abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:57:42 #201
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_115074899
Ik ga ze morgen live bewonderen O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_115092688
Oeh spannend, Tante! Doe je ook ff een schietgebedje?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:00:17 #203
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115093556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef Cat22 het volgende:
Alleen is Glinda nu niet op haar allercharmantst met haar piekharige oortjes vol met zalf tegen de oormijt.
[ afbeelding ]
Zo zag Jirō er gister ook uit nadat ie in m'n toilet was gevallen :D
Iets te nieuwsgierig geweest en uitgegleden op de WCbril, ik was slechts 1 keer vergeten de klep dicht te doen (was er namelijk al bang voor)
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:24:55 #204
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_115094523
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zo zag Jirō er gister ook uit nadat ie in m'n toilet was gevallen :D
Iets te nieuwsgierig geweest en uitgegleden op de WCbril, ik was slechts 1 keer vergeten de klep dicht te doen (was er namelijk al bang voor)
In het toilet gevallen. _O-
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:28:44 #205
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115094672
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef teirnon het volgende:

[..]

In het toilet gevallen. _O-
Was allang blij dat ie er in elk geval zelfstandig uit kon komen, hij was tot z'n middel (plus voorpoten) kletsnat.. m'n gang ook trouwens..
In eerste instantie was ik bang dat ie in m'n plee zou verzuipen, gelukkig kan ie er in elk geval nog zelfstandig uitkomen.
Jirō is pas 11 weken dus nog behoorlijk klein.. en dus ook enorm nieuwsgierig :D
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:32:23 #206
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_115094806
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Was allang blij dat ie er in elk geval zelfstandig uit kon komen, hij was tot z'n middel (plus voorpoten) kletsnat.. m'n gang ook trouwens..
In eerste instantie was ik bang dat ie in m'n plee zou verzuipen, gelukkig kan ie er in elk geval nog zelfstandig uitkomen.
Jirō is pas 11 weken dus nog behoorlijk klein.. en dus ook enorm nieuwsgierig :D
Oh ja gelukkig is hij er goed uit gekomen! Hij is zeker wel geschrokken? :P
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_115094950
De mogelijkheid die mij het waarschijnlijkste lijkt is dat Poppy pointed is (waarschijnlijk met wit, welke kleur heeft het neusje ?). Gezien de kleuren van de andere kittens waarschijnlijk een sealtabbypoint, dus een soort Fritz.

Dit is het broertje van dEUS op de dag van zijn geboorte, ook niet spierwit;



Als het een pointje is weet je dat binnen een paar dagen wel.
pi_115095519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Roosje wandelt lustig door de kamer dus ik tref regelmatig een trosje 'losse' kittens aan. Dit keer een setje van vier.
[ afbeelding ]

Nummertje 5 lag apart......
[ afbeelding ]
en werd net wakker.
[ afbeelding ]

Daarna ging Roos erbij liggen, Poppy vond een prima eersterangs ligplek. O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Druk nest! :D
[ afbeelding ]

Maar daar krijg je wel dorst van. c_/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar goed dat de kraammand een kattebak is met deksel, die gaat er elke keer weer mooi op, anders tuimelen de kleine druktemakers er zo uit. :D
Ik zie de foto's nu pas. Wat zijn ze weer mooi O+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:28:27 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115096767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Roosje wandelt lustig door de kamer dus ik tref regelmatig een trosje 'losse' kittens aan. Dit keer een setje van vier.
[ afbeelding ]

Nummertje 5 lag apart......
[ afbeelding ]
en werd net wakker.
[ afbeelding ]

Daarna ging Roos erbij liggen, Poppy vond een prima eersterangs ligplek. O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Druk nest! :D
[ afbeelding ]

Maar daar krijg je wel dorst van. c_/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar goed dat de kraammand een kattebak is met deksel, die gaat er elke keer weer mooi op, anders tuimelen de kleine druktemakers er zo uit. :D
O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:29:14 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115096791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
De mogelijkheid die mij het waarschijnlijkste lijkt is dat Poppy pointed is (waarschijnlijk met wit, welke kleur heeft het neusje ?). Gezien de kleuren van de andere kittens waarschijnlijk een sealtabbypoint, dus een soort Fritz.

Dit is het broertje van dEUS op de dag van zijn geboorte, ook niet spierwit;

[ afbeelding ]

Als het een pointje is weet je dat binnen een paar dagen wel.
Sealtabbypoint is mooi O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:29:40 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115096816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Was allang blij dat ie er in elk geval zelfstandig uit kon komen, hij was tot z'n middel (plus voorpoten) kletsnat.. m'n gang ook trouwens..
In eerste instantie was ik bang dat ie in m'n plee zou verzuipen, gelukkig kan ie er in elk geval nog zelfstandig uitkomen.
Jirō is pas 11 weken dus nog behoorlijk klein.. en dus ook enorm nieuwsgierig :D
Gelukkig is alles goed afgelopen *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:42:26 #212
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115099318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef teirnon het volgende:

[..]

Oh ja gelukkig is hij er goed uit gekomen! Hij is zeker wel geschrokken? :P
Volgens mij meer verbaasd dan geschrokken, al heeft ie niet meer zoveel interesse in het toilet. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gelukkig is alles goed afgelopen *O*
Gelukkig wel, m'n vorige kater moest ik ook al voortijdig afscheid van nemen omdat die een lekkende hartklep had, die had ik zelf net een jaar en is maar anderhalf jaar oud geworden.
Dat is ook de reden waarom deze Jirō heet, dat betekent Tweede zoon in het Japans.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:34:09 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115101031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Volgens mij meer verbaasd dan geschrokken, al heeft ie niet meer zoveel interesse in het toilet. :)

[..]

Gelukkig wel, m'n vorige kater moest ik ook al voortijdig afscheid van nemen omdat die een lekkende hartklep had, die had ik zelf net een jaar en is maar anderhalf jaar oud geworden.
Dat is ook de reden waarom deze Jirō heet, dat betekent Tweede zoon in het Japans.
Och, wat verdrietig -O-

Kan me voorstellen dat je dan extra je best doet om risico's te vermijden :Y

PS Mooie naam trouwens, en zo symbolisch O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:52:31 #214
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115101701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Och, wat verdrietig -O-

Kan me voorstellen dat je dan extra je best doet om risico's te vermijden :Y

PS Mooie naam trouwens, en zo symbolisch O+
Ja, dat was een flinke klap toen, ben 'm trouwens nog niet vergeten, zal ik niet doen ook.
Sterker nog, ik noemde Jirō eergister nog Morgan :')
Ben met Jirō ook meteen naar de dierenarts gegaan, die heeft 'm extra goed onderzocht voor me.
Ik heb zelf z'n hartje geluisterd en dat klinkt ook hartstikke gezond.
Over 11 dagen mag ie weer, krijgt ie meteen z'n 2e inenting en chip.

Jirō komt trouwens uit Friesland (Wijckel) en de ō spreek je uit zoals in bot... officieel dan, ik kom uit Utreg dus het wordt al snel Jirow :D
foto's: http://jiro.signe.nl

Maarreh.. het gaat hier eigenlijk over Cat's katten en kittens.. ;)
Ik vind dat wel erg knap wat Cat doet, je ziet die beestjes geboren worden, je zorgt voor ze.. je zou er toch elke keer minstens 1 willen houden, ik tenminste wel denk ik O+
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:54:05 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115101767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ja, dat was een flinke klap toen, ben 'm trouwens nog niet vergeten, zal ik niet doen ook.
Sterker nog, ik noemde Jirō eergister nog Morgan :')
Ben met Jirō ook meteen naar de dierenarts gegaan, die heeft 'm extra goed onderzocht voor me.
Ik heb zelf z'n hartje geluisterd en dat klinkt ook hartstikke gezond.
Over 11 dagen mag ie weer, krijgt ie meteen z'n 2e inenting en chip.

Jirō komt trouwens uit Friesland (Wijckel) en de ō spreek je uit zoals in bot... officieel dan, ik kom uit Utreg dus het wordt al snel Jirow :D
foto's: http://jiro.signe.nl

Maarreh.. het gaat hier eigenlijk over Cat's katten en kittens.. ;)
Ik vind dat wel erg knap wat Cat doet, je ziet die beestjes geboren worden, je zorgt voor ze.. je zou er toch elke keer minstens 1 willen houden, ik tenminste wel denk ik O+
Dank voor je verhaal :*

En ik ben het helemaal met je eens wat betreft Cat :Y

PS ik kijk natuurlijk nog wel even naar de foto's *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_115136635
Die Jiro! :o Zodra bij mij de kittens rondwandelen houd ik de deur van badkamer en toilet ook stevig dicht, om precies de redenen die jij noemt. Gelukkig is het goed afgelopen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115136869
Takke en ik kwamen gisteren bij een schone slaper/slaapster uit O+ (met afgevallen navelstrengetje rechts)


Blijkt een zware voorkeur te hebben voor het op de rug liggen, ook bij andere activiteiten. :7


Poppy onderging vandaag een fotosessie, kijk mee en gok op kleurtjes, ik weet het nog steeds niet. _O-



Zwart neusleertje en ik zag ook zwarte voetkussentjes vandaag! En volgens mij een randje zwart aan een oortje. Is dat die sealpoint tabby kleur waar P_R het over had?
* DMt linkje*






