abonnement Unibet Coolblue
pi_115491616
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:49 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja telkens met die gasten :') , en toen met rex en tyler en nu met die ene gast (weet z'n naam niet meer). We zullen moeten afwachten waar de WWE mee zal komen. Hoop niet dat het ineens rustig wordt omdat ze niks kunnen verzinnen voor Ryback.
Heel worden en feuden met Sheamus lijkt mij wel een goede optie.
pi_115580833
Ik lees nu net dat AW ontslagen is vanwege deze grap

"Titus O'Neil is like Kobe Bryant at a hotel (room) in Colorado. He's unstoppable!!"

Belachelijk weer hoor, ook weer eentje waar ik echt krom van het lachen lag is weer eruit gegooid. Dat bewijst mijn stelling maar weer eens, iedereen die ik tof vind bij de WWE word eruit gegooid.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:30:10 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115586125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef PKRChamp het volgende:
Ik lees nu net dat AW ontslagen is vanwege deze grap

"Titus O'Neil is like Kobe Bryant at a hotel (room) in Colorado. He's unstoppable!!"

Belachelijk weer hoor, ook weer eentje waar ik echt krom van het lachen lag is weer eruit gegooid. Dat bewijst mijn stelling maar weer eens, iedereen die ik tof vind bij de WWE word eruit gegooid.
hij is niet alleen daarom ontslagen hij heeft meerdere grappen gemaakt dit niet konden, ook op zn twitter feed ging hij te ver, hij is meerdere malen gewaarschuwd om het wat rustiger aan te doen, dit heeft hij niet gedaan en dus is hij ontslagen. Volkomen terecht dus
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115591829
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 08:30 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

hij is niet alleen daarom ontslagen hij heeft meerdere grappen gemaakt dit niet konden, ook op zn twitter feed ging hij te ver, hij is meerdere malen gewaarschuwd om het wat rustiger aan te doen, dit heeft hij niet gedaan en dus is hij ontslagen. Volkomen terecht dus
Geef eens voorbeelden? En van zijn twitter was volgens mij na zijn ontslag, ik vond het allemaal reuze mee vallen iedergeval.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:51:22 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115593164
:)
http://img850.imageshack.us/img850/9470/gotosleepg.jpg (copy/paste deze link)

Maar serieus het is meer dan de kobe grap, toen uitkwam dat Rosa thuis mishandeld werd maakte hij daar de Raw erna ook een grapje over, meerdere reports zeggen dat hij gewaarschuwd is voor zn gedrag en hij bleef maar pushen, tsja dan krijg je dit.

Wat hij daarna allemaal op zn twitter gooide zorgt er alleen maar voor dat ze hem nooit terug halen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115593695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:51 schreef kidkash19 het volgende:
:)
[ http://img850.imageshack.us/img850/9470/gotosleepg.jpg (copy/paste deze link) ]

Maar serieus het is meer dan de kobe grap, toen uitkwam dat Rosa thuis mishandeld werd maakte hij daar de Raw erna ook een grapje over, meerdere reports zeggen dat hij gewaarschuwd is voor zn gedrag en hij bleef maar pushen, tsja dan krijg je dit.

Wat hij daarna allemaal op zn twitter gooide zorgt er alleen maar voor dat ze hem nooit terug halen
Vince gebruikte nigga op TV, de Bigshow heeft een soortgelijke grap gemaakt over Kobe Bryant en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat AW de spijker op zijn kop heeft geslagen wat betreft het beleid van Vince, vriendjespolitiek en het feit dat zijn vrouw de politiek in gaat zijn eerder de redenen van zijn ontslag dan een paar "smakeloze" grappen. De hypocritie druipt er gewoon vanaf en ik vind het erg jammer dat er een geweldig talent zo de deur word gewezen. Hij maakte de primetime players net wat leuker om naar te kijken.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:53:20 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115595748
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:05 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Vince gebruikte nigga op TV, de Bigshow heeft een soortgelijke grap gemaakt over Kobe Bryant en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk dat AW de spijker op zijn kop heeft geslagen wat betreft het beleid van Vince, vriendjespolitiek en het feit dat zijn vrouw de politiek in gaat zijn eerder de redenen van zijn ontslag dan een paar "smakeloze" grappen. De hypocritie druipt er gewoon vanaf en ik vind het erg jammer dat er een geweldig talent zo de deur word gewezen. Hij maakte de primetime players net wat leuker om naar te kijken.
Wie gaat Vince ontslaan dan?
Wanneer heeft Big show dat gedaan in dezelfde context? (om nog maar te zwijgen over het verschil in talent, aantrekkingskracht, loyaliteit en opbrengsten)

Geweldig talent? AW? een middelmatige prater die zich verlaagt tot zulke grappen om een reactie te krijgen en verder niks toevoegt?

PTP zagen er op Raw goed uit en ze missen niks aan hem, D-Young en Titus zijn zelf al leuk genoeg namelijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115596907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wie gaat Vince ontslaan dan?
Wanneer heeft Big show dat gedaan in dezelfde context? (om nog maar te zwijgen over het verschil in talent, aantrekkingskracht, loyaliteit en opbrengsten)
Ongeveer vanaf 40 seconden bekijken. En je bevestigd alleen maar wat ik heb gezegd, vriendjespolitiek en hypocritie ten top.

quote:
Geweldig talent? AW? een middelmatige prater die zich verlaagt tot zulke grappen om een reactie te krijgen en verder niks toevoegt?

PTP zagen er op Raw goed uit en ze missen niks aan hem, D-Young en Titus zijn zelf al leuk genoeg namelijk
Ik vind AW gewoon een geweldig talent, dit is tenminste iemand die kan praten zonder dat mijn tenen krom trekken van plaatsvervangende schaamte. En het is geen verlagen, dit zijn gewoon grappen die het randje opzoeken. Als het echt niet had gekunnen dan had men hem desnoods even kunnen schorsen al zou ik dat nog te zwaar bestraft vinden.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 14:50:47 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115598044
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:21 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ongeveer vanaf 40 seconden bekijken. En je bevestigd alleen maar wat ik heb gezegd, vriendjespolitiek en hypocritie ten top.


[..]

Ik vind AW gewoon een geweldig talent, dit is tenminste iemand die kan praten zonder dat mijn tenen krom trekken van plaatsvervangende schaamte. En het is geen verlagen, dit zijn gewoon grappen die het randje opzoeken. Als het echt niet had gekunnen dan had men hem desnoods even kunnen schorsen al zou ik dat nog te zwaar bestraft vinden.
De eerste is een clip van 9 jaar terug... dat is je bewijs? Een hele andere periode voor de WWE met een hele andere achtergrond vergelijken met nu? Om als Miz te klinken... Really? Really?

Het Booker filmpje is ook al minstens 5 jaar oud, nogmaals, een andere periode voor de WWE.

Sinds het Benoit gebeuren zijn ze gewoon heel erg voorzichtig met hoe ze over komen op het algehele publiek aangezien ze dat bijna de kop heeft gekost. AW is heeft het randje niet opgezocht maar is er overheen gegaan en dit een paar x ondanks diverse waarschuwingen. Als het echt de grap was dan was hij wel meteen ontslagen

Dat het een eikel is zonder realiteitsbesef of enige nadenk kracht geeft zn nieuwe Twitter wel aan, zielig mannetje is het.

[ Bericht 1% gewijzigd door kidkash19 op 15-08-2012 15:05:59 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115599222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

De eerste is een clip van 9 jaar terug... dat is je bewijs? Een hele andere periode voor de WWE met een hele andere achtergrond vergelijken met nu? Om als Miz te klinken... Really? Really?

Het Booker filmpje is ook al minstens 5 jaar oud, nogmaals, een andere periode voor de WWE.

Sinds het Benoit gebeuren zijn ze gewoon heel erg voorzichtig met hoe ze over komen op het algehele publiek aangezien ze dat bijna de kop heeft gekost. AW is heeft het randje niet opgezocht maar is er overheen gegaan en dit een paar x ondanks diverse waarschuwingen. Als het echt de grap was dan was hij wel meteen ontslagen

Dat het een eikel is zonder realiteitsbesef of enige nadenk kracht geeft zn nieuwe Twitter wel aan, zielig mannetje is het.
Gast, het is een erg onschuldig grapje wat hij maakte over Kobe Bryant. Als zo`n grapje al niet eens kan dan wat kan er dan nog wel? Hij gebruikte geen foute taal en zijn intentie van het grapje ging nog niet eens om de "verkrachting" die Kobe achter de rug heeft.
Dit heeft niets meer met PG te maken, dit is gewoon volstrekte willekeur en ik kan zijn twitter berichten heel goed begrijpen als je op zo`n manier gedumpt word door je werkgever omwille van een grapje wat Vince niet kon waarderen.
Het is gewoon zielig, triest en bovenal hypocriet om zo`n iemand te ontslaan. Linda McMahon wil de politiek in en dan kunnen ze dit soort zaken niet gebruiken. Dat is gewoon de echte reden en niet omdat er een grapje is gemaakt omtremt Kobe Bryant.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:18:51 #111
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115599341
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:15 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Gast, het is een erg onschuldig grapje wat hij maakte over Kobe Bryant. Als zo`n grapje al niet eens kan dan wat kan er dan nog wel? Hij gebruikte geen foute taal en zijn intentie van het grapje ging nog niet eens om de "verkrachting" die Kobe achter de rug heeft.
Dit heeft niets meer met PG te maken, dit is gewoon volstrekte willekeur en ik kan zijn twitter berichten heel goed begrijpen als je op zo`n manier gedumpt word door je werkgever omwille van een grapje wat Vince niet kon waarderen.
Het is gewoon zielig, triest en bovenal hypocriet om zo`n iemand te ontslaan. Linda McMahon wil de politiek in en dan kunnen ze dit soort zaken niet gebruiken. Dat is gewoon de echte reden en niet omdat er een grapje is gemaakt omtremt Kobe Bryant.
je snapt het nog niet he?

Het is niet alleen dat grapje (haha grappig een verkrachtingsgrapje |:( ), hij ging erover door op twitter de week erna, daarvoor gaf hij racisitische "grapjes" over Rosa zowel bij de ring (Taco Bell) als op Twitter. Als jij door je baas meerdere keren word gewaarschuwd om iets niet te doen en je doet het toch dan word je gewoon ontslagen, zeker als je zo laag op de totempaal zit als hij.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115599990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

je snapt het nog niet he?

Het is niet alleen dat grapje (haha grappig een verkrachtingsgrapje |:( ), hij ging erover door op twitter de week erna, daarvoor gaf hij racisitische "grapjes" over Rosa zowel bij de ring (Taco Bell) als op Twitter. Als jij door je baas meerdere keren word gewaarschuwd om iets niet te doen en je doet het toch dan word je gewoon ontslagen, zeker als je zo laag op de totempaal zit als hij.
quote:
The former Abraham Washington is still ripping into WWE following his release yesterday via Twitter, writing, "If I smoked crack or did steroids I'd get suspended but I made a joke and tweeted support Linda and I get fired. #Doesn'tAddUp #Hmmmmm" He also re-tweeted a number of fan comments pointing out that Tensai wasn't fired after making a remark that could be seen as racist via Tout, that Randy Orton had once publicly knocked Kelly Kelly for her behavior on the road with male wrestlers and that Vickie Guerrero was regularly mocked for her weight on the air, but none of those personalities were fired or reprimanded.
Washington, real name Brian Jossie, also noted that he expected WWE to deactivate his Twitter account, so he opened a new one at http://www.twitter.com/BJRatedR where he has stated he wasn't destroying his chances to return to WWE.
"I'm not burning bridges I'm just telling the truth," Jossie wrote. "If that burns bridges than those weren't the best bridges! #Rebuild"
Sorry hoor maar als je de hypocritie hier niet van in kan zien dan ben je echt verloren. Zoals AW heeft gemeld je kan net zo goed aan de steroiden zitten of crack roken en dan word je even geschorst. Als Randy Orton Kelly Kelly een slet noemt is er ook niets aan het handje maar als we een grapje maken over Kobe Bryant dan is de wereld te klein.
Bovendien ben ik wel benieuwd wat voor vreselijks AW gezegd heeft tegen Rosa want ik probeer het op te zoeken maar ik vind helemaal niets.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:41:33 #113
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115600360
Tensai zit iets meer geld en potentie in dan AW en Tensai heeft verloren van Tyson Kidd en van Sin Cara binnen een minuut dus ik zie daar wel een "straf" in ja

Orton en Vickie zijn dingen die hoogstwaarschijnlijk gewoon goedkeurd worden voor de live show, zeker Vickie want dat gaat al jaren zo. Als je dat niet inziet...tsja.....

