Weer zo'n achterlijk arrogante FOK! reactiequote:Op maandag 2 juli 2012 02:08 schreef SillyWalks het volgende:
De Nissan Micra 1996 staat er bekend om te veranderen in een Ferrari als je er 98 ongelood in stopt.
Nog beter is diesel.
Tenzij je de Alpen gaat beklimmenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:56 schreef Tinos85 het volgende:
98 is de moeite niet voor zo'n hok lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Arrogant?quote:Op maandag 2 juli 2012 02:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weer zo'n achterlijk arrogante FOK! reactie
quote:Op maandag 2 juli 2012 02:47 schreef bas-beest het volgende:
Ik zou gaan voor 114...Ik zou gaan voor 130, waterstofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je spatiebalk is een beetje overactief. Het is kloptvastheid, oftewel en verbranding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
95![]()
verschil tussen 95 en 98? de klop vastheid of te wel de zelfontbranding ligt bij 98 hoger en zal dus bij motoren met meer vermogen worden verplicht te gebruiken voor maximale resultaten (veel moderne ECU's kunnen aan de hand van pingelen (ongecontroleerde ver branding) bepalen als er 95 of 98 in zit, en aan de hand hier van wordt een ander stuk ken veld gebruikt
Dat is wel apart eigenlijk, helemaal voor een auto van '87.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:35 schreef T42 het volgende:
weet dan mijn nissan sunny 1.6 uit 1987 niet start op euro 95op de dop staat nog super 97oct.
Ik merkte bij een Toyota uit 1983 dat het zelfs verschil maakte of je 98 bij BP tankte, wat waardeloos was, of 98 bij Texaco wat de beste was. Het verschil tussen 95 en 98 was ook groot, de motor werd warmer en had minder vermogen bij 95, terwijl volgens de handleiding het octaangetal minimaal 89,5 mocht zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel apart eigenlijk, helemaal voor een auto van '87.
Ik had altijd een idee dat een verbrandingsmotor niet zo kritisch was op welke benzine/brandstof die kreeg. Ik heb wel mensen gezien die rustig de tank van een diesel onder een benzinewagen zetten en dat er dan nog een restje diesel in zat ofzo. Maar dat dat dermate verdund werd door de benzine die erbij kwam dat de motor er toch op liep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |