abonnement Unibet Coolblue
pi_113411839
Hallo allemaal.

Een tijd geleden bij Cheaptickets.de geboekt, doordat ze gunstigere tarieven konden realiseren en omdat ik dicht bij de grens woon. Hierbij heb ik uiteraard een annuleringsverzekering geboekt (Sie haben eine Reiserücktrittskostenversicherung über CheapTickets.de abgeschlossen), maar nu komt het probleem;

Ik heb nu al 10x geprobeerd de reis te annuleren (Buchung stornieren), maar krijg geen bevestiging. Heb ze ook al gemaild, maar uiteraard geen antwoord.
Bellen gaat niet want ze hebben een Duits 0900 nummer (niet buiten Duitsland te bereiken volgens mij).

1
2
Kundenservice 0900 5564560 
Mo–Fr 9-21 Uhr / Sa, So u. an Feiertagen 10-17 Uhr 

Wat moet ik nu doen?

Bij voorbaat dank!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113411939
Op welke grond wil je annuleren dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113411970
Ga naar Duitsland en bel daar als je zo dicht bij de grens woont.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_113412094
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:32 schreef Skv het volgende:
Op welke grond wil je annuleren dan?
Medische redenen :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113412111
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef LookAtMe het volgende:
Ga naar Duitsland en bel daar als je zo dicht bij de grens woont.
En dan bij iemand aanbellen om te bellen? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113412183
Probeer het eens via zo'n doorverbindtelefoonnummer.. weetikveel hoe die genoemd worden.
Zo'n nummer in Nederland waar je naartoe belt, en dan het buitenlandse nummer intoetst.
Ik weet niet of het werkt trouwens, maar het is het proberen waard?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_113412399
Kontaktdaten zu cheapTickets.de GmbH
Telefonnummer: (0681) 59538000

En op een andere website staat gewoon
Hotline: +49 (0) 900 55 64-560 (0,41 EUR/min. aus dem dt. Festnetz, Mobilfunktarife abweichend)

Zou dus ook vanuit het buitenland bereikbaar moeten zijn?

Nee dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_113414911
Telefoonnummer klantenservice:
0900 8150

Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van 9u. tot 24u.
Zondag van 10u. tot 15u.

Kosten telefoonnummer:
¤ 0,25 per minuut, max. ¤ 12,50
🐱
pi_113415042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:42 schreef GekkePoes het volgende:
Telefoonnummer klantenservice:
0900 8150

Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van 9u. tot 24u.
Zondag van 10u. tot 15u.

Kosten telefoonnummer:
¤ 0,25 per minuut, max. ¤ 12,50
cheaptickets.nl = cheaptickets.de ?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_113415441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Kontaktdaten zu cheapTickets.de GmbH
Telefonnummer: (0681) 59538000

En op een andere website staat gewoon
Hotline: +49 (0) 900 55 64-560 (0,41 EUR/min. aus dem dt. Festnetz, Mobilfunktarife abweichend)

Zou dus ook vanuit het buitenland bereikbaar moeten zijn?

Nee dus.
Bedankt man! Heb ze net gebeld, maar moet contact opnemen met Air Asia.
Snap alleen niet waarom ik daar moet zijn, als ik het bij hun heb geboekt.

Nu weet ik alleen niet hoe ik daar moet annuleren, omdat het via cheaptickets is gegaan.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113415552
cheaptickets.nl is de nederlandse versie van de website, het is hetzelfde bedrijf. Ze boeken alleen je ticket bij de goedkoopste. verder moet je indeerdaad naar de vliegmaatschappij bellen
🐱
pi_113415697
Ja het probleem is dus, dat ik geen boekingsnummer, e.d. heb omdat cheaptickets alles heeft geboekt. Pff wat een gedoe..
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113415722
idd. dat is lastig gedoe...
🐱
pi_113416018
Ik heb ze maar proberen uit te leggen wat het probleem is via zo'n contact form, maar dat is ook niet echt ideaal. Wat een slechte service van cheaptickets, dat ze er zelf niet achter aan gaan, pff.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:17:29 #15
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_113419205
klacht.nl

schijnt te werken :W
Tadumtiedum.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:38:22 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_113422106
Iets met dubbeltje en een rij...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_113422185
Een Air Asia vlucht boeken bij Cheaptickets.de omdat je dicht bij de grens woont :? Die vlucht gaat van Bangkok naar Phuket oid, daarvoor hoef je echt niet dichter bij de grens met Duitsland voor te wonen. Plus dat direct boeken bij Air Asia goedkoper was geweest :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_113428626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:40 schreef Thetallguy het volgende:
Een Air Asia vlucht boeken bij Cheaptickets.de omdat je dicht bij de grens woont :? Die vlucht gaat van Bangkok naar Phuket oid, daarvoor hoef je echt niet dichter bij de grens met Duitsland voor te wonen. Plus dat direct boeken bij Air Asia goedkoper was geweest :)
Nee klopt, maar had mijn vlucht naar Bangkok daar ook geboekt, vandaar. Was handiger leek me...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
Iets met dubbeltje en een rij...
Als je niks fatsoenlijks hebt bij te dragen; waarom reageer je hier dan?
Heeft daar niks mee te maken, iedereen grotere keuze vliegvelden bij mij in de buurt.

Daarnaast krijg je naast je tickets ook vaak een treinkaartje naar het station...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Djurres het volgende:
klacht.nl

schijnt te werken :W
Bedankt! Ga ik proberen :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_113429721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt! Ga ik proberen :)
In je klacht op Klacht.nl ( :') ) staat je boekingsnummer van AirAsia. Achter Reservierungsnummer en Policen-nummer. Dit kan je bij AirAsia invoeren bij 'manage my booking'. Weet alleen niet wat ze nog voor aanvullende gegevens nodig hebben.

Aangezien het een lowcost airline is zijn de annuleringskosten 100%, je kunt hoogstens de tax terugkrijgen. Dit is op Bangkok - Udon Thani maar liefst ¤5, waardoor je na aftrek van administratiekosten uberhaupt niks terug krijgt.

Ik zie dit in de voorwaarden van de annuleringsverzekering van Cheaptickets.nl staan:
quote:
Wanneer u een annuleringsverzekering heeft afgesloten en de reden van annuleren valt onder de voorwaarden van de annuleringsverzekering, betaalt u administratiekosten plus de premie voor de afgesloten annuleringsverzekering. Met uitzondering van vliegtickets waarvoor de annuleringskosten 100 % zijn. Voor deze tickets wordt maximaal 70% van de ticketprijs vergoed. De additionele kosten die bij het maken van de reservering in rekeningzijn gebracht worden niet gerestitueerd. Het te restitueren bedrag wordt aan de opdrachtgever uitbetaald, zodra het bedrag van de verzekeringsmaatschappij door CheapTickets.nl is ontvangen.
LET OP : Als u een reservering maakt, zijn er altijd kosten verbonden aan een annulering/wijziging. Dat zijn naast de door de luchtvaartmaatschappij in rekening gebrachte annulerings-/wijzigingskosten, de administratiekosten die CheapTickets.nl berekent om de annulering/wijziging uit te voeren. Sommige tickets zijn niet te wijzigen of annuleren volgens de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij. U dient dan een geheel nieuw ticket aan te kopen bij wijziging of annulering. U kunt bij CheapTickets.nl informeren naar de voorwaarden indien u wilt annuleren/wijzigen. Voor het behandelen van een annulering/wijziging wordt per ticket ¤ 50,00 administratiekosten in rekening gebracht, indien het ticket annuleerbaar of wijzigbaar is.
Volgens mijn intepretatie vergoeden ze dus maximaal 70% van de ticketprijs na aftrek van ¤50 administratiekosten. Maar dan moet je het dus wel weer via hen spelen ipv. bij AirAsia annuleren :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_113433832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

In je klacht op Klacht.nl ( :') ) staat je boekingsnummer van AirAsia. Achter Reservierungsnummer en Policen-nummer. Dit kan je bij AirAsia invoeren bij 'manage my booking'. Weet alleen niet wat ze nog voor aanvullende gegevens nodig hebben.

Aangezien het een lowcost airline is zijn de annuleringskosten 100%, je kunt hoogstens de tax terugkrijgen. Dit is op Bangkok - Udon Thani maar liefst ¤5, waardoor je na aftrek van administratiekosten uberhaupt niks terug krijgt.

Ik zie dit in de voorwaarden van de annuleringsverzekering van Cheaptickets.nl staan:

[..]

Volgens mijn intepretatie vergoeden ze dus maximaal 70% van de ticketprijs na aftrek van ¤50 administratiekosten. Maar dan moet je het dus wel weer via hen spelen ipv. bij AirAsia annuleren :)
Boekingsnummer is niet bekend bij AirAsia... Is van cheaptickets (dat had ik al geprobeerd). Ik moet ook het rekeningnummer e.d. hebben. Deze vlucht kan ik ook niet opzoeken in mijn account. De rest van de vluchten staan er wel.

Anyways: toch bedankt.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')