Een rape grapje gaat dan te ver, zeker als ze dit niet van te voren weten en je (ja nogmaals) ge-waar-schuwd bent om hiermee te kappen, ga je door dan ben je zelf een sukkel.

Tegen rosa heeft hij onder andere gezegd Taco Bell (je zou eens KFC tegen een neger moeten zeggen daar....) en dat "Somebody should put her into place" nadat duidelijk was geworden dat ze mishandeld werd thuis. Klinkt als niet boeiend maar dat is het dus wel zeker voor de WWE met zn sponsoren

Misschien dat dit het wat duidelijker maakt

KELLER: A.W.'s reaction to getting fired shows WWE absolutely, positively made the right call in firing him

quote:
Aug 11, 2012 - 2:02:55 PM
CLICK TO EMAIL ARTICLE... OR SPREAD THE WORD BELOW...
Share on blogger Share on formspring Share on facebook Share on twitter More Sharing Services 3

StaffKeller08_120_49.jpg
By Wade Keller, PWTorch editor

A.W.'s rant after being released from WWE confirms, without any doubt, that WWE made the right decision. He exhibits no awareness of the fact that his job wasn't to "break the mold" but rather play a role on WWE TV shows, which are strategically rated PG in order to accommodate sponsors and a major cable network which generate the money that paid his salary.

He said WWE "made me bold" and "now it has turned its back on me." The Attitude Era ended years before he applied for a job with WWE, years before he ever appeared on a WWE TV show. If he was under the impression he was supposed to act like it was 1999, I don't know who gave him that impression.

He also has a mistaken notion of what "entertainment" means. Regarding the Kobe Bryant rape joke, he said, "(T)o those I upset, I apologize again. Remember it's entertainment, folks."

I'm not sure if people were upset, exactly. I think they were shocked that someone could be so oblivious as to think it was (a) appropriate for the show he was on, and (b) funny and clever.

It would be one thing if his joke was edgy and funny. It was neither. It was not entertaining, as he suggests. It was just hack shock humor that fell flat. It's not that his joke got over with the crowd who demanded more from him, yet WWE shut him down.

Remember, his joke was that his wrestler was so awesomely unstoppable it was just like Kobe - if he actually did what he was accused of - forcing himself into a woman against her will. You know, isn't that awesome! To be so unstoppable in the ring that it's like Kobe's sex drive with a woman who is saying no.

Entertaining? Uh, no. Bad humor, bad taste, not clever. Even in the Attitude Era that he mistakenly thought he was hired to be part of, that would fall flat on every level.

Being shocking isn't difficult. Every colleague A.W. worked with could say stupid shocking stuff like that. What separates A.W. from his colleagues isn't his gift for edgy humor, but rather showing the bad judgment to say it and then the obliviousness to think he's special because he blurted a stupid one-liner that most people have the wisdom to keep to themselves should it even cross their minds.

WWE doesn't need the headache that comes from working with someone so unaware of what it means to work for someone else and follow their rules. If WWE wanted someone to be "edgy" and "controversial," they could do much better than a dated, tasteless, not-funny joke comparing the act of raping a woman against her will to the determination and strength of a wrestler trying to win a match.

He says on his new Twitter page: "Ladies and Gentlemen welcome to my f---ing non PG world!!! Where all bets are off and I tell it like it is. F--- the Bull S---, I'm legit!" (Dash-edits are mine, not his.)

A legit tool. Swearing is not a finely honed skill. He's not proving anything by throwing three swear words into his first non-WWE tweet. Every single person right now reading this could swear three times in a sentence. It doesn't make them cool, edgy, clever, hardcore, or whatever. It just makes them someone who uses one of the lowest forms of communication to try to get attention and try to stand out from the crowd.

The most ironic aspect of his rants was when he wrote "Let this be a lesson to up and coming talent in the WWE; don't try to be great like the Rock or Stone Cold. WWE isn't the same. Just be normal, shut up, and be a yes man so you can collect your check and feel like you're special. Sellouts!"