Roos is trouwens slagroompoes. O+ Alles was gisteren (wel heel erg laat gewogen) minimaal 12 gram bijgekomen, sommigen wel 28 gram. :D

Ik ga bewegend materiaal uploaden. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115137224
Het poesje wat het meest op mamma lijkt kan sinds gisteren ook spinnen. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115137305
Ben zo benieuwd wat Poppy worden gaat!
En ook heel nieuwsgierig naar dat koetje hoe die opdrogen gaat..
pi_115137398

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115138969
quote:
Zwart neusleertje en ik zag ook zwarte voetkussentjes vandaag! En volgens mij een randje zwart aan een oortje. Is dat die sealpoint tabby kleur waar P_R het over had?
* DMt linkje*

Ik denk dat het een sealtabbypoint met wit gaat worden, met zo'n beetje dezelfde tekening op de oortjes als bij dat gekleurde kitten met half wit/half tabby oren. Eerst wat kleurt zijn oren, staartje en neusje. Ik heb een foto opgezocht van het nestje van dEUS met 8 dagen oud (5 dagen had ik niet) om mee te vergelijken. De buitenste drie katjes zijn sealtabbypoints.



Als Poppy een pointje is dan heeft ze dat van zowel papa als mama gekregen.

Ik zat nog te denken dat ze ook een fevercoat kon hebben maar meestal is het gezichtje dan wel gekleurd. Momenteel zit ik op sealtabbypoint met wit.
pi_115139706
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Takke en ik kwamen gisteren bij een schone slaper/slaapster uit O+ (met afgevallen navelstrengetje rechts)
[ afbeelding ]

Blijkt een zware voorkeur te hebben voor het op de rug liggen, ook bij andere activiteiten. :7
[ afbeelding ]

Poppy onderging vandaag een fotosessie, kijk mee en gok op kleurtjes, ik weet het nog steeds niet. _O-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart neusleertje en ik zag ook zwarte voetkussentjes vandaag! En volgens mij een randje zwart aan een oortje. Is dat die sealpoint tabby kleur waar P_R het over had?
* DMt linkje*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Roos is trouwens slagroompoes. O+ Alles was gisteren (wel heel erg laat gewogen) minimaal 12 gram bijgekomen, sommigen wel 28 gram. :D

Ik ga bewegend materiaal uploaden. ^O^
O wat is dit ook weer een cute nestje en wat zijn ze leuk *;
En slagroompoes O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_115141022
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik denk dat het een sealtabbypoint met wit gaat worden, met zo'n beetje dezelfde tekening op de oortjes als bij dat gekleurde kitten met half wit/half tabby oren. Eerst wat kleurt zijn oren, staartje en neusje. Ik heb een foto opgezocht van het nestje van dEUS met 8 dagen oud (5 dagen had ik niet) om mee te vergelijken. De buitenste drie katjes zijn sealtabbypoints.

[ afbeelding ]

Als Poppy een pointje is dan heeft ze dat van zowel papa als mama gekregen.

Ik zat nog te denken dat ze ook een fevercoat kon hebben maar meestal is het gezichtje dan wel gekleurd. Momenteel zit ik op sealtabbypoint met wit.
Wat ben je toch een onuitputtelijke bron van informatie. O+
Ik wacht af en houd jullie op de hoogte! Als het een katertje blijkt te zijn zal hij in ieder geval geen problemen hebben geadopteerd te worden *duimt evengoed voor een meisje*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:19:49 #224
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115141313
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Cat22 het volgende:
Takke en ik kwamen gisteren bij een schone slaper/slaapster uit O+ (met afgevallen navelstrengetje rechts)
[ afbeelding ]

Blijkt een zware voorkeur te hebben voor het op de rug liggen, ook bij andere activiteiten. :7
[ afbeelding ]

Poppy onderging vandaag een fotosessie, kijk mee en gok op kleurtjes, ik weet het nog steeds niet. _O-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart neusleertje en ik zag ook zwarte voetkussentjes vandaag! En volgens mij een randje zwart aan een oortje. Is dat die sealpoint tabby kleur waar P_R het over had?
* DMt linkje*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Roos is trouwens slagroompoes. O+ Alles was gisteren (wel heel erg laat gewogen) minimaal 12 gram bijgekomen, sommigen wel 28 gram. :D

Ik ga bewegend materiaal uploaden. ^O^
Dat buikje met die stippen O+
En die poppy lijkt wel een curly haired op die foto, volgens mij krijgt die een erg dikke ondervacht (en is dus superzacht)
pi_115141933
Poppy! O+ (Ze/Hij/Het) is wel errug leuk :@ Ik weet niet of ik de kans kan weerstaan om een eigen Frits te krijgen.. O+

De rest is ook leuk! Maar Poppy! O+

Dit nest gaat trouwens wel erg hard trouwens als de eerste al kan spinnen! :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')