abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:47:48 #226
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_114745342
Hoi Roosje :W

Ik gok 5

2 cypers met wit
2 koetjes
1 rooie

*)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_114755756
Buik 1 - kittens 0

Off to work! :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114756349
Hup Roos! *O* *O* (maar dan wel als Cat thuis is enzo :Y ).
pi_114756503
Wat een lief koppie O+
En Pol en Dana _O-
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:45:58 #230
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_114756661
Roos is mooi en ik gok op een Frasier-kleurtje ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_114761614
Hoeveel kittens gokken we? :+ Kleurtjes? :+
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hup Roos! *O* *O* (maar dan wel als Cat thuis is enzo :Y ).
Thuis en nul kittens. :') Ze krijgen als ik thuis ben ik trouwens 4redelijk knap, ik heb nu dag 6 van een 12 daagse werkweek erop zitten. Maandag zelfs van 7.30-23.00 uur weg. :o (maar dan komt Takke kijken en knuffen O+ )

Ik ga mee met Takke, Roos is zo ontzettend zwaar, volgens mij krijgt ze er vijf. :X
2 cyper wit
2 zwartwitjes
1 rooie meid omdat PB en omdat ik altijd rooie kittens in mijn nesten heb. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114761878
Een rooie meid zal niet lukken, aangezien Roos zelf alleen cypers-met-wit is (toch?). D'r zullen dus geen 2 rode X-chromosoompjes te vergeven zijn :P

Ik gok:

2 dames, cypers grijs/rood met wit (cyperse lapjes/schildpadjes dus)
en minimaal 1 rood-witte heer.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_114762158
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:32 schreef Miss_Isis het volgende:
Een rooie meid zal niet lukken, aangezien Roos zelf alleen cypers-met-wit is (toch?). D'r zullen dus geen 2 rode X-chromosoompjes te vergeven zijn :P

Ik gok:

2 dames, cypers grijs/rood met wit (cyperse lapjes/schildpadjes dus)
en minimaal 1 rood-witte heer.
-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114762366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

-O-
Sorry :@ rode meisjeskittens komen alleen van rode moederpoezen of lapjes/schildpad moederpoezen die door een rode kater zijn gedekt.

Maar rode heren zijn wel een mogelijkheid (afhankelijk van de kleur van de papa), en die zijn ook heel leuk hoor O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_114762440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Sorry :@ rode meisjeskittens komen alleen van rode moederpoezen of lapjes/schildpad moederpoezen die door een rode kater zijn gedekt.

Maar rode heren zijn wel een mogelijkheid (afhankelijk van de kleur van de papa), en die zijn ook heel leuk hoor O+
Als ik er even had nagedacht had ik het zelf ook geweten. ;) Roos heeft geen spoortje rood in zich dus dan gaan we maar voor de rooie vent. :P Jammer dat haar vinders geen beschrijving van de rondwandelende kater hebben achtergelaten.

*ongeduldig is*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114762794
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als ik er even had nagedacht had ik het zelf ook geweten. ;) Roos heeft geen spoortje rood in zich dus dan gaan we maar voor de rooie vent. :P Jammer dat haar vinders geen beschrijving van de rondwandelende kater hebben achtergelaten.

*ongeduldig is*
Ik ken het ongeduldige gevoel, altijd spannend wat er uit gaat komen :D Ik vind het zelf altijd net Sinterklaas of zo als we weer kuikentjes of konijntjes e.d. verwachten. Hoeveel? Welke kleur? Jongetjes/meisjes? Voel me soms net een enthousiaste kleuter dan :')

Volg hier het topic dan ook weer vol spanning *O*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_114763049
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Sorry :@ rode meisjeskittens komen alleen van rode moederpoezen of lapjes/schildpad moederpoezen die door een rode kater zijn gedekt.

Maar rode heren zijn wel een mogelijkheid (afhankelijk van de kleur van de papa), en die zijn ook heel leuk hoor O+
Rode heren kan ook niet. Rood zit op het x-chromosoom en dat krijgen katertjes van hun mama. (en die heeft in dit geval geen rood), Katers krijgen van hun papa het Y chromosoom wat hen van het mannelijk geslacht maakt.

Katertjes worden dus waarschijnlijk cypers met of zonder wit of zwart met of zonder wit.
Poesje hetzelfde bij een cyperse of zwarte papa.
Bij een rode papa zijn alle poesjes tortietabby met of zonder wit, eventueel effen lapjes/schildpadjes.

Ik kan het op de foto niet heel goed zien maar ze lijkt me blauwtabby ? Als de kater verdunning draagt heb je ook nog kans op blauwtabby, eventueel blauw.
pi_114763091
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Rode heren kan ook niet. Rood zit op het x-chromosoom en dat krijgen katertjes van hun mama. (en die heeft in dit geval geen rood), Katers krijgen van hun papa het Y chromosoom wat hen van het mannelijk geslacht maakt.