Wait, A.W. is equating his Kobe rape joke to "trying to be great like the Rock and Stone Cold." Is he serious?

Yes, Austin gave the finger and yes Rock obsessed about shoving things up people's candy asses. They didn't, though, define their acts via thuggish dated rape jokes. They were extremely talented charismatic wrestlers who worked within the system to push the limits to become breakout stars. They had a base of talent, honed through years of hard work at mastering the basics, and then augmented it with an edginess that fit the moment they were in. A.W. told a stupid rape joke in a PG environment. He isn't Steve Austin. He isn't The Rock. He's someone who tells bad rape jokes and swears, and then thinks that makes him awesome and a rebel.


WWE obviously made the right call in releasing him. Let's let that TV time be given to someone with talent that shines without the need to resort to bad jokes and swearing. Anyone who thought WWE overreacted by firing him should, after hearing his response to being fired, know they made the right move.


[ Bericht 75% gewijzigd door kidkash19 op 15-08-2012 15:48:24 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115600645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef kidkash19 het volgende:
Tensai zit iets meer geld en potentie in dan AW en Tensai heeft verloren van Tyson Kidd en van Sin Cara binnen een minuut dus ik zie daar wel een "straf" in ja

Orton en Vickie zijn dingen die hoogstwaarschijnlijk gewoon goedkeurd worden voor de live show, zeker Vickie want dat gaat al jaren zo. Als je dat niet inziet...tsja.....

Een rape grapje gaat dan te ver, zeker als ze dit niet van te voren weten en je (ja nogmaals) ge-waar-schuwd bent om hiermee te kappen, ga je door dan ben je zelf een sukkel.

Tegen rosa heeft hij onder andere gezegd Taco Bell (je zou eens KFC tegen een neger moeten zeggen daar....) en dat "Somebody should put her into place" nadat duidelijk was geworden dat ze mishandeld werd thuis. Klinkt als niet boeiend maar dat is het dus wel zeker voor de WWE met zn sponsoren
Dat staat echt op hetzelfde niveau als Vince die iemand een nigger noemt op live televisie als een blanke en nee dat heeft helemaal niets te maken met PG of geen PG het was fout en dat kon gewoon echt niet.
Bovendien is het wel leuk en aardig dat Tensai nu zo "gestraft" word maar hij heeft tenminste zijn baan nog en dat kan AW niet zeggen.
En ik vind het nogal onschuldig als AW zegt dat iemand Rosa op haar plaats moet zetten, ik zie de connectie eerlijk gezegd niet zo met het mishandelen van haar in haar jeugd. Ik vind het nogal vergezocht en wederom hypocriet.
Het "ik mag je" gehalte is nogal erg hoog daar bij de WWE en van hand in de eigen boezem steken hebben ze daar ook nooit van gehoord.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 15:56:39 #115
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115600998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat staat echt op hetzelfde niveau als Vince die iemand een nigger noemt op live televisie als een blanke en nee dat heeft helemaal niets te maken met PG of geen PG het was fout en dat kon gewoon echt niet.
Bovendien is het wel leuk en aardig dat Tensai nu zo "gestraft" word maar hij heeft tenminste zijn baan nog en dat kan AW niet zeggen.
En ik vind het nogal onschuldig als AW zegt dat iemand Rosa op haar plaats moet zetten, ik zie de connectie eerlijk gezegd niet zo met het mishandelen van haar in haar jeugd. Ik vind het nogal vergezocht en wederom hypocriet.
Het "ik mag je" gehalte is nogal erg hoog daar bij de WWE en van hand in de eigen boezem steken hebben ze daar ook nooit van gehoord.
Niet in haar jeugd, thuis door haar vriend wat in hetzelfde weekend was uitgekomen omdat ze 911 had gebeld.

Tensai heeft een langere historie, meer talent, meer potentie dan AW die net een paar weken kwam kijken, daar zit het verschil. Zo werkt het nou eenmaal in het echte leven, ook op kantoor of waar dan ook.

Hij is gewoon een sukkel die niet inzag dat hij moest indammen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115601429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Niet in haar jeugd, thuis door haar vriend wat in hetzelfde weekend was uitgekomen omdat ze 911 had gebeld.
Het is toch een show? Dus wat doet het er toe als er zo`n opmerking gemaakt word als je zo redeneert dan kun je op een gegeven moment helemaal niets meer zeggen. Ik vraag mij eigen af of Rosa er werkelijk een probleem van heeft gemaakt, ik denk het niet.
quote:
Tensai heeft een langere historie, meer talent, meer potentie dan AW die net een paar weken kwam kijken, daar zit het verschil. Zo werkt het nou eenmaal in het echte leven, ook op kantoor of waar dan ook.

Hij is gewoon een sukkel die niet inzag dat hij moest indammen
Tensai is verleden tijd terwijl AW gewoon de toekomst is, goed aan de mic en tenminste redelijk orgineel. In mijn ogen sowieso de beste manager die ik in jaren heb gezien, ik weet niet hoe hij is op het worstelgebied zelf maar ook dat zal wel niet verkeerd zijn. Tensai is gewoon meer van hetzelfde dus bedrijfsmatig is dit ook gewoon een slechte keuze.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:18:30 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115602043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het is toch een show? Dus wat doet het er toe als er zo`n opmerking gemaakt word als je zo redeneert dan kun je op een gegeven moment helemaal niets meer zeggen. Ik vraag mij eigen af of Rosa er werkelijk een probleem van heeft gemaakt, ik denk het niet.

[..]

Tensai is verleden tijd terwijl AW gewoon de toekomst is, goed aan de mic en tenminste redelijk orgineel. In mijn ogen sowieso de beste manager die ik in jaren heb gezien, ik weet niet hoe hij is op het worstelgebied zelf maar ook dat zal wel niet verkeerd zijn. Tensai is gewoon meer van hetzelfde dus bedrijfsmatig is dit ook gewoon een slechte keuze.
Ja het is een show maar ook een show kan te ver gaan en daar waken ze voor, als er dan een dildo dingen gaat lopen roepen die verkeerd over gaan komen dan heb je het al snel gedaan. Wat het er toe doet? Sponsoren die doen er toe, niet perse jij als kijker maar de sponsoren die zorgen dat het geld binnen komt, die doen er toe.

AW de toekomst _O- een manager met marginale mic skills en nog slechtere worstelskills (zie oude FCW) is ineens de toekomst omdat hij oh zo controversieel aan het schelden is.... really?

Ik moet serieus zijn goede micskills zien want vanaf de Abraham Washington show zijn ze al verschrikkelijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:20:48 #118
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115602129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja het is een show maar ook een show kan te ver gaan en daar waken ze voor, als er dan een dildo dingen gaat lopen roepen die verkeerd over gaan komen dan heb je het al snel gedaan.

AW de toekomst _O- een manager met marginale mic skills en nog slechtere worstelskills (zie oude FCW) is ineens de toekomst omdat hij oh zo controversieel aan het schelden is.... really?

Ik moet serieus zijn goede micskills zien want vanaf de Abraham Washington show zijn ze al verschrikkelijk
Vickie is at ringsite al irritant genoeg met haar banshee achtige geschreeuw, AW is idd nog een stapje erger war de irritatiefactor betreft. :')

RAW was daarintegen weer erg goed, een van de weinige shows dit jaar waar er meer matches dan promos waren en dat zelfs tijdens een 3 uur durende show.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:25:51 #119
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115602305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef PKRChamp het volgende:

