@MWP: ik kreeg wel de optie om te herstellen. Dit deed hij ook, gaf aan XXX berichten te hebben hersteld, en voor ik op doorgaan kan klikken, stopt de app ermee, en geeft de foutmelding "onverwachts gestopt". Na opnieuw openen, geen geschiedenis. Met de groepen bedoel ik idd de groepen zonder berichten.
Het rare is, dat het herstellen met de whatsapp map van een vriend van mij op mijn telefoon (met mijn nummer) wél werkt, dan zijn XXX bestanden gekopieerd, en gaat hij vrolijk verder. Wat óók lukt is míjn whatsapp map kopieren naar de Samsung van die vriend, en dan maakt hij het ook netjes af, en staan al mijn gesprekken op zijn telefoon. Het moet dus mogelijk zijn... Vraag is dus, waarom mijn whatsappgeschiedenis niet op mijn nieuwe telefoon kan, maar een foutmelding geeft....
Nu is dit de foutmelding die we konden vinden: android.database.sqlite.sqlitedatabasecorruptedexception
Google leverde een SQL verhaal op, maar daar kwamen we niet verder mee. Maar misschien dat jullie iets weten? Zou er echt heel erg mee geholpen zijn