abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114613086
cd van windows erin, in bios als primaire opstart zetten je dvd speler en dan windows recovery draaien. Als goed is moet het dan weer werken...
pi_114616429
Ik ga het gelijk proberen, maar volgens mij kan ik in mijn bios niets veranderen, wat volgorde van opstarten betreft.
pi_114616466
sorry dat ik nu pas reageer. Ik ben niet weg geweest van de computer, maar had niet door dat er een reactie op pagina 2 was binnengekomen.
pi_114620454
Ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd. Helaas zie ik op mijn monitor nog steeds niets. Wel op de externe monitor
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:31:48 #30
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_114624797
Dan vrees ik dat je scherm defect is...

Zie je bij je monitor instellingen wel 2 schermen staan ?
pi_114628581
ik wist niet dat dat ook kon. Ik plug steeds de kabel uit de pc en dan in de laptop. Ik ga dat nu coontroleren
pi_114633618
Ik zie slechts 1 monitor en bovendien zijn de kleuren erg slecht als ik de lap aanslut op de externe monitor. Aanpasssen lukt ook niet.
pi_114634300

bij F5 zie je teken van externe monitor, zoiets moet er op de jouwe ook zitten,

Druk op de Fn knop en de knop waar bij jou dat teken staat. even wachten en kijken wat er gebeurd.
anders nog een keer en weer ff wachten en anders nog een keer.

Het kan zijn dat je laptop 4 verschillende scherm modussen heeft, daarom meerder keren proberen en geef lappie ff tijd (paar seconde) om over te springen.

anders ben ik idd bang dat tie overleden is.
pi_114634555
of je doet Windows toets + P is het zelfde
Every war is different, every war is the same.
pi_114635973
ok ga ik proberen. bedankt
pi_114636985
Helaas, beide opties geprobeerd. Geen succes.
Ook via configuratiescherm en beeldscherm(en) zie ik alleen de externe staan.

Wat is nu slimmer.
Kijken of dit gerepareerd kan worden of een nieuwe kopen.
pi_114637060
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:26 schreef Tew het volgende:
Helaas, beide opties geprobeerd. Geen succes.
Ook via configuratiescherm en beeldscherm(en) zie ik alleen de externe staan.

Wat is nu slimmer.
Kijken of dit gerepareerd kan worden of een nieuwe kopen.
ligt er een beetje aan hoe oud hij is, wat hij gekost heeft, wat het kost om nieuw scherm er in te laten zetten (als het wel het scherm is).
pi_114637293
Moet je echt een laptop hebben? Pc's zijn over algemeen stuk goedkoper.

Alles hangt af wat je ermee doet.
pi_114637595
Ik heb deze een jaar of 6 geleden deze gekocht voor ongeveer ¤ 1000. Toen moest de lap aan allerlei eisen voldoen (vond mijn zoon).
Nu is het meer om te surfen op het net.
Ik heb een oude pc waarop ik nu aan het werken ben, maar vind een lap wel handiger. Ik kan ook op andere plaatsen in het huis en in de tuin op het net.
De opmerking van Dekkered is natuurlijk wel waar. Misschien is het de monitor niet, hoewel ik het wel denk.
"mijn" reparateur kan pas in september aan de slag. Hij geniet met zijn gezin van de vakantie.
Deze man bekijkt het probleem en zegt je wat het gaat kosten. Laat je het repareren ok. Laat je het niet repareren ook ok. geen kosten. Ik vond hem op marktplaats.
Maar ja wel pas in september
pi_114637892
Een laptop is ook zo duur nog niet hor. dat valt reuzen mee. Helemaal als het alleen maar voor wat huis tuin en keuken surfen/mailen is.

Als je wilt kan ik nog wel even kijken naar een aantal laptopjes. Al zou een tablet misschien ook een optie zijn. Is heel leuk en makkelijk wanneer je ook achter de tv zit. (dit hoeft dan niet perse een iPad te zijn maar kan ook gewoon een android tablet zijn)
pi_114673529
Ik vind een tablet niet handig. Mijn zoon van 12 heeft er een gekregen. Wel handig en klein!!, maar ik mis dat aparte toetsenbord.
Ik ga vanmiddag even kijken bij mediamarkt. Maar als je goede suggesties hebt heel graag.
pi_114680252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:16 schreef Tew het volgende:
Ik vind een tablet niet handig. Mijn zoon van 12 heeft er een gekregen. Wel handig en klein!!, maar ik mis dat aparte toetsenbord.
Ik ga vanmiddag even kijken bij mediamarkt. Maar als je goede suggesties hebt heel graag.
Een tablet kan ook een toetsenbord aan ;)
pi_114693888
Dat wist ik niet.
Nieuwe ontwikkelingen:
1. Nadat ik windows opnieuw had geinstalleerd werd mij aangeraden uodates uit te voeren. Dit heb ik gedaan.

2. Vandaag zei windows weer 26 of 37 (weet ik niet) belangrijke updates uit te voeren.
Ik gaf toestemming, Af en toe klikte ik op fn5 zoals mij door spoorrails was aangeraden. En ja toen had ik op beide schermen beeld. Geweldig dacht ik toen. Windows moest opnieuw worden opgestart werd gezegd.
Toen begon het van voor af aan.
Veilige modus en via opstartherstel . Niets lukt meer. De lap is niet op te starten.
Ik heb de windows cd er weer in gedaan en dacht ik installeer het weer.
Begon goed. Maar toen zei de cd dat ik windows moest opstarten zonder de cd op setup te kunnen uitvoeren en dat gaat nou net niet.
Ik snap er niets meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')