abonnement Unibet Coolblue
pi_115515002
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

bah
nou hup, plaats die foto eikel! :)
pi_115515060
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef -moppie- het volgende:

[..]

nou hup, plaats die foto eikel! :)
In een spoiler dan :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_115522509
Zo:

- zooi heel eind uitgepakt
- wat nieuwe zut gekocht
- Internetverbinding geregistreerd.

Nu eten :W.
pi_115522925
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:05 schreef r8v2 het volgende:
Zo:

- zooi heel eind uitgepakt
- wat nieuwe zut gekocht
- Internetverbinding geregistreerd.

Nu eten :W.
^O^
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_115533318
En weer terug. Heenreis was beetje kut, pa is af en toe een eigenwijs i.c.m. navigatie en rond Hamburg stond het gruwelijk vast. Maar de laatste kilometers waren heerlijk. Van de ondergaande zon genietend op een verlaten snelweg die heuvel op, heuvel af kronkelde.

Vandaag appartement geregeld, auto's leeggeladen en wat nieuwe spullen gekocht. We moesten naar Ikea 70km verder maar das bepaald geen straf om door die godvergeten mooie natuur te rijden. En geen hond op de weg O+.

Inmiddels heb ik al een huisgenoot ontmoet die verrekte aardig is en me een beetje wegwijs gemaakt heeft hier.

Alles super dus :).
pi_115533355
En voor later heb ik een nog een mooi verhaaltje over met wat verschrikkelijk fijn/lekker gevoel ik gegaan ben uiteindelijk ;).
pi_115546763
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:30 schreef r8v2 het volgende:
En voor later heb ik een nog een mooi verhaaltje over met wat verschrikkelijk fijn/lekker gevoel ik gegaan ben uiteindelijk ;).
nou klinkt heel spannend allemaal, dus km maar door met die update :P
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_115547911
De donderdag voor vertrek was ik op het verjaardagsfeest van een van mijn beste vrienden. Die is inmiddels getrouwd en een vriendin van zijn vrouw ken ik zodoende ook al een tijdje.

Die vriend van mij heeft een hottub en er was veel drank. Needless to say dat er met 5 mensen in dat ding en eigenlijk maar ruimte voor 4 er nogal wat handen zaten waar ze niet hoorden. Dat onschuldige geflikflooi met die ene vriendin ging echter maar door totdat het uiteindelijk nogal laat werd en iedereen ging pitten. Ik bleef op de bank pitten daar maar toen ik om 7.00 ergens een keer wakker werd van een aantal vliegen die rond mijn hoofd aan het vervelen waren ben ik maar even naar huis (bij pa dus) gereden en daar verder geslapen. Krijg ik om 7.30 een smsje waar ik was, want zij kon ook niet meer slapen en wilde eigenlijk wel even op de bank komen liggen.

Verder niet zoveel aandacht aan besteed totdat ik in de loop van de dag weer een smsje kreeg: "ik had je bijna gezoend met m'n zatte hoofd gister". Juist. Okay. Dus na wat over en weer ge-sms hadden we besloten om 's avonds in het Stadswandelpark af te spreken en ff een rondje te lopen om wat te babbelen.

Dat rondje duurde precies tot aan het eerste bankje waarna we elkaar bijna 2.5 uur afgelebberd hebben :P.

Ondertussen na ontelbare sms-jes blijkt dat ze me eigenlijk altijd al leuk vond maar dat ze het idee had dat ik haar maar stom vond. En nu is ze verliefd op me en ik op haar. Maar wat ik daar mee ga doen, geen idee. 1000km is wel heel ver...
pi_115548190
Tsja, had ze even eerder moeten bedenken.
pi_115548385
stuur je zaad op in een potje!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_115548514
En hoezo ben je nu ineens verliefd op haar? Je kent haar al lang en nu heb je gelebberd....
wat heeft dat ineens met verliefdheid te maken?!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:54:39 #37
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_115548534
Kennen jullie die man die altijd op dat gele bed altijd in de buurt van de Genneper parken ( en die kanten ) rond ree? Ik vraag me af of die man nog leeft, al heel lang niet meer rond zien rijden. :N
Vervelende stoepboer!
pi_115548905
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef -moppie- het volgende:
En hoezo ben je nu ineens verliefd op haar? Je kent haar al lang en nu heb je gelebberd....
wat heeft dat ineens met verliefdheid te maken?!
De schaarse keren daarvoor dat ik haar gezien heb voelde ik al wel wat hoor. En dat avondje Stadswandelpark was heel erg eh, overweldigend..
pi_115548943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Kennen jullie die man die altijd op dat gele bed altijd in de buurt van de Genneper parken ( en die kanten ) rond ree? Ik vraag me af of die man nog leeft, al heel lang niet meer rond zien rijden. :N
Die ken ik ja. Reed ook altijd langs mijn oude school (van Maerlant). Ik heb hem inderdaad ook al lang niet meer gezien. Dat ie in dat bed rondreed heeft natuurlijk wel een reden, dik kans dat ie aan die afwijking/ziekte inmiddels is overleden...
pi_115549113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 10:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Kennen jullie die man die altijd op dat gele bed altijd in de buurt van de Genneper parken ( en die kanten ) rond ree? Ik vraag me af of die man nog leeft, al heel lang niet meer rond zien rijden. :N
ook al een tijdje niet gezien, issie niet gewoon dood?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_115549120
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Die ken ik ja. Reed ook altijd langs mijn oude school (van Maerlant). Ik heb hem inderdaad ook al lang niet meer gezien. Dat ie in dat bed rondreed heeft natuurlijk wel een reden, dik kans dat ie aan die afwijking/ziekte inmiddels is overleden...
was gewoon te lui om op te staan!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:19:53 #42
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_115549268
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Die ken ik ja. Reed ook altijd langs mijn oude school (van Maerlant). Ik heb hem inderdaad ook al lang niet meer gezien. Dat ie in dat bed rondreed heeft natuurlijk wel een reden, dik kans dat ie aan die afwijking/ziekte inmiddels is overleden...
Ja inderdaad, ik vond die man altijd zo zielig.
Maar misschien was 'ie wel gelukkig dat hij nog naar buiten kon.

quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:14 schreef FUFR het volgende:

[..]

ook al een tijdje niet gezien, issie niet gewoon dood?
Ik denk inderdaad ook dat hij al een tijd dood is ( maar ik weet natuurlijk niet zeker ), misschien zit hij wel thuis op de bank :P

Ik zag hem altijd toen ik met mijn moeder aardappels ging halen bij zo'n boer in de buurt van de Genneper watermolen volgens mij ( not sure about it, was toen een jaar of 7/8 denk ik ).
Vervelende stoepboer!
pi_115549313
ik meen een keer op te hebben gevangen dat ie nu permanent stil ligt..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:23:42 #44
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_115549374
Kan je dan beter niet de stekker eruit trekken als je echt niks meer kan, denk ik dan.
Vervelende stoepboer!
pi_115549462
dat zou wel mijn keuze zijn..

trekt ie met veel moeite de stekker eruit...laad zn bed niet meer op :{
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:30:40 #46
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_115549583
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef FUFR het volgende:
dat zou wel mijn keuze zijn..

trekt ie met veel moeite de stekker eruit...laad zn bed niet meer op :{
Dan maar zn bed verkopen :o
Vervelende stoepboer!
pi_115571170
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 11:06 schreef r8v2 het volgende:

[..]

De schaarse keren daarvoor dat ik haar gezien heb voelde ik al wel wat hoor. En dat avondje Stadswandelpark was heel erg eh, overweldigend..
Klinkt leuk! Maar ik zou je leven daar er niet door (proberen) te laten overheersen. Gewoon lekker contact houden en als je terugkomt voor kerst en het is nog steeds wat verder kijken :)

Hier is het heeeerlijk! Lekker warm, zwembad onder het appartement en schetige durpjes.

pi_115571284
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:51 schreef Inu het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Maar ik zou je leven daar er niet door (proberen) te laten overheersen. Gewoon lekker contact houden en als je terugkomt voor kerst en het is nog steeds wat verder kijken :)

Hier is het heeeerlijk! Lekker warm, zwembad onder het appartement en schetige durpjes.

[ afbeelding ]
waar zit je nou weer?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_115571322
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

waar zit je nou weer?
Frankrijk :9
pi_115571391
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:55 schreef Inu het volgende:

[..]

Frankrijk :9
have fun :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')