Katertjes worden dus waarschijnlijk cypers met of zonder wit of zwart met of zonder wit.
Poesje hetzelfde bij een cyperse of zwarte papa.
Bij een rode papa zijn alle poesjes tortietabby met of zonder wit, eventueel effen lapjes/schildpadjes.

Ik kan het op de foto niet heel goed zien maar ze lijkt me blauwtabby ? Als de kater verdunning draagt heb je ook nog kans op blauwtabby, eventueel blauw.
:o Uiteraard, je hebt helemaal gelijk! Heb me vergist in de x-en en y-en ;(
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_114763104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Rode heren kan ook niet. Rood zit op het x-chromosoom en dat krijgen katertjes van hun mama. (en die heeft in dit geval geen rood), Katers krijgen van hun papa het Y chromosoom wat hen van het mannelijk geslacht maakt.

Katertjes worden dus waarschijnlijk cypers met of zonder wit of zwart met of zonder wit.
Poesje hetzelfde bij een cyperse of zwarte papa.
Bij een rode papa zijn alle poesjes tortietabby met of zonder wit, eventueel effen lapjes/schildpadjes.

Ik kan het op de foto niet heel goed zien maar ze lijkt me blauwtabby ? Als de kater verdunning draagt heb je ook nog kans op blauwtabby, eventueel blauw.
Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoeveel jij er van weet p_R!
♥ scars make us who we are ♥
pi_114763773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoeveel jij er van weet p_R!
Inderdaad :Y
pi_114764178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:08 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoeveel jij er van weet p_R!
Dat! :Y

Maar helemaal geen rood dus. _O-



Roos heeft hele mooie ogen, ze zijn lichtgroen met een zweempje blauw erin. Zo licht heb ik ze bij mijn opvangertjes nog niet gezien. O+

En ze is knuffelig dus we genieten er nu maar goed van tot de moederlijke plichten haar roepen en de hormoonlevels gaan dalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114764228
Roos geeft trouwens ook liefdesbeetjes beten. :')
Als mevrouw erg tevreden is knauwt ze keihard in elk voor de hand liggend lichaamsdeel. Hand, arm, neus, been, tiet. :X Eén beet en dan is het weer goed. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114764301
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:39 schreef Cat22 het volgende:
Roos geeft trouwens ook liefdesbeetjes beten. :')
Als mevrouw erg tevreden is knauwt ze keihard in elk voor de hand liggend lichaamsdeel. Hand, arm, neus, been, tiet. :X Eén beet en dan is het weer goed. _O-
Dat doet de Puma ook _O- Die beet me een keer in m'n bil toen ze het toilet opglipte :') _O-

En poeh! Roos is inderdaad echt zwanger hé!
pi_114764402
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:41 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat doet de Puma ook _O- Die beet me een keer in m'n bil toen ze het toilet opglipte :') _O-
_O- _O- _O- _O- Wil ik weten hoe haar bek bij jouw bil in de buurt kwam ? _O-
quote:
En poeh! Roos is inderdaad echt zwanger hé!
Plof! :Y Soms zie je haar buik bewegen en ik voel ook echt hoopjes kitten. Ze ligt meestal niet lang genoeg stil (want eten, plassen of knuffen) om ze veel te voelen bewegen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114764461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- Wil ik weten hoe haar bek bij jouw bil in de buurt kwam ? _O-

Ik zat daar gezellig m'n ding te doen jeweetz! En ik was net thuis dus dan is ze extra blij me te zien... _O- _O- TMI enzo! :o
pi_114764512
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 14:46 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik zat daar gezellig m'n ding te doen jeweetz! En ik was net thuis dus dan is ze extra blij me te zien... _O- _O- TMI enzo! :o
*ziet plaatje voor zich* _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114764817
Deze heeft niet bepaald lange poten trouwens of vertekent dat door die dikke buik van d'r?
pi_114764904
Dit is geen speciaal lange poes nee. Maar De Buik zorgt ook wel voor een ietwat ingezakt ruggetje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114774856
Tante Takke is net kennis komen maken. O+
En haar zen zorgde ervoor dat het Roosje na een uitgebreide kroelsessie languit ging liggen slapen. Zodat wij haar buik konden bepotelen. En zelfs zonder aanraken konden zien welke boksgevechten zich daarbinnen afspelen. :D

Tijd voor kittens dus (Roosje wil haar lijf terug!) maar toen ik net ging kijken was er nog steeds niks aan de hand.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_114775643
Morgen komen ze O+ zondagskittens O+
En ik denk allemaal zwart/witjes en dan 4 stuks :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')