abonnement Unibet Coolblue
pi_114392100
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt, zonder die opgave van Monaco zou het echt het meest trieste jaar zijn zeg...pff...Dat ie toen nog 2 potten op rij won van redelijke spelers (Fognini en Bellucci) was best bizar :D En toen heel Nederland zo euforisch, met zijn career high ranking...maar dat was dus echt puur geluk want wij echte kenners op dit forum wisten natuurlijk hoe waanzinnig triest het met zijn vorm gesteld was :')
Ik vond met die Davis Cup Thiemo ook serieus beter spelen dan Roowbin.
pi_114392409
Die periode speelde Thiemo ook best goed. Ik snap ook echt niet dat die zo laag gezakt is en geen bal meer raakte. Die pot bij ABN AMRO tegen Troicki was zo slecht nog niet, die eerste set had ie moeten pakken...maar goed.

Thiemo waardeer ik wel, die staat tenminste niet als zo'n mongool op de baan. Gewoon een goede attitude. Maar Roowbin, sjonge jonge....ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114392615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef Norrage het volgende:
Die periode speelde Thiemo ook best goed. Ik snap ook echt niet dat die zo laag gezakt is en geen bal meer raakte. Die pot bij ABN AMRO tegen Troicki was zo slecht nog niet, die eerste set had ie moeten pakken...maar goed.

Thiemo waardeer ik wel, die staat tenminste niet als zo'n mongool op de baan. Gewoon een goede attitude. Maar Roowbin, sjonge jonge....ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
In die tijd zat Troicki ook in een gigantische dip he..raakte toen echt geen bal :')

En je kan veel zeggen van Haase, maar het is wel een vechter, ook al is het een mentaal wrak. Dat vechten en knokken mis ik juist bij Thiemo.

Er is in ieder geval geen enkele NL speler die echt uits uitstraalt op dit moment, maar dat is al heel lang het geval. Haarhuis, Eltingh, Siemerink, Krajicek, Schalken werd je ook niet vrolijk van, Sluiter alleen tijdens de DC en Van Lottum vond ik zelf wel een baas, maar die spoorde ook niet.

Gelukkig was er Martin.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114392957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

In die tijd zat Troicki ook in een gigantische dip he..raakte toen echt geen bal :')

En je kan veel zeggen van Haase, maar het is wel een vechter, ook al is het een mentaal wrak. Dat vechten en knokken mis ik juist bij Thiemo.

Er is in ieder geval geen enkele NL speler die echt uits uitstraalt op dit moment, maar dat is al heel lang het geval. Haarhuis, Eltingh, Siemerink, Krajicek, Schalken werd je ook niet vrolijk van, Sluiter alleen tijdens de DC en Van Lottum vond ik zelf wel een baas, maar die spoorde ook niet.

Gelukkig was er Martin.
Ja, maar Thiemo speelde toen wel aardig, zag er goed uit. En ja, Rooowbin is wel een vechter ja...alhoewel me dat de laatste tijd ook wel erg tegenvalt...Ik vond hem voor zijn blessure echt supercool, ook qua mentaliteit. Na die blessure is ie misschien wel "beter" geworden maara die mentale sterkte (hij won voor zijn blessure echt al zijn close-call wedstrijden, en was mentaal echt ijzersterk :o) is echt volledig verdwenen. Hij is echt het grootste, meest verschrikkelijke choke-wrak van de hele tour op dit moment.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 19 juli 2012 @ 01:29:19 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114398526
Nee nee, Gulbis of Chardy is echt erger :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114398947
Chardy staat boven Haase in de race hoor ;(

Scheelt 150 punten zelfs :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114401972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:29 schreef Szura het volgende:
Nee nee, Gulbis of Chardy is echt erger :')
Gulbis doet het echt "veel" beter dit jaar....die wint tenminste een keer van een topspeler, op een GS nog wel, dat heeft Rooowbin echt nog nooit gedaan. En Chardy heeft zelfs een vrij goed jaar, zoals Tim al constateerdere...ik kan echt geen grotere faler opnoemen op de tour (behalve gewoon spelers die het niet in zich hebben top 50 te spelen, mara dat is juist het probleem...want dat heeft Haase wel :'))
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:23:39 #58
66825 Reya
Fier Wallon
pi_114402123
Donald Young.
pi_114402500
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:23 schreef Reya het volgende:
Donald Young.
Ja dat is ook echt de ultieme faler, maar die zie ik stiekem niet als iemand die het in zich heeft constant top 50 te staan. Vorig jaar had ie een bovengemiddeld jaar. Hij heeft het ook echt vrijwel nooit een goede speler lastig gemaakt. Maar die Young verdient wel een heleboel andere faal-prijzen :D Dat heeft ie met Rooowbin gemeen.

edit: de W/L van Young dit jaar _O- _O- 2-16 :') Ok, daar kan niemand aan tippen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114408414
Young idd :'). Deze week weer van de nr 402 verloren geloof ik.

Wel een steady factor in de XL-game :D.
pi_114507249
Do or die deze week voor titelverdediger Haase als hij zijn ranking wil behouden.

De loting:
http://www.bet-at-home-cu(...)iefpapier%281%29.pdf
R1 Bye
R2: Brands/qualifier
QF: Waarschijnlijk GGL (of Joao Souza :P )
Semi: Flo Mayer ;(

In de andere helft van het schema zitten o.a. Kohlschreiber, Ramos en Gulbis. Toernooi is verder erg zwak bezet, maar ja..Mayer en Kohlschreiber zijn op dit moment toch te goed vrees ik. Kohl zie ik nog best tanken voor de Olympics..Mayer speelt daar niet.

In de huidige vorm kan GGL ook zomaar al einde verhaal zijn. Of Bye :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:19:48 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114507481
Je bent nog optimistisch met je kwartfinale. Voor hetzelfde geld is Brands z'n meerdere :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114507510
Zie laatste 2 woorden :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 22 juli 2012 @ 11:03:21 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114524037
Ik zag gisteren nog een klein stukje van de Davis Cup tegen Finland. Was een herhaling op Sport1 tennis.
Commentator was er van overtuigt dat Haase wel top 20 materiaal is met zijn slagen arsenaal, maar dat hij fysiek sterker moet worden.

Blijkt wel weer dat die geen idee hebben waar ze het over hebben....
Het is een leuke top 50 speler met af en toe een goed resultaat, maar niet meer dan dat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114524221
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:03 schreef Komakie het volgende:
Ik zag gisteren nog een klein stukje van de Davis Cup tegen Finland. Was een herhaling op Sport1 tennis.
Commentator was er van overtuigt dat Haase wel top 20 materiaal is met zijn slagen arsenaal, maar dat hij fysiek sterker moet worden.

Blijkt wel weer dat die geen idee hebben waar ze het over hebben....
Het is een leuke top 50 speler met af en toe een goed resultaat, maar niet meer dan dat.
Dat is toch gewoon waar? Maar het is niet het fysiek dat sterker moet worden maar het mentale. Qua slagenarsenaal heeft hij absoluut top 20 potentie.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114527107
Kijk eens naar de huidige rop 20/30..genoeg spelers die minder zijn, maar mentaal gewoon degelijk. Bij Haase zit er nog een blokkade op waardoor hij die stap niet kan maken momenteel, maar die potentie is er zonder twijfel. Top 30 was zijn persoonlijke doelstelling dit jaar en hoewel hij dat niet gaat redden nu is dat gewoon realistisch.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114527586
Ik vind z'n slagen niet echt top 20 hoor (daar hebben we er maar 1 van in Nederland natuurlijk _O_ ).
  zondag 22 juli 2012 @ 13:39:47 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114528039
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Zie laatste 2 woorden :')
Oh ik dacht dat dat een woordgrap was :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114528077
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat een woordgrap was :P
Was fedfan niet toch die het postte? :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 22 juli 2012 @ 21:31:46 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114544465
Agree to disagree dan maar.
Ik vind niet dat hij de slagen heeft om top 20 te halen. Zowel technisch als uitvoerend niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114544638
Gralollerz, flo Mayer, seppi, anderson, Istomin..alsof Haase minder is dan dat in potentie..als dat soort gasten top 30 staan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114544790
Nou, we hebben gezien dat hij het de hele top 10 ontzettend lastig kan maken, en genoeg top 30 spelers die dat minder hebben laten zien dan Roowbin...Dus ik vind dat als hij dat wat consequenter kan hij in potentie top 20 kan zijn. Dat hij dat wellicht/waarschijnlijk nooit wordt is een ander verhaal, maar de potentie heeft ie. Genoeg top 30 spelers die ik echt vele malen waardelozer vind dan Roowbin, maar die het gelukkig mentaal wel wat beter op een rijtje hebben. Ik noem ,Lopez, Granollers :'), Mayer, Troicki....allemaal spelers die echt niet beter zijn dan Roowbin, maar wel constant hoger staan. Roowbin heeft firepower, talent, finishing touch...maar mentaal en fysiek is hij gewoon een wrak. Maar top 20 potentie heeft ie in zijn lichaam...echt wel.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114547812
Roowbin heeft natuurlijk ook weer Bundesliga gespeeld. De 7-6 6-2 nederlaag tegen Bautista-Agut is toch bemoedigend :')

Die man staat op 118 en gaf afgelopen week op tegen Fischer nadat hij welgeteld 1 game van de eerste 8 had gewonnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_114549304
Handig :') En dan mag hij volgende week van de ene op de andere dag weer over op Wimbledon... :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114549512
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Norrage het volgende:
Handig :') En dan mag hij volgende week van de ene op de andere dag weer over op Wimbledon... :')
Jup. Sowieso die Bundesliga man..wat een bagger.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')