[..]
Tensai is verleden tijd terwijl AW gewoon de toekomst is, goed aan de mic en tenminste redelijk orgineel. In mijn ogen sowieso de beste manager die ik in jaren heb gezien, ik weet niet hoe hij is op het worstelgebied zelf maar ook dat zal wel niet verkeerd zijn. Tensai is gewoon meer van hetzelfde dus bedrijfsmatig is dit ook gewoon een slechte keuze.
Ik ben nou niet echt onder de indruk van AW's mic skills, laatstaan als hij begint te schreeuwen zonder mic at ringside.
Enige goede aan AW was dat hij Primo en Epico een screwjob heeft aangenaaid.
pi_115602417
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben nou niet echt onder de indruk van AW's mic skills, laatstaan zonder mic en at ringside.
Ik vind hem al een stuk beter aan de mic dan bijvoorbeeld Zigler of bijvoorbeeld Tensai die er helemaal niets van bakt. _O-
Laat AW vrij en zie wat er gebeurt, ik merk gewoon aan hem dat hij op de mic een van de betere van de WWE is maar dan moet hij natuurlijk wel de kans krijgen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:32:27 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115602543
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vind hem al een stuk beter aan de mic dan bijvoorbeeld Zigler of bijvoorbeeld Tensai die er helemaal niets van bakt. _O-
Laat AW vrij en zie wat er gebeurt, ik merk gewoon aan hem dat hij op de mic een van de betere van de WWE is maar dan moet hij natuurlijk wel de kans krijgen.
hij was in eerste instantie vrij aan de mic en hij kreeg zn kans en kijk wat er van is gekomen..... Hij is zo vreselijk slecht, niet grappig, onorigineel en probeert shockerend maar doet dit op de verkeerde manier.

Tensai geven ze ook geen mic omdat ze dit weten, Ziggler was niet goed maar word beter omdat hij de mic nu krijgt, daarbij helpt het dat hij geen stomme dingen zegt (het hele euvel bij AW).

PtP waren trouwens leuker zonder AW aangezien die niks toevoegde behalve irritatie aan de ring
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:34:12 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115602623
-foutje-
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_115602923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

hij was in eerste instantie vrij aan de mic en hij kreeg zn kans en kijk wat er van is gekomen..... Hij is zo vreselijk slecht, niet grappig, onorigineel en probeert shockerend maar doet dit op de verkeerde manier.
Ik zit dus nu net stukjes van zijn show te kijken en het publiek reageert er wel op hoor, dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt om te stellen dat hij slecht is aan de mic.
Bovendien als hij zo slecht aan de mic is waarom geven ze hem dan eentje om langs de ring te bleren?
quote:
Tensai geven ze ook geen mic omdat ze dit weten, Ziggler was niet goed maar word beter omdat hij de mic nu krijgt, daarbij helpt het dat hij geen stomme dingen zegt (het hele euvel bij AW).

PtP waren trouwens leuker zonder AW aangezien die niks toevoegde behalve irritatie aan de ring
Mischien was dat irritatie opwekken nu juist de bedoeling, ik vond het supergoed bij elkaar passen en toen ik bij de laatste Raw zag dat AW was verdwenen vond ik de primetime players toch ineens een stuk minder.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:33 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_115602958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vind hem al een stuk beter aan de mic dan bijvoorbeeld Zigler of bijvoorbeeld Tensai die er helemaal niets van bakt. _O-
Laat AW vrij en zie wat er gebeurt, ik merk gewoon aan hem dat hij op de mic een van de betere van de WWE is maar dan moet hij natuurlijk wel de kans krijgen.
Afgezien van de angle waarin AW, primo & epico een screwjob aan naaide(wwarin hij nauwelijks de mic gebruikte en de build-up voornamelijk bestond uit backstage segments), vond ik AW echt niet zo geweldig aan de mic.
Hij zou het mssn beter gedaan hebben als vervanger van Otunga in de Laurinitis angle, maar wat zn mic skills betreft zijn er genoeg worstelaars op het roster die hem wegblazen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:44:38 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115602996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:42 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik zit dus nu net stukjes van zijn show te kijken en het publiek reageert er wel op hoor, dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt om te stellen dat hij slecht is aan de mic.
Bovendien als hij zo slecht aan de mic is waarom geven ze hem dan eentje om langs de ring te bleren?

[..]

Mischien was dat irritatie opwekken nu juist de bedoeling, ik vond het supergoed bij elkaar passen en toen ik bij de laatste Raw zag dat AW was verdwenen vond ik de primetime players toch ineens een stuk minder.
Schelden krijgt altijd een reactie en is het makkelijkst en waarom geven ze hem een mic? zelfde reden als bij Ziggler en zoals vroeger Jericho, Shawn, HHH, Rock (allemaal barslecht aan de mic toen ze net begonnen). Om ervaring op te doen en om beter te worden en hopen dat het wat word, hij heeft zn eigen glazen ingegooid
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')