BN'nrs ipv gewone mensen, het programma wordt steeds luxer.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |