En vleugelvliegtuigenquote:
Uit mijn hoofd 14 maanden ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel. hoelang zou een opleiding duren bij klm flight academy ongeveer?
sorry hoor, maaruuh ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel. hoelang zou een opleiding duren bij klm flight academy ongeveer?
http://www.pilootworden.nl/hasflash/11/page/6214/quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
Dat soort liloten kunnen ze niet gebruiken bij de KLM, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
sorry hoor, maaruuh ...
als je te lui bent om dat uit te zoeken zul je nooit liloot worden
Je bent je blauwe kleur thuis vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel voor de antwoorden iedereen. topic wordt gesloten.
Volgensmij is ts erg jong.. Laat 'm lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
sorry hoor, maaruuh ...
als je te lui bent om dat uit te zoeken zul je nooit liloot worden
Leuk om te vallen over liloot, maar wat is dan soliciteren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:18 schreef HotSummerNight het volgende:
wat is een liloot?
een kennis volgt een piloten opleiding, (vreselijk duur overigens) in amerika... als hij dat heeft kan hij nogsteeds niets... daarna moet hij gaan soliciteren (bv bij klm enzo) en hopen dat ze hem uitkiezen... vervolgens krijgt hij een interne opleiding om op een bepaald vliegtuig te mogen vliegen (bv een airbus 320)
Zet je huis maar alvast garant!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef noahvanleeuwen het volgende:
nee ik ben zelf 35 is voor mijn zoon
Liloor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Leuk om te vallen over liloor, maar wat is dan soliciteren?
wie noem jij hier een liloor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Leuk om te vallen over liloor, maar wat is dan soliciteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |