abonnement Unibet Coolblue
pi_116527463
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:58 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dave?
helemaal goed.

auto: gefeliciteerd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_116531747
Heerlijk weer, flink stuk gefietst. Beetje jammer van die voltreffer op mijn arm van een schijtduif, voor de rest heerlijk 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116531936
Auto, Ik ben bijna een jaar te vroeg, maar alvast van harte gefeliciteerd!! :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_116534892
Goeiendaag :)
Ook weer thuis, rare stad, rotterdam
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_116537167
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
Goeiendaag :)
Ook weer thuis, rare stad, rotterdam
raar is een understatement..
Persoonlijk vind ik het een heel arrogante rotstad. Heb er geen positieve ervaring mee, Tilburg sucks ball's, maar Rotterdam sucks BIG ball's!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_116542372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

raar is een understatement..
Persoonlijk vind ik het een heel arrogante rotstad. Heb er geen positieve ervaring mee, Tilburg sucks ball's, maar Rotterdam sucks BIG ball's!
mja die sfeer daar, echt heel anders.
Bedoel alleen al de poortjes om de kroegen in te komen, kijken of je niks bij hebt. Pff dat hoeft hier gelukkig (nog) niet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_116560247
Wie heeft dit weleens gedaan of heeft plannen dit te gaan doen? The Cinnamon Challenge!

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 9 september 2012 @ 12:37:09 #258
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116560268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:15 schreef theKiD het volgende:
Auto, Ik ben bijna een jaar te vroeg, maar alvast van harte gefeliciteerd!! :*
Hahahaha dank je!!:D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116595691
Krijg de laatste tijd wat meer "feelers" op mijn linkedin account...
Misschien niet meteen mijn droombaan, maar zet je wel weer aan het denken, of het niet tijd wordt om een volgende stap te zetten...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 10 september 2012 @ 14:22:44 #260
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116600747
Komende week Incubate!
pi_116605452
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 14:22 schreef Darkestrah het volgende:
Komende week Incubate!
Sleepy Sun :9
full stops and exclamation marks
  maandag 10 september 2012 @ 16:31:31 #262
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116605473
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 16:31 schreef krioro het volgende:

[..]

Sleepy Sun :9
Zeker! Kom je ook?
pi_116605751
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 16:31 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Zeker! Kom je ook?
Weet ik nog niet, als ik tijd heb wel.
full stops and exclamation marks
  maandag 10 september 2012 @ 16:41:05 #264
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116605954
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 16:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, als ik tijd heb wel. [ afbeelding ]
Ik kom sowieso wat later omdat ik Nils Frahm in Paradox wel af wil kijken. Maar Sleepy Sun is goed live. _O_ al heb ik wel gehoord dat het sinds het vertrek van de zangeres een stuk minder is geworden. ;(
pi_116606460
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik kom sowieso wat later omdat ik Nils Frahm in Paradox wel af wil kijken. Maar Sleepy Sun is goed live. _O_ al heb ik wel gehoord dat het sinds het vertrek van de zangeres een stuk minder is geworden. ;(
Joa, zelfs als ik het thuis luister is het al zo energiek, live moet helemaal tof zijn. Ik probeer wel te gaan maar nog geen idee hoe laat ik klaar ben donderdag.
full stops and exclamation marks
pi_116678318


_O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116696243
Zo ik mag lekker door blijven klagen over de potilici, ik heb mijn stemrecht weer uitgeoefend 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116703047
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:20 schreef Guard het volgende:
Zo ik mag lekker door blijven klagen over de potilici, ik heb mijn stemrecht weer uitgeoefend 8-)
Correctie beste Guard, jij hebt HE-LE-MAAL 0,0 recht op klagen over de politiek. Niks, nada, noppes, NUL!


Alstublieft, JIJ hebt er voor gezorgd dat diegene in het kabinet komen te zitten, dus JIJ hebt geen recht van klagen. Dan moet je het niet om gaan draaien!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_116704453
quote:
12s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef theKiD het volgende:

[..]

Correctie beste Guard, jij hebt HE-LE-MAAL 0,0 recht op klagen over de politiek. Niks, nada, noppes, NUL!


Alstublieft, JIJ hebt er voor gezorgd dat diegene in het kabinet komen te zitten, dus JIJ hebt geen recht van klagen. Dan moet je het niet om gaan draaien!
Helemaal niet.. Je weet niet op wie ik gestemd heb. De kans dat de persoon die mijn stem heeft gehad in het kabinet komt is nagenoeg 0.
Bovendien is betreffende mijn gekozen vertegenwoordiger, dus als hij/zij het niet goed doet heb ik alle reden tot klagen, daar verandert een stukje standup van een niet Nederlander he-le-maal niets aan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 september 2012 @ 11:41:25 #270
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116735258
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)el-vernield-1.189098

quote:
'Schofterig': moeders op de Heuvel vernield
TILBURG - Een tiental posters met daarop moeders van het kunstproject 'Inside Out' is woensdagnacht vernield. "Echt schofterig", aldus Incubate-organisator Joost Heijthuijsen.

De posters hingen aan een toren op de Heuvel, tegenover de bioscoop. De posters zijn van de toren afgescheurd of verminkt.
"Schandalig dat iemand zoiets doet", zegt Heijthuijsen, "het is een sociaal project voor iedereen, van links rechts, zwart en wit. Laten we het positief houden."
De klap komt hard aan bij Incubate. Tijdens het vorige project Play Me I'm Yours, werden slechts twee van de meer dan 100 piano's in de regio beschadigd. Daarbij ging het om twee piano's aan de uitvalswegen.
De organisatie gaat de postertoren fatsoeneren. Of er nieuwe posters komen te hangen, is nog niet duidelijk. "Alle posters zijn afgelopen weekend al geplakt."
Het kunstproject liep eerder al averij op. De originele posters voor het project 'Inside Out' werden in verschillende zendingen opgestuurd vanuit New York. Zo'n zevenhonderd posters werden door de Nederlandse douane tegengehouden.
Op het laatste moment liet Incubate daarom in Nederland zevenhonderd posters drukken, maar dat ging ten koste van de kwaliteit; verschillende posters in de stad lieten los of zijn gekreukeld door de lijm.
Festival Incubate overweegt zo mogelijk de schade te verhalen op de Nederlandse douane, vanwege het niet op tijd doorlaten van de posters.
Een woordvoerster van het ministerie van Financiën kon woensdag geen verklaring geven voor het vasthouden van de posters door de douane.

© Brabants Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.
Door Redactie
donderdag 13 september 2012 | 11:08 uur
Laatst bijgewerkt op: donderdag 13 september 2012 | 11:24 uur
pi_116735446
Ik kan niet zeggen dat dit me verbaast. Vroeg me al af of die posters die in de buitenlucht hangen het project ongeschonden zouden overleven. Nee dus
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 september 2012 @ 11:52:49 #272
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_116735680
Is inderdaad ook wel erg gewaagd, posters ophangen door het hele centrum. Ze hadden beter moeten weten.
pi_116736664
Tja "men" moet gewoon van andermans spullen afblijven, maar om nu te denken dat de posters met rust gelaten zouden worden vind ik wel wat naïef.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_116754460
quote:
Schade verhalen op de NL douane... haha. dat is nog dommer dan denken dat die posters blijven hangen in Tilburg :')
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_116755419
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!

Ik heb pijn :') En dat is NIET leuk :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')