Alles werkt en is natuurlijk ook te zien. Maar 80 euro is echt te weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef dribbel79 het volgende:
Alvast een bod voor als niemand ander biedt en ie echt in de weg ligt/ staat: ¤ 80,00 (mits werken te zien etc etc)
In welke spellen heeft u dan interesse?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef Mucha-Girl het volgende:
Indien los verkopen (d.w.z. spellen zonder console) een optie is heb ik eventueel interesse.
Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar het hele pakket. Laat even weten als je broertje de console wilt. Wat biedt je anders voor de spellen, zonder console, Zelda en hydro Thunder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 06:54 schreef Mucha-Girl het volgende:
Jij, alsjeblieft, haha. U is niet nodig hoor!
Ik zou interesse hebben in alle spellen, behalve Zelda en Hydro Thunder, want die heb ik zelf al.
Mocht dit geen optie zijn, ik kan even informeren of mijn broertje misschien nog interesse heeft in een console, dan kan ik het hele pakket over nemen. Wat we ook kunnen doen: ik heb zelf nog een aantal spellen die ik nooit meer speel. We kunnen die ruilen, zodat jij weer een volledig verkoopbaar pakket hebt, maar wellicht dat je dan de verkoopwaarde zult moeten verlagen, omdat die spellen minder populair zijn dan bijv. een Mario Kart of een Mario Party.
Laat maar even weten waar je voorkeur naar uitgaat, ik informeer sowieso even bij mijn broertje.
Uiteraard, mocht mijn broertje geen interesse hebben, dan blijft mijn aanbod om de spellen eventueel te kopen zonder de console ook gewoon staan!
Is goed hoor het welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:02 schreef Mucha-Girl het volgende:
PM gezien, reageer vanavond even! Zal mijn broertje vanavond mailen, dan waarschijnlijk morgen antwoord.
Dan heb jij er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:17 schreef Flodder450 het volgende:
¤140 euro is mij een beetje te duur voor een ding van 15 jaar oud![]()
Maar succes met de verkoop
Ik heb er genoeg verstand vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:13 schreef stijn-5 het volgende:
[..]
Dan heb jij er weinig verstand van.
Marktplaats, en webwinkels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg verstand van
Waar heb je de prijskennis van de spellen opgedaan eigenlijk?
Je weet hopelijk toch dat die webwinkels BTW etc moeten afdragen?quote:
Over 2e hands artikelen, hoeven zij geen btw te betalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je weet hopelijk toch dat die webwinkels BTW etc moeten afdragen?
op marktplaats zitten tegenwoordig alleen maar handelaren die de prijzen opduwen
Ik verzamel nu al 3 jaar dus ik weet onderhand wel hoeveel iets waard is
oh, ik vind ze in ieder geval ver overpriced, het is niet alsof je goud in handen hebt he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:43 schreef stijn-5 het volgende:
[..]
Over 2e hands artikelen, hoeven zij geen btw te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |