DM'tjequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:53 schreef igottagun het volgende:
Yellow en Crystal heb ik nog wel liggen hoor, GBA Sp tribal ook zo goed als nieuw.
Motiveer mensen alsjeblieft niet om naar die kutwinkel te gaan...quote:
Nedgame had ik ook al in gedachte maar die heeft geen vestiging in Amsterdamquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Motiveer mensen alsjeblieft niet om naar die kutwinkel te gaan...
Enige die ik ken is Nedgame in Groningen, daar hebben ze ze vast wel. En Dimension Plus ook wel, maar die is failliet. Dankzij Game Mania... pauperwinkel.
Er zijn genoeg andere gamewinkels in Amsterdam te vinden. Het zijn meestal geen franchise ondernemingen maar juist de kleinere gamewinkels die tweedehands retro games verkopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nedgame had ik ook al in gedachte maar die heeft geen vestiging in Amsterdam. Ik bestel het wel online bij hun maar dan echt als laatste optie
Hier in de buurt zijn er geen game winkels maar juist winkels zoals kruidvat , blokker , intertoys maar geen 2e handse( tot zover ik heb gezocht) ik hoop dat er mensen zijn die meer afweten van welke winkels ik kan kijken ipv zelf te gaan zoeken in Amsterdam centrum of elders in Amsterdam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere gamewinkels in Amsterdam te vinden. Het zijn meestal geen franchise ondernemingen maar juist de kleinere gamewinkels die tweedehands retro games verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |