precies - sommige manga tekenfilms zijn niet bepaald geschikt voor kinderen, sommige vooral voor kinderen maar door de verschillende gradaties in types en niveaus in tekenfilms denk ik dat het voor alle leeftijden leuk kan zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:03 schreef BankAardappel het volgende:
Tegenwoordig zijn sommige tekenfilms gericht op volwassenen. In dat opzicht verschillen tekenfilms en animatiefilms in het algemeen niet van normale films. Voor alle leeftijden dus.
Computer games gaat ook die richting in trouwens. Begon vooral voor kinderen, maar dat is inmiddels ook wel anders.
kan je van leren - primitieve eigenschap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:10 schreef RichardDawkins het volgende:
Het gaat niemand wat aan wat een ander leuk vind mits er geen last van ondervonden wordt.
Iedereen die vind dat het ze wel wat aangaat heeft een ongezonde obsessie voor de handelingen van een ander.
Sorry je zult toch echt complete zinnen met meer duidelijkheid moeten maken wil ik snappen waar je op doelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
kan je van leren - primitieve eigenschap.
vind ik ook - Spongebob vind ik ook lachen, zit zowel op kinderlijk niveau als op volwassen niveau humor in.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:37 schreef Bombvis het volgende:
Spongebob![]()
Ik zou niet weten waarom er een acceptabele leeftijdslimiet zit op het kijken van tekenfilms, dat mag een ieder voor zich toch bepalen?
kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:
Gisteren met veel plezier een oude aflevering van Totally Spies gekeken.
En dat terwijl ik al met pensioen ben.
Terug naar je hok jij.Nee dat is gemeen... doe maar wat je wil.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:
het gaat niet alleen om tot waneer je een tekenfilm kan of mag bekijken maar ook om wat je van tekenfilms vindquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
Dat is net zoiets als vragen tot welke leeftijd het normaal is speelfilms te kijken of boeken te lezen. Tekenfilms heb je in alle soorten en maten. Bovendien, wat maakt het uit dat een oudere een tekenfilm voor kinderen wil zien?
[..]
Terug naar je hok jij.Nee dat is gemeen... doe maar wat je wil.
Tekenfilms zijn helemaal geweldig. Tja, wat moet ik er verder over zeggen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om tot waneer je een tekenfilm kan of mag bekijken maar ook om wat je van tekenfilms vind
Te gek toch? Net als met films, boeken, games, bordspelletjes, puzzels, speelgoed en dergelijke zijn ook tekenfilms voor verschillende leeftijdscategorieën gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:15 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om tot waneer je een tekenfilm kan of mag bekijken maar ook om wat je van tekenfilms vind
ik zelf vind tekenfilms leuk - ik persoonlijk kjik tekenfilms van elk niveau.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Te gek toch? Net als met films, boeken, games, bordspelletjes, puzzels, speelgoed en dergelijke zijn ook tekenfilms voor verschillende leeftijdscategorieën gemaakt.
Verder is het gewoon een zaak van ieders eigen smaak. Het één is niet per se beter of slechter dan het ander. Ik ken eigenlijk niemand die géén tekenfilms kijkt, dus tja, ik denk dat iedereen tekenfilms wel leuk vindt. In mijn omgeving dan.
Hehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Klipnap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot mijn 11e keek ik alleen tekenfilms die op Nickelodeon of Jetix kwamen. Daarna begon ik me meer te verdiepen in anime. Toen kwam ik al snel uit op anime voor tieners en volwassenen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:26 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
ik zelf vind tekenfilms leuk - ik persoonlijk kjik tekenfilms van elk niveau.
wat ik probeer uit te vinden is naar wat voor tekenfilms welke leeftijdscatagorie kijkt en of er specifiek tekenfilms zijn die wel leeftijdsgebonden zijn.
dus vanaf waar wordt het verschil in leeftijd ten opzichten van tekenfilms duidelijk.
eigelijk kijk ik zelf zo beetje alles wel, tekenfilms op verschillende niveau's.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tot mijn 11e keek ik alleen tekenfilms die op Nickelodeon of Jetix kwamen. Daarna begon ik me meer te verdiepen in anime. Toen kwam ik al snel uit op anime voor tieners en volwassenen.
Vroeger hield ik ook meer van actieanime (shounen), terwijl ik nu sci-fi en seinen prefereer.
Ja. Dragon Ball is een typische shounen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:32 schreef sfinxNL het volgende:
[..]
eigelijk kijk ik zelf zo beetje alles wel, tekenfilms op verschillende niveau's.
anime vind ik ook erg leuk.
is bijvoorbeeld dragonball een actieanime?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
dank jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Dragon Ball is een typische shounen.
Als je meer anime zoekt ben je natuurlijk van harte welkom in het anime/manga-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |