Hij is nu in de aanbieding trouwens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]ben benieuwd! Ik ga die over een aantal weken ook bestellen. Kan ik gelijk een beetje bij jou zien of het werkt
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is nu in de aanbieding trouwens.
Mag ik een paar foto's posten als ik ze heb?Of aan jou de eer?
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:52 schreef Paul het volgende:
Hed jij speciale mieren ofzo. Bij mij deden die mieren niets
Ik heb 10 uur geleden een mailtje gekregen dat mijn mieren pakket al verzonden is, ik denk dat ik hem morgen dus heb?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?
Oh ja dan is de kans groot dat je hem morgen al hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb 10 uur geleden een mailtje gekregen dat mijn mieren pakket al verzonden is, ik denk dat ik hem morgen dus heb?
Jajajaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh ja dan is de kans groot dat je hem morgen al hebt
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajaja [ afbeelding ]
Ik zat er al over na te denken om morgen gewoon door te slapen tot vrijdag.
Ik ook man! Ik ga gelijk foto's maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er allemaal bij zit en wat je ze moet voeren.
Had ze toen gewoon uit de tuinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zijn werksters, kreeg ik erbij. Waar had jij ze vandaan?
Dit zijn de mieren die meegeleverd zijn, ik heb het bakje ook nog maar 6 dagen. Ze kunnen tot 180 dagen oud wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef MAHL het volgende:
Briljant idee ditHeb niet het hele topic doorgelezen, werk je nog enkel met de oorspronkelijke mieren of heb je ook nieuwe erbij gedaan?
Moest ook aan de episode van South Park met Cartman en zijn kolonie Sea People denken
Oh haha, ja als je geluk heb kunnen ze wel graven volgens mij. Maar dit zijn mieren die hier niet in het wild voorkomen.quote:
wtf, kan die koningin nou 18 worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Spiderman mieren.
http://antsuk.com/camponotus-ligniperda
Lol inderdaad. Als ik het zat word dan laat ik ze gewoon lekker in de natuur lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
wtf, kan die koningin nou 18 worden?
Zou het niet in je achtertuin doen, worden gruwelijk groot die beestenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Als ik het zat word dan laat ik ze gewoon lekker in de natuur lopen.
Nee in het weiland of bos ergens achteraf ofzo? Hebben ze ook geen last van van auto's, mensen etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zou het niet in je achtertuin doen, worden gruwelijk groot die beesten
En? Al iets binnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kon niet slapen dus ben wakker gebleven (ook om de mieren snel los te laten), staat er nu ineens dat het pakketje tussen 8:30 en 21:30 bezorgd kan worden.
Edit: Nu weer 10:30![]()
Ja ik heb het pakketje binnen en ben nu bezig maar er klopt geen fuck van.quote:
nvm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Suikerwater, honing, fruitvliegjes en er zit ook voeding in het zand als het goed is.quote:
Zal wel goed zijn toch? Of aan de linkerkant er misschien nog wat bij doen dat het een beetje recht is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel alleen of ik het zand zo goed verdeelt heb of dat er nog wat bij moet, wat denk jij?
Ik twijfel maar er zitten al teveel mieren in volgens mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal wel goed zijn toch? Of aan de linkerkant er misschien nog wat bij doen dat het een beetje recht is?
Gewoon alle mieren erin gooien toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik twijfel maar er zitten al teveel mieren in volgens mij.
Nee mag niet staat in het boekje.. Dat reageerbuisje is hun nest op dit moment en ze moeten vanzelf naar de bak gaan enzo, anders raken ze gestresst en gaan ze dood. Er zitten ook wat eitjes in het reageerbuisje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon alle mieren erin gooien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |