abonnement Unibet Coolblue
pi_432382
ja volgens mij is hij ook dyslectisch
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 18:08:21 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_432591
quote:
Op 31 oktober 2000 16:50 schreef weathergirl het volgende:
Sjonge jonge, ik moest wel graven voor dit topic zeg

Ondanks de kipaffaire heb ik mijn mening over Robin na de Ed-affaire inmiddels wel herzien. Bij gebrek aan beter vind ik hem op dit moment zelfs de minst vervelende bewoner in het huis.

Maareh, lijkt het nou maar zo of is hij licht dyslectisch? Ik heb hem een paar keer al voorlezend gevolgd, maar het is niet bijzonder vloeiend wat eruit komt en soms lijkt het wel alsof hij bepaalde woorden soms niet 'ziet'.

Valt dat meer mensen op of ligt dat aan mij?


Nee hoor hij heeft teveel spuitjes gehad tijdens zijn wielerloopbaan en daar wordt je een beetje paranoide van en je krijgt grote kaken, gaat onzin uit kramen, last van een meevoudige persoonlijkheids syndroom.

En nu kunnen de soigneurs (schrijf ik dat goed) er ook nog een leesprobleem bij zetten.

pi_433332
quote:
Op 31 oktober 2000 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, het is mij ook opgevallen. Lekker beranglijk!
Nou, van dit soort dingen zit je bij deze versie van BB al bijna op het puntje van je stoel, toch?
pi_438815
quote:

En nu kunnen de soigneurs (schrijf ik dat goed) er ook nog een leesprobleem bij zetten.

Yeah, right, hier geld het verhaal van de klepel en de klok enzo...

Laat je nou niet over over dingen waar je echt niks van weet!!!

[edit:typo]

[Dit bericht is gewijzigd door beurdy op 02-11-2000 23:43]

Are you man enough to be my woman?
pi_457057
Annet moet eruit. Robin grijpt even haar schouder. Iedereen omhelst elkaar. Maar Robin staat alleen. Hij gaat het moeilijk krijgen, deze onafhankelijke geest. Eerst mocht ik hem helemaal niet, maar ondanks al zijn onhandige opmerkingen hoop ik dat hij nog blijft.
  vrijdag 10 november 2000 @ 11:14:16 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_457585
quote:
Op 10 november 2000 01:08 schreef Torp het volgende:
Annet moet eruit. Robin grijpt even haar schouder. Iedereen omhelst elkaar. Maar Robin staat alleen. Hij gaat het moeilijk krijgen, deze onafhankelijke geest. Eerst mocht ik hem helemaal niet, maar ondanks al zijn onhandige opmerkingen hoop ik dat hij nog blijft.
Is inmiddels niet meer zo alleen in het huis. Heeft veel steun van Koos en hij trekt zelf steeds meer naar Ferdi toe, vind ook een steun bij Kim.

Hij heeft eigenlijk alleen problemen met Georgie, Bianca en Hieke.

pi_461334
Maar wat is zijn reactie op het vertrek van Cindy nou toch weer jammer... want wat wel blijkt is dat hij na de 'affaire voetbalkip' alleen voor het publiek met cindy speelde en lief met haar deed. Hij vond het dus gewoon een rotbeest.

Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...

  zaterdag 11 november 2000 @ 16:10:27 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_461345
quote:
Op 11 november 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:
Maar wat is zijn reactie op het vertrek van Cindy nou toch weer jammer... want wat wel blijkt is dat hij na de 'affaire voetbalkip' alleen voor het publiek met cindy speelde en lief met haar deed. Hij vond het dus gewoon een rotbeest.

Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...


Je moet bij Robin altijd in de gaten houden dat er verschil zit in het geen hij zegt en wat hij uiteindelijk doet.
pi_461380
quote:
Op 11 november 2000 16:10 schreef marky het volgende:
Je moet bij Robin altijd in de gaten houden dat er verschil zit in het geen hij zegt en wat hij uiteindelijk doet.
Wat die geit betreft heeft hij volgens mij volledig gelijk gekregen. Ook van Big-Brother zelf, al geven ze dat niet toe. Zo'n beest past daar gewoon niet, en dat is precies wat Robin zei....
Are you man enough to be my woman?
  zaterdag 11 november 2000 @ 17:01:29 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_461433
quote:
Op 11 november 2000 16:26 schreef beurdy het volgende:
Wat die geit betreft heeft hij volgens mij volledig gelijk gekregen. Ook van Big-Brother zelf, al geven ze dat niet toe. Zo'n beest past daar gewoon niet, en dat is precies wat Robin zei....
Tuurlijk...maar dat vonden ze allemaal (behalve Annet). Alleen Robin, Koos en Ferdi durvden het hardop te zeggen.
  Moderator zaterdag 11 november 2000 @ 17:13:54 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_461446
quote:
Op 11 november 2000 16:06 schreef weathergirl het volgende:
Maar wat is zijn reactie op het vertrek van Cindy nou toch weer jammer... want wat wel blijkt is dat hij na de 'affaire voetbalkip' alleen voor het publiek met cindy speelde en lief met haar deed. Hij vond het dus gewoon een rotbeest.

Dus wat mij betreft weer een paar rode balletjes achter z'n naam...


Weathergirl, dit is niet logisch: als Robin het alleen voor het publiek zou doen, waarom zegt hij dan luid en duidelijk (zodat het publiek het kan horen) dat het een stinkgeit is?

Robin vond het leuk om af en toe even te spelen met het beest, deed keurig zijn plicht wat betreft het verzorgen van de geit, maar vond on the whole het in de tuin neerkwakken van Cindy een waardeloos idee. En dat zegt-ie dan ook onomwonden, zoals we van hem gewend zijn.

Daar kun je af en toe moe van worden (toen hij gisteren bij de maaltijd van Willem zat te zeiken over dat-ie McDonalds lekkerder vind... aaarghh!! verwende kleuter!), maar je weet wel wat je aan hem hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-11-2000 17:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_466808
Robin maar ff omhoog.
Na de uitzending van vanavond weet ik het zeker:
Robin gaat winnen.
pi_466821
Yep, dat zeg ik nou al steeds...
lekker belangrijk...
pi_466851
Ik heb er geen fiducie in dat Robin nu ineens heel populair is, ervan uitgaande dat die uitslag afgelopen donderdag correct was. Het heeft mij verbaasd dat hij zo impopulair was en het een nek-aan-nek-race was met Annet.

Maar goed, als het grote publiek net zo snel omslaat als de mensen hier... ;-)

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 november 2000 @ 20:48:34 #90
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_466978
quote:
Op 13 november 2000 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Maar goed, als het grote publiek net zo snel omslaat als de mensen hier... ;-)
De mensen gaan hier helemaal niet snel om

De 'mensen hier' steunen Robin al tijden.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_466992
quote:
Op 13 november 2000 20:48 schreef MartenJan het volgende:
De mensen gaan hier helemaal niet snel om

De 'mensen hier' steunen Robin al tijden.


Ik eerlijk gezegd helemaal NIET MartenJan.
Maar ben in loop van tijd anders tegen Robin aan gaan kijken, al zijn er eerder genoeg momenten geweest dat ik de schurft aan hem had.
En voor hetzelfde geld begint'ie zich straks weer vreselijk irritant te gedragen.
Dat hoort bij het proces van mensen leren kennen; en het hoort bij BB.
pi_467035
ik sluit me helemaal bij de vorige spreker aan.

Mooi gezegd!!

  maandag 13 november 2000 @ 21:32:27 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_467074
Het blijft jammer dat hij altijd weer terug komt op de dingen die hij zegt. Er zit altijd een verschil in wat hij zegt en wat hij doet. Zo ook vanavond weer. Hij wil zich helemaal niet zo gedragen, bang dat hij is voor zijn imago. Het komt allemaal nog al puberaal over.

Maar voor mij mag hij met Koos, Ferdi, Hieke en Bianca als laatste overblijven en dan zullen we tegen die tijd wel zien wie het populairst is.

pi_467555
Robin scoort zowel in het huis als daarbuiten vollop met zijn mens zijn.
Het is steeds weer bewezen dat wij mensen willen zien met hun zwakheden ( denk aan de bus) Bart ging over z'n nek, Ruud kroop onder het bed voor zijn behoeften enz.
Met name vrouwen ( de meeste bellers?) zijn hier gek op. Diegene die zich het kwetsbaarste opsteld WINT. (ahum dat denk ik)
Ik denk derhalve ik ben
  dinsdag 14 november 2000 @ 16:09:37 #95
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_468895
Vanmiddag, na de mededeling van BB dat ze morgen pas het gips voor de weekopdacht krijgen, wordt R. kwaad.

Hij vindt dat dan de weekopdracht in gevaar komt en vraagt waarom ze de vuilniszakken niet komen halen.
Pissig als hij is pakt hij de vuilniszakken erbij en gooit deze over de schutting.
F. volgt zijn voorbeeld.

De stem : daar gaat je zakgeld.

Weer een aardig voorbeeld van het leuke koppige gedrag van deze Robin.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_473925
Ah, ik heb de thread 'Robin' weten te vinden!

Wat ik zo leuk vind aan Robin, is dat hij emoties als woede en verdriet niet voedt. Ik begrijp dat het minder leuke televisie oplevert dan het manipulerende gedrag van Ed of Bianca, maar ik wil het toch even kwijt

Gister zag je in de uitzending bijvoorbeeld Ferdi huilend (?) op bed met een luisterende Hieke. Robin kwam een paar keer (?) kijken, vragen of het wel goed ging (even aftasten). Daarna probeerde hij Ferdi op te vrolijken door een imitatie van Sinterklaas.

Zijn humor is misschien helemaal niet om te lachen (voor ons), of zelfs ronduit flauw, maar de intentie is er... Het 'lachen om niet te hoeven huilen' principe heeft hij wel aardig begrepen. Ik vind dat je (in het huis zittende) meer aan zo iemand hebt dan aan een Bianca.

Degene die er beweert voor zichzelf in te zitten, doet in dat opzicht juist veel voor de anderen, terwijl iemand als Bianca in moeilijke tijden er alleen voor zichzelf is (bijvoorbeeld toen zij genomineerd was).

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 17 november 2000 @ 09:30:12 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_475489
Ik krijg toch steeds weer meer een Bart gevoel bij die jongen.

Hij was tijdens zijn dronkenschap wel leuk maar hij doet zo ontzettend zijn best om vooral niet over te komen als gevoelig.

Ik heb geen zin in weer een Bart en ik hoop ook dat Voo het zo probeert te sturen dat we dit jaar niet weer een soort Bart krijgen die wint. Want dat is gewoon saai.

En dat er hier ook steeds meer stemmen richting een overwinning van deze jongen gaan hadden we natuurlijk kunnen verwachten.
Jullie hebben wel een grote mond over Ed en zijn manier van denken maar begrijpen doen jullie hem niet. Jullie lopen weer met de massa mee. Hoppa nico vind hem leuk dus moeten wij hem ook leuk vinden. Durf nou eens een eigen mening te vormen. Loop nu eens niet met die massa mee. Durf nu eens werkelijk een vrijdenker te zijn.

Als je het verblijf van Robin in het huis tot nu toe evalueerd dan zijn er rond zijn persoon weinig spectaculaire momenten. Nergens springt hij eruit. Het enige moment van de werkelijke Robin was toen hij bezopen was. Zijn hele reaktie op Ed was een voorbereide reaktie. Hij was als enige op de hoogte van zijn aktie dus kon ook makkelijker reageren. Verder heb ik hem nog niks spectaculairs zien doen. Dat hele stemmetjes gebeuren vind ik nu ook wel genoeg.

In vergelijking met Bart is hij een slap aftreksel. Hij doet zijn best hem na te doen maar slaagt er niet echt in omdat het er te dik bovenop ligt.

Let wel hij mag van mij bij de laatste 5 overblijven. Maar winnen lijkt me echt te veel eer.

pi_475540
Van mij hoeft Robin er niet uit volgende week. Kortom Robin heeft mijn steun, wel vervelend dat ik volgens Marky nu een meeloper ben zonder eigen mening. Misschien moet ik maar net zo gaan denken als Marky.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 17 november 2000 @ 09:57:46 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_475545
quote:
Op 17 november 2000 09:54 schreef Delta het volgende:
Van mij hoeft Robin er niet uit volgende week. Kortom Robin heeft mijn steun, wel vervelend dat ik volgens Marky nu een meeloper ben zonder eigen mening. Misschien moet ik maar net zo gaan denken als Marky.
Zoals ik al zei. Hij hoeft er van mij volgende week ook niet uit.

Ik vind alleen winnen wat te veel eer voor iemand die de winnaar van vorig jaar probeert na te doen.

pi_500338
Ik vind dat de winnaar van BB2 ook wel weer eens een duwtje omhoog mag krijgen!!

*duw

Toch vreemd dat hij maar zo weinig reacties krijgt, is hij dan ook al saai

